Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var vel akkurat det Eplefe påviste?

That would be correct.

Jeg snakker om ting som dette: "Visst du vil være med på kino, si ifra." Det er helt feil.

Uhm, sånt er så latterlig irriterende. Eller når folk skriver "can I be you?". Det heter "may I be you". Man kan si "I can't be you" eller "Why can't I be you?" (The Cure <3), men ikke "Can I be you?". Grrr. Akkurat den feilen der har gnagd meg siden forrige torsdag da ENGELSKLÆREREN serverte den.

Lenke til kommentar
Lokale busssjåfører som står å snakker med andre bussjåfører selv om de skulle kjørt for 5 til 10 minutter siden ;(

Mhm. For ikkje så lenge siden blei busstidene endra (skulerutene òg), men det visste (rett brukt? :p) ikkje me, fordi me hadde ikkje fått beskjed om det på skulen. Så den fyrste dagen kom dei fleste litt for seint til bussen, medan andre dagen var bussen fem minutter for sein. Jævla bussjåfør(ar). Og bussen venter ikkje med busstoppet som den gjorde før, den køyrer etter alle har gått på.

Edit: Endra frå "den" til "bussen".

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Uhm, sånt er så latterlig irriterende. Eller når folk skriver "can I be you?". Det heter "may I be you". Man kan si "I can't be you" eller "Why can't I be you?" (The Cure <3), men ikke "Can I be you?". Grrr. Akkurat den feilen der har gnagd meg siden forrige torsdag da ENGELSKLÆREREN serverte den.
I dette tilfellet er det vel også naturlig å slenge på en hypotetisk konjuktiv.

Eller så kan det sikkert bøyes svakt og ynkelig slik at det til slutt ender opp på en måpende form som "Can I be you, mådderfåkker?" (mvh Harald Eia)

Lenke til kommentar

Når kl er halv 8, 0 grader, det regner ute og jeg står å venter på bussen. Venter i 15 minutter og bussen kommer ikke. Det kjører flere busser forbi som ikke er ''i trafikk''.

Pokker heller, tenker jeg og går for å ta en annen buss. Denne er så overfylt at jeg må stå halve turen klissbløt og jeg kommer for sent til skolen. Ruined my day.

Og selvfølgelig, HTML/CSS koder som ikke funker som de skal irriterer meg.

Lenke til kommentar

Bussen kom ikkje i dag pga. at det ikkje var strødd. Bussen kom ikkje og me må ta neste buss, som går 08:45. Gjer ikkje meg noko, for no kan eg sitte på forumet enda lengre. :p

Også er det irriterande på tysdagar, som i dag, for då kjem elevar frå barneskulen som skal med bussen òg. Passer jævlig bra at me har spansk i siste time med ei lærarinne som ikkje lar oss gå før klokka er kvart på to. Derfor blir bussen overfylt med barneskule- og ungdomskuleelevar, medan me kjem seinare når det så vidt er plass. Bussen går fem minutter seinare no då, men før var det irriterande.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg fremdeles er syk, og at jeg fremdeles ikke får sove mer enn tre og en halv time. Jeg begynner å bli lei det. Og i tillegg irriterer det meg at den jævla læreren ikke oppdaterer siden med en gang skolen begynner, så jeg kan få gjort oppgavene selv om jeg ikke er hjemme.

Lenke til kommentar

At vi må bytte buss hver bidige morgen. Det er ca halvveis, så mulighetene til en halvtimes ok søvn blir ødelagte! Argh! Det er så unødvendig. I tillegg er alltid den nye bussen iskald, selv om den har kjørt i godt over et kvarter. Gah.

@Bekki: *klemme*

Lenke til kommentar

Nå irriterer det at jeg har forsovet meg, dratt meg opp av sengen en time for seint, slept den halvdøde kroppen min ned til bussholdeplassen for så å finne ut at den eneste bussen som går akkurat da er bussen som kjører til barne/ungdomsskolen først. Og ikke nok med det, nrå jeg møter opp på skolen får jeg beskjed om at jeg ikke skal være her i dag, men på utplassering på grunn av fotografering på fredag. -.-

Lenke til kommentar

Det irriterer vettet av meg at det er ett verksted rett under klasserommet, og det er en eller annen form for bråkete verktøy AKKURAT under pulten min. Og jeg skvetter som faen every fucking time de setter i gang. ARGH!

Pluss at det vibrerer på en ekkel måte under bena mine når de setter i gang.

NÅ KAN DE FOR FAEN SLUTTE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...