L4r5 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 ... folk som smeller i vegger og knuser ting. (ikke at jeg ikke til tider har gjort det samme altså) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg irriterer meg over en hvis bruker som driver å syter i Twisted Wishes tråden, når det eneste han trenger, er å bare være i en annen tråd Så, så min lille oterlabb, ting ordner seg. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 BELIK reklamene på TVNorge...! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Fol som alltid må lage høy lyd. Uansett hva det er. Smelle i dørene, snakke uvanlig høyt, trampe i gangene osv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) ... folk som smeller i vegger og knuser ting. (ikke at jeg ikke til tider har gjort det samme altså) Bedre at de smeller vegger enn folk, vel? Men, totalt enig. Unødvendig, heter det. o_O Edit: Jeg gidder ikke lage ny post og dobbelposte, så jeg klikker litt jeg. FORBANNA LÆRERE! De eier faen ikke kontroll. Jeg driver og får fravær fra ett fag jeg ikke engang har! Jeg har FRI de to første tirsdager for faen, slutt å gi meg fravær! Jeg KLIKKER om ikke skolen klarer å fikse dette her, for det er faktisk ikke mitt ansvar å informere lærerene om hvilke elever de har og ikke har! -.-' Endret 5. desember 2007 av Nie Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 folk som snakker VELDIG HØYT i telfonen. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 folk som snakker VELDIG HØYT i telfonen. Enig i den, hele familien min bortsett fra meg gjør det! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Mhm.. faren min også, det vriker som han tror jeg ikke hører han så brøler han nermest inni telefonen. utrolig irrteredne Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Forstår meg ikke på folk som snakker høyt i telefonen på bussen eller tog heller. Jeg sitter og snakker litt lavere enn normalt fordi jeg ikke ønsker å dele alt jeg snakker om med resten av passasjerene, men er tydeligvis en del som ikke bryr seg om hele kupeen vet det meste om deres problemer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 FORBANNA LÆRERE! De eier faen ikke kontroll. Jeg driver og får fravær fra ett fag jeg ikke engang har! Jeg har FRI de to første tirsdager for faen, slutt å gi meg fravær! Jeg KLIKKER om ikke skolen klarer å fikse dette her, for det er faktisk ikke mitt ansvar å informere lærerene om hvilke elever de har og ikke har! -.-' Problemet kjenner jeg til, ifjor fikk jeg 3 dager og 27timer fravær selv om jeg egentlig har NULL fravær. Kontaktlæreren min visste godt selv at jeg har aldri skulket og har alltid møtt opp i hver eneste dag, likevel beklaget han og ville ikke hjelpe meg med fravær. Fordi det står på fraværboka deres at jeg har ikke møtt opp selv om jeg ikke hadde disse timene, forbannet kødd. Jeg gikk til rektor og klaget, men nei det hjalp ikke. Må vente til året etter for å fikse fraværet(altså i året), får håpe at de husker det ennå og vil hjelpe meg med det. Men jeg VEIT at de kommer til å glemme hele greia og benekter at de har lovd meg å fikse det.. Etter 13 år, grunnskole + vgs har jeg naturligvis skjønt hvordan lærere husker og tenker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Etter 13 år, grunnskole + vgs har jeg naturligvis skjønt hvordan lærere husker og tenker. Det har ikke tatt meg mer enn 12 år å forstå at de ikke gjør noen av delene. ^^ Endret 5. desember 2007 av Nie Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Mhm.. faren min også, det vriker som han tror jeg ikke hører han så brøler han nermest inni telefonen. utrolig irrteredne Samme her! Kjenner meg så evig godt igjen. Han nærmest roper inn i telefonen som om personen han snakker med står hundre meter borte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Irriterer meg over folk som skriver enten "trener" eller "er med venner" på hva de driver med på fritida på profiler. Poenget er? Å brife at du trener og at du har venner? Alle er jo så klart med venner (de fleste ihvertfall), og si at du trener er bare å skryte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Også når vi er inne på det, folk som skriver med dialekt på f.eks nettby. Eks: "Æ heite Lise, æ e 14 år gammal, og æ e fra Alta." W00T?! Skjønner ikke en drit jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Du skjønner det om du sier det høyt for deg selv. Men jeg er enig. Tror trøndersk må være noe av det aller jævligste jeg leser. Øynene mine blør. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Når ble Alta i trøndelag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Irriterer meg over folk som skriver enten "trener" eller "er med venner" på hva de driver med på fritida på profiler. Poenget er? Å brife at du trener og at du har venner? Alle er jo så klart med venner (de fleste ihvertfall), og si at du trener er bare å skryte. Så om du er interessert i å trene, og skriver det på profilen din så skryter du? At du er interessert i å trene sier ganske mye om deg som person. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Irriterer meg over folk som skriver enten "trener" eller "er med venner" på hva de driver med på fritida på profiler. Poenget er? Å brife at du trener og at du har venner? Alle er jo så klart med venner (de fleste ihvertfall), og si at du trener er bare å skryte. Så om du er interessert i å trene, og skriver det på profilen din så skryter du? At du er interessert i å trene sier ganske mye om deg som person. Nå tenker jeg mer på folk i 14-15 års alderen på f.eks nettby, som har: Drekker, data, venner, trener. Jeg brifer ihvertfall ikke med at jeg trener mye. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg brifer ihvertfall ikke med at jeg trener mye. Trener du? :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Irriterer meg over folk som skriver enten "trener" eller "er med venner" på hva de driver med på fritida på profiler. Poenget er? Å brife at du trener og at du har venner? Alle er jo så klart med venner (de fleste ihvertfall), og si at du trener er bare å skryte. Så om du er interessert i å trene, og skriver det på profilen din så skryter du? At du er interessert i å trene sier ganske mye om deg som person. Nå tenker jeg mer på folk i 14-15 års alderen på f.eks nettby, som har: Drekker, data, venner, trener. Jeg brifer ihvertfall ikke med at jeg trener mye. Man er nerd om man skriver data, man er fjortiss om man drekker, man er hysterisk om man har venner, man skryter om man trener og man er kynisk om man ikke har noenting der. Jøss, så mange valg, men så få muligheter. Folk som ikke kan redigere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg