fbassbassbass Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det var vel akkurat det Eplefe påviste? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Lastebil sjåfører som tror de eier veien. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg snakker om ting som dette: "Visst du vil være med på kino, si ifra." Det er helt feil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det var vel akkurat det Eplefe påviste? That would be correct. Jeg snakker om ting som dette: "Visst du vil være med på kino, si ifra." Det er helt feil. Uhm, sånt er så latterlig irriterende. Eller når folk skriver "can I be you?". Det heter "may I be you". Man kan si "I can't be you" eller "Why can't I be you?" (The Cure <3), men ikke "Can I be you?". Grrr. Akkurat den feilen der har gnagd meg siden forrige torsdag da ENGELSKLÆREREN serverte den. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Lokale busssjåfører som står å snakker med andre bussjåfører selv om de skulle kjørt for 5 til 10 minutter siden ;( Mhm. For ikkje så lenge siden blei busstidene endra (skulerutene òg), men det visste (rett brukt? ) ikkje me, fordi me hadde ikkje fått beskjed om det på skulen. Så den fyrste dagen kom dei fleste litt for seint til bussen, medan andre dagen var bussen fem minutter for sein. Jævla bussjåfør(ar). Og bussen venter ikkje med busstoppet som den gjorde før, den køyrer etter alle har gått på. Edit: Endra frå "den" til "bussen". Endret 3. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Uhm, sånt er så latterlig irriterende. Eller når folk skriver "can I be you?". Det heter "may I be you". Man kan si "I can't be you" eller "Why can't I be you?" (The Cure <3), men ikke "Can I be you?". Grrr. Akkurat den feilen der har gnagd meg siden forrige torsdag da ENGELSKLÆREREN serverte den. I dette tilfellet er det vel også naturlig å slenge på en hypotetisk konjuktiv. Eller så kan det sikkert bøyes svakt og ynkelig slik at det til slutt ender opp på en måpende form som "Can I be you, mådderfåkker?" (mvh Harald Eia) Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Når kl er halv 8, 0 grader, det regner ute og jeg står å venter på bussen. Venter i 15 minutter og bussen kommer ikke. Det kjører flere busser forbi som ikke er ''i trafikk''. Pokker heller, tenker jeg og går for å ta en annen buss. Denne er så overfylt at jeg må stå halve turen klissbløt og jeg kommer for sent til skolen. Ruined my day. Og selvfølgelig, HTML/CSS koder som ikke funker som de skal irriterer meg. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ingenting er bedre en å vente en halvtime iregnet på en stappfull buss, hvor eneste ledig sete er ved siden av en feitmann som gjør at du må sitte med beinene ut i midtgangen.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Bytt ut den feite mannen din med en svært overvektig, overparfymert gammel dame. Da er det kult å ha 60minutters busstur til skolen! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Bussen kom ikkje i dag pga. at det ikkje var strødd. Bussen kom ikkje og me må ta neste buss, som går 08:45. Gjer ikkje meg noko, for no kan eg sitte på forumet enda lengre. Også er det irriterande på tysdagar, som i dag, for då kjem elevar frå barneskulen som skal med bussen òg. Passer jævlig bra at me har spansk i siste time med ei lærarinne som ikkje lar oss gå før klokka er kvart på to. Derfor blir bussen overfylt med barneskule- og ungdomskuleelevar, medan me kjem seinare når det så vidt er plass. Bussen går fem minutter seinare no då, men før var det irriterande. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det irriterer meg at jeg fremdeles er syk, og at jeg fremdeles ikke får sove mer enn tre og en halv time. Jeg begynner å bli lei det. Og i tillegg irriterer det meg at den jævla læreren ikke oppdaterer siden med en gang skolen begynner, så jeg kan få gjort oppgavene selv om jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 At vi må bytte buss hver bidige morgen. Det er ca halvveis, så mulighetene til en halvtimes ok søvn blir ødelagte! Argh! Det er så unødvendig. I tillegg er alltid den nye bussen iskald, selv om den har kjørt i godt over et kvarter. Gah. @Bekki: *klemme* Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Nå irriterer det at jeg har forsovet meg, dratt meg opp av sengen en time for seint, slept den halvdøde kroppen min ned til bussholdeplassen for så å finne ut at den eneste bussen som går akkurat da er bussen som kjører til barne/ungdomsskolen først. Og ikke nok med det, nrå jeg møter opp på skolen får jeg beskjed om at jeg ikke skal være her i dag, men på utplassering på grunn av fotografering på fredag. -.- Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det irriterer vettet av meg at det er ett verksted rett under klasserommet, og det er en eller annen form for bråkete verktøy AKKURAT under pulten min. Og jeg skvetter som faen every fucking time de setter i gang. ARGH! Pluss at det vibrerer på en ekkel måte under bena mine når de setter i gang. NÅ KAN DE FOR FAEN SLUTTE! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Alle de mongolide folka som sender spam til meg. Helvette heller. NEI, Msn kommer ikke til å stenge hvis du ikke sender mailen videre til 18folk. FÅ DET INN I DE DUMME PAPPSKALLENE DERES! Jeg skjønner fader ikke at det er mulig heller, hvor dum går det virkelig an å bli? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Er litt irriterende at bussen nå går 25 minutter tidligere enn før, noe som betyr at hvis jeg tar bussen må jeg stå opp sykt tidligere, og vente en halvtime på skolen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg fikk en stygg, stygg strapon av en i klassen min når jeg fylte 18. Den ligger i skuffen og støver ned, men jeg har ikke hjerte til å kaste den. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Kassadamer som sier "...da blir det X kroner på deg" når du skal betale det du har kjøpt. Hvis det blir X kroner på meg skal jeg jo få summen, ikke betale den. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Nynorsktentamen gikk til helvete, det er litt irriterende. Så har jeg tentamen i morgen, og årsprøve på torsdag og fredag. Irriterer meg at jeg er skikkelig skolelei når det passer dårligst. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 er noe dritt med skole nå mot jul ja, fikk 2+ på matteprøve her om dagen, og på den før denne så fikk jeg 4+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg