Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater når det ikkje kjem snø om vinteren, kun is og slafs. Sist vinter varte snøen i mindre enn ei veke tilsaman. Og det var ikkje samanhengjande, det var snø eit par dagar, så smelta snøen og kom tilbake eit par dagar i neste veke.

Enten må det komme mykje snø eller ingenting. Irriterande når det berre kjem is og slafs. Kaldt utan gøy.

Lenke til kommentar

Når jeg er i butikken og har jævlig dårlig tid, så står kassedame og babler med en annen kunde som hun visst nok kjenner, om hvordan en lager pinnekjøtt, selv om hun ser at jeg står der :mad: .

Så sier jeg, høflig: "Jeg har litt dårlig tid altså"

Og så svarer kassadama:

"Ja du får bare stille deg i kø"

Så sa jeg ikke mer. men WTF JEG HADDE JO STÅTT I KØ JÆVLA LENGE FOR FAEN! Så avslutter hun pinnekjøtt samtalen med kunden hun for lenge siden var ferdig med, og smiler til meg og sier hallo som om ingenting hadde skjedd :). Fyfaen fa var jeg irritert.

Lenke til kommentar

Det som iriterer meg grenseløst er den fuckings støgge buss sjåføren som henter oss fra skole avogtil, som tror han har SÅ mye makt siden han får bestemme hvem som får bli med eller ikke, han ska sjekke hvert enkelt busskort NØYE , har opplevd at at ikke trodde d var mitt busskort jeg viste ... Å vist noen har glemt busskortet så er han ikke lett å ha med å gjøre .

edit : en annen ting som irterer meg er folk som poster 4-5 ganger per side i få avataren din vurdert posten ! skal ikke nevne noen navn...

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...