Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snø.

Jeg hater snø.

Er jo ingenting positivt med snø.

Det er så altformye av den dritten over alt. Hater snøen.

Jeg irriterer meg over at sånne som deg får all snøen når snøelskeren meg ikke får en drit!

Bare å komme til Lillehammer, og du skal få lov til å ta med deg så mye snø at du blir kvalm av det :)

Lenke til kommentar
Er jo ingenting positivt med snø.

-Kjøre på snøbrett.\nedoverski

-Kaste snøballer. Så lenge ingen kaster de på meg

-Gå på langrennski. Noe så kjedelig

-Ligge breit med bil. Det er morro helt til man kjører ut :p

-Ha snøballkrig. Så lenge jeg ikke får vondt

-Lage snømann. Slitsomt, men snømannen kan bli morsom.

-Dynke unger i den. Alltid morro. hehe

Slaps, sørpe og våt snø derimot, det er ikke noe artig.

Og kulde.

Lenke til kommentar

Snø, kulde og vinter eier. EOD.

Jeg irriterer meg helt for jævlig på radiostasjoner som starter en sang og snakker mens den spiller! Så venter de helt til selve syngingen begynner og da holder de kjeft. Hva faen er vitsen? Regner de ikke introen og spillingen før teksten begynner som en del av sangen? Det er mange kule introer og de bare prater mens den har begynt. Fy faen. Og det som kanskje er verre er at de bare stopper sangen lenge før den er ferdig slik at jeg ikke før hørt de kule soloene f. eks. Skal de spille musikk må de spille hele låta. :mad:

Lenke til kommentar

Norsk radio suger, sånn generelt sett mener jeg. Spesielt i rush-tiden, da er det faen meg ikke måte på. Sto i kø i mer enn 1t og 20m for å komme på skolen i dag, og 80%+ av tiden gikk med på reklame og helt ubrukelig snakking på radioen. Radio 1 brukte f.eks mer enn 5 minutter på å diskutere hva idol-Ali (er det det han heter?) spiste til frokost. Hvilken type frokostblanding han brukte, om han hadde syltetøy eller sukker på osv. Jeg gir da VEL FAEN i hva Ali spiser til frokost. Helvete altså.

Lenke til kommentar

"Juleplata" til Maria Arredundro med tilhørende reklamer fulle av galle og spy.

Hva gjør du om sommeren, Maria? Hæ? Ligger du og sover i en pappeske med bomsene, mens du bare venter på at den onde platesjefen skal komme igjen og tilby deg platekontrakt på 1 stk. sukkersøt juleplate igjen?

"Men kjære Platesjef, kan jeg ikke få gi ut en plate på sommeren også?"

"NEI, Maria. Folk kan bli lei av juletrynet ditt da. SÅ! Tilbake til pappesken igjen med seg! Husj! Husj! Sees neste desember!"

Og hva i alle dager gjør reklamefolka med trynet ditt på reklamene? Dyppes du i sparkel? Eller lages rett og slett hele greia i Maya?

Finnes du i det hele tatt, Maria? Er du egentlig bare en kostbar CGI-effekt?

Lenke til kommentar
Norsk radio suger, sånn generelt sett mener jeg. Spesielt i rush-tiden, da er det faen meg ikke måte på. Sto i kø i mer enn 1t og 20m for å komme på skolen i dag, og 80%+ av tiden gikk med på reklame og helt ubrukelig snakking på radioen. Radio 1 brukte f.eks mer enn 5 minutter på å diskutere hva idol-Ali (er det det han heter?) spiste til frokost. Hvilken type frokostblanding han brukte, om han hadde syltetøy eller sukker på osv. Jeg gir da VEL FAEN i hva Ali spiser til frokost. Helvete altså.
Har du forsøkt andre kanaler enn Radio 1? Jeg synes morgenprogrammet på P3 er ganske bra.
Lenke til kommentar
Norsk radio suger

Kom på enda en ting som suger

LINUX :sick:

Ikke begynn med en OS-war, engang. Orker ikke det tullet nå... :thumbdown:

Edit:

Får prøve å utvide radiohorisonten min litt, problemet er at det eneste "anlegget" jeg har i bilen er en gammel radio fra 1989. Når jeg først er heldig, og faktisk får inn noe, pleier jeg ikke å klusse så mye mer med det. :p

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Hva er Linux? :p

Linux kan vere eit vaskemiddel om eg ikkje tar feil. Nokon som husker posten/tråden med dei tre (Micro&soft, Mäc og Linux) vaskemidla?

Kan også vere OSet (operativsystemet) Linux.

Edit: Var nok veldig treig med den, eg.

Edit 2: Her var tråden òg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806290.

Edit 3: Var visst ikkje Windows, men Micro$oft.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Forskjellen på en Windows og en Linux bruker er at Linux brukere hater Windows for alt det er (Og må gjerne uttrykke det, med kraftige ord), og Windows bruker egentlig ikke orker å bry seg, vi har det fint vi :)

Og det sier du, som nettopp måtte uttrykke hvor jævlig du synes at Linux er. Snakk om å tråkke i egen salat. :innocent:

Jeg er en person som ikke liker windows, men jeg driter vel i om andre vet det eller ikke (ergo har jeg ikke noe behov for å "uttrykke det med kraftige ord", som du sier). Jeg vet at for meg, så passer Linux best. Så enkelt er det, end of story.

Don't be a hypocrite.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...