AlltidRett Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 At jeg ikke har internett ned til mitt rom, og da kan jeg ikke spile på Xbox Live ! Kan du ikke bare kjøpe en ti meter lang sånn interneddledning ting da? Eller lengre, om det går Får jo også trådløs sak til xboxen. Live må du ha! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvor har du det fra? Kthx er jo brukt i hele Internett-miljøet. Bare brukt av folk som skal være "kule". Fjortis-språk. Jeg spyr. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil gjerne beholde søndagen, fredag etter skolen og lørdag på dagtid jobber jeg som regel, så da er det bare lørdag kveld og søndagen igjen av helga. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Snø. Jeg hater snø. Er jo ingenting positivt med snø. Det er så altformye av den dritten over alt. Hater snøen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er jo ingenting positivt med snø. -Kjøre på snøbrett. -Kaste snøballer. -Gå på langrennski. -Ligge breit med bil. -Ha snøballkrig. -Lage snømann. -Dynke unger i den. Slaps, sørpe og våt snø derimot, det er ikke noe artig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Bare brukt av folk som skal være "kule". Fjortis-språk. Jeg spyr. Eller de som sier det bare på tull Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det som irriterer meg grenseløst er folk som laster ned programmvare, musikk, film etc. og klager enormt over at de har fått virus og lurer på om jeg kan skaffe dem nedlastet anti virus. EHm... hvorfor har du fått virus? Jo fordi du har lastet ned noe, også vil du laste ned et anti virus som sikker også er infisert av virus. Jævla fjortis jenter altså Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke galt i å laste ned ting, men du må ha litt fornuft og stole på siden du laster ned fra, ikke åpne tvilsomme filer osv... "WHAT THIS .EXE, LOL? OH NOZ THER GOES MY MEGAHURTZ DURRR" Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, tenk på dem som lager dette da. Dersom alle laster ned vil til slutt alle slutte og lage det, dem skal også leve.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Folk som kaller meg datanerd bare fordi jeg kan restarte en PC når den har kræsja. Finnes det noe verre? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Folk som kaller meg datanerd bare fordi jeg kan restarte en PC når den har kræsja. Finnes det noe verre? Finnes også nerder som absolutt skal ha det til at de ikke er det. (Nei, det var ikke freidig ment) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Irriterer meg over folk på skolen som skal skyte inn med "burn!" og "Eid!" kommentarer hver gang noen sier noe feil eller driter seg ut. De sier det hver eneste gang de har sjangsen og mer enn det. "Jeg har mista boka mi". "Burn! hahahah!". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette var en bra tråd. Fant den ved søk på laptoper. Jeg liker ikke A4 mennesker som ser på seg selv som kongen i sin egen A4 verden hvor alt som ikke stemmer overens med deres meninger ses ned på med en pekende finger og ertende latter. De kan enkelte ganger irritere meg grenseløst. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå kommer jeg på en ting jeg irriterer meg over; folk som sier "LOL!", når de egentlig ikke ler høyt i det hele tatt. Cyberfjortisete synes jeg, selv om mange sier det ofte. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan er sånne ting burn? wtfm8 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "Lol" er absolutt ikke ment til å brukes muntlig. Det blir helt feil! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg irriterer meg også over folk som ikke klarer å formulere en forståelig setning på sitt eget språk! Hvordan er sånne ting burn? wtfm8 Når noen opplever noe flaut/vondt/ukomfortabelt passer det seg oftest at du peker på vedkommende, og sier høyt: "Burn!". Mener dette ble gjort poppis av that 70's show, men er ikke sikker. Endret 3. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Irriterer meg over folk på skolen som skal skyte inn med "burn!" og "Eid!" kommentarer hver gang noen sier noe feil eller driter seg ut. De sier det hver eneste gang de har sjangsen og mer enn det. "Jeg har mista boka mi". "Burn! hahahah!". Hvordan er sånne ting burn? wtfm8 Prøv igjen. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skjønner hva burn betyr, men det er feil bruk:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg