Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

DUMME LENE!

Jeg spør henne om dette: "hva vil det si at trekkbeløpet må settes høyere enn ordinært månedsbeløp for å unngå betalingsstopp?"

og får til svar: Jeg beklager, men jeg forstår ikke hva du mener. Prøv å spørre på en annen måte.

Hvis du er så forbanna inkompitent, så burde if fjerne henne!

www.if.no -> spør Lene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hva med å brøve å ringefor å snakke med ett ekte menneske isteden? :p

Forstår meg ikke på folk som snakker høyt i telefonen på bussen eller tog heller. Jeg sitter og snakker litt lavere enn normalt fordi jeg ikke ønsker å dele alt jeg snakker om med resten av passasjerene, men er tydeligvis en del som ikke bryr seg om hele kupeen vet det meste om deres problemer.

Er ikke sikkert de liker det heller.

Jeg gjør det pga. min telefon ikke klarer å vidreformidle det jeg sier om jeg ikke snakker høyt.

Hater det, men vil ikke ha ny telefon før Meizu M8...

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
DUMME LENE!

Jeg spør henne om dette: "hva vil det si at trekkbeløpet må settes høyere enn ordinært månedsbeløp for å unngå betalingsstopp?"

og får til svar: Jeg beklager, men jeg forstår ikke hva du mener. Prøv å spørre på en annen måte.

Hvis du er så forbanna inkompitent, så burde if fjerne henne!

www.if.no -> spør Lene

Tror du virkelig at du kan forvente svar på det spørsmålet der? ;)

Lenke til kommentar
Etter 13 år, grunnskole + vgs har jeg naturligvis skjønt hvordan lærere husker og tenker.

Det har ikke tatt meg mer enn 12 år å forstå at de ikke gjør noen av delene. ^^

Jeg har skjønt for lengst, men siden det er min 13 år på skole da er det relevant å si 13.

Lenke til kommentar
Når ble Alta i trøndelag? :tease:

Formulerte meg klønete. Jeg var enig i at folk som skrev dialekt på nett irriterte, men jeg synes trøndersk er mye mer irriterende enn eksemplet han kom med. :p

Var egentlig jeg som missforstod deg. Du formulerte deg helt greit ser jeg nå.

Jeg irriterer meg over at når jeg tror jeg er smart og tar folk er det jeg som driter meg ut! :p

Lenke til kommentar

At det er Særemne dag i mårra :cry:

Ikke ferdig med å lese engang og vet det ender opp med at jeg ser på matchen (PL) med kompiser i stede for å gjøre skolearbeid, som vanlig...

Lukter stolpe grade lang vei gitt. Skulka skolen for å gjøre noe i dag - endte opp med å sove til klokka 16 og nå gidder jeg ikke engang :dontgetit: Damn it. Sove om mårran :love:

Min egen skyld, men anoying as hell, forde

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som skriver enten "trener" eller "er med venner" på hva de driver med på fritida på profiler.

Poenget er? Å brife at du trener og at du har venner? Alle er jo så klart med venner (de fleste ihvertfall), og si at du trener er bare å skryte.

Vi har en i klassen som er helt gal etter å trene. Det er helt greit at folk trener, men han spørr flere folk i klassen på msn : "Hva skal du i dag da? Så svarer vedkommende f.eks : "Skal på kino. Du da?" treningsfyren: "Jeg skal først jogge, så skal jeg ha litt styrketrening for meg selv også på fotballtrening etter dette. Han spørr oss for at vi skal spørre han så han kan si at han skal trene! Bah, blir irritert :mad:

På Nettby-profilen hans står det, Interesser: styrketrening, jogge, handball..

Og ikke nok med det. På nicket hans på msn står det "Navn, noen som blir med å jogge? send meg meld.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner typen. Ikke akkurat pga. trening, men ofte spør (spesielt en person) om f. eks "Hva skal du i dag?"

"Lite, du da?" svarer jeg. Uten å spørre h*n så kommer det svar: "Hehe, ojja. Jeg skal å se film med (navn)". Dette skjedde i dag, der vedkommende tror han blir så utrolig kul ved å se film med -"Petra-Terese" -velger jeg å kalle henne. :p

Har også skjedd lignende ting før. Er typisk for folk som har en trang for å skryte av noe "tøft" selv om vedkommende vet at de andre ikke bryr seg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...