Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Forskjellen på en Windows og en Linux bruker er at Linux brukere hater Windows for alt det er (Og må gjerne uttrykke det, med kraftige ord), og Windows bruker egentlig ikke orker å bry seg, vi har det fint vi :)

Og det sier du, som nettopp måtte uttrykke hvor jævlig du synes at Linux er. Snakk om å tråkke i egen salat. :innocent:

Jeg er en person som ikke liker windows, men jeg driter vel i om andre vet det eller ikke (ergo har jeg ikke noe behov for å "uttrykke det med kraftige ord", som du sier). Jeg vet at for meg, så passer Linux best. Så enkelt er det, end of story.

Don't be a hypocrite.

Tosk. Han sa ikke en drit om hva han mente om linux. Han bare påpekte det FAKTUM at linux brukere som regel har ganske klare meninger om hva som er best, mens Windows brukere som regel gir seg faen så lenge det funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forskjellen på en Windows og en Linux bruker er at Linux brukere hater Windows for alt det er (Og må gjerne uttrykke det, med kraftige ord), og Windows bruker egentlig ikke orker å bry seg, vi har det fint vi :)

Og det sier du, som nettopp måtte uttrykke hvor jævlig du synes at Linux er. Snakk om å tråkke i egen salat. :innocent:

Jeg er en person som ikke liker windows, men jeg driter vel i om andre vet det eller ikke (ergo har jeg ikke noe behov for å "uttrykke det med kraftige ord", som du sier). Jeg vet at for meg, så passer Linux best. Så enkelt er det, end of story.

Don't be a hypocrite.

Tosk. Han sa ikke en drit om hva han mente om linux. Han bare påpekte det FAKTUM at linux brukere som regel har ganske klare meninger om hva som er best, mens Windows brukere som regel gir seg faen så lenge det funker.

Hvis du hadde tatt deg tid til å lese litt lenger opp på forrige side, hadde du sett at han skrev "Kom på en ting til som suger. LINUX. :sick:"

Ikke kall meg en tosk, når du selv ikke klarer å lese. ;)

Edit.

Hvis du enda ikke har forstått hva som foregår, kan jeg godt mate deg med skje.

1. Neppe ytrer sin mening om at Linux suger.

2. Han sier så at Windows-brukere (ergo seg selv), ikke er av typen som snakker dritt om andre OS. Han sier derrimot at Linux-brukere er av typen som snakker dritt om andre OS.

3. Jeg sier at han tråkket i sin egen salat.

Er det noe du ikke skjønner her? Blir det for komplisert for deg?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Herlig ironisk.

Føler forresten litt av det samme om forskjellen mellom en ignorant idiot og en person med kritisk sans.

Lenke til kommentar

Jeez, man kan ikke dømme personer etter hvilket OS dem kjører, jeg bruker linux, jeg trives best med det, men jeg sier ikke til alle og enhver at det er best, jeg har derimot omvendt erfaring fra hva neppe har, jeg føler det er windows brukere som bjeffer mest.

Men igjen, OSet definerer ikke hvem man er...

Jeg lar Sean Kennedy snakke for meg :p

ftp://ftp.rantradio.com/seankrants/Sean%2...20Microsoft.mp3

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Bare å komme til Lillehammer, og du skal få lov til å ta med deg så mye snø at du blir kvalm av det :)

Fikk du med deg at de glanspolerte gågata i går? Finnes ikke noe mer irriterende enn kommuneansatte som regelmessig risikerer livet til innbyggere på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...