Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skjønner hva burn betyr, men det er feil bruk:p Først nå skjønte jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Snø.Jeg hater snø. Er jo ingenting positivt med snø. Det er så altformye av den dritten over alt. Hater snøen. Jeg irriterer meg over at sånne som deg får all snøen når snøelskeren meg ikke får en drit! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hater når det ikkje kjem snø om vinteren, kun is og slafs. Sist vinter varte snøen i mindre enn ei veke tilsaman. Og det var ikkje samanhengjande, det var snø eit par dagar, så smelta snøen og kom tilbake eit par dagar i neste veke. Enten må det komme mykje snø eller ingenting. Irriterande når det berre kjem is og slafs. Kaldt utan gøy. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) At jeg har prøve i morgen. Dumme meg. Endret 3. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stygge jenter som tror di er det deiligste på jord Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Når jeg er i butikken og har jævlig dårlig tid, så står kassedame og babler med en annen kunde som hun visst nok kjenner, om hvordan en lager pinnekjøtt, selv om hun ser at jeg står der . Så sier jeg, høflig: "Jeg har litt dårlig tid altså" Og så svarer kassadama: "Ja du får bare stille deg i kø" Så sa jeg ikke mer. men WTF JEG HADDE JO STÅTT I KØ JÆVLA LENGE FOR FAEN! Så avslutter hun pinnekjøtt samtalen med kunden hun for lenge siden var ferdig med, og smiler til meg og sier hallo som om ingenting hadde skjedd . Fyfaen fa var jeg irritert. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Billister som ikke bruker blinkelys bare fordi de tror det ikke er noen i nærheten. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 At jeg har såpass mye prøver at det og skrive dette går ut over karakteren min fordi jeg ikke får lest i dette øyeblikket. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 At jeg har såpass mye prøver at det og skrive dette går ut over karakteren min fordi jeg ikke får lest i dette øyeblikket. Akk, skolen kan man alltid irritere seg over. "Islamsk kunst" er ikke akkurat verdens mest spennende tema. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har bare om islam. Og prøve i morgen. Ooog jeg har ikke begynt å lese enda. Hmm. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 20 minutters muntlig IT prøve... sånn jeg gleder meg. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Folk som går sakte i gatene, eller i store brede grupper, eller de som absolutt skal gi deg informasjon om dagsavisen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Det som iriterer meg grenseløst er den fuckings støgge buss sjåføren som henter oss fra skole avogtil, som tror han har SÅ mye makt siden han får bestemme hvem som får bli med eller ikke, han ska sjekke hvert enkelt busskort NØYE , har opplevd at at ikke trodde d var mitt busskort jeg viste ... Å vist noen har glemt busskortet så er han ikke lett å ha med å gjøre . edit : en annen ting som irterer meg er folk som poster 4-5 ganger per side i få avataren din vurdert posten ! skal ikke nevne noen navn... Endret 3. desember 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 At så altfor mange presterer å skrive "visst", istedet for "hvis". :hrmf: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 At så altfor mange presterer å skrive "visst", istedet for "hvis". :hrmf:I sammenheng? Og nå skal jeg endelig dra meg til å øve til historieprøve imorra :O . Jada! Kjempeflink! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er uansett feil, Chokke. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Lokale busssjåfører som står å snakker med andre bussjåfører selv om de skulle kjørt for 5 til 10 minutter siden ;( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Absolutt ikke. "Det er visst slik det er nå for tiden" er korrekt. "Det er blitt vist i en undersøkelse" er korrekt. "Hvis Lena vil danse kan hun spørre meg selv" er korrekt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eplefe: visst, vist og hvis er tre helt forskjellige ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg