Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Er jo ingenting positivt med snø.

-Kjøre på snøbrett.

-Kaste snøballer.

-Gå på langrennski.

-Ligge breit med bil.

-Ha snøballkrig.

-Lage snømann.

-Dynke unger i den.

Slaps, sørpe og våt snø derimot, det er ikke noe artig.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenseløst er folk som laster ned programmvare, musikk, film etc. og klager enormt over at de har fått virus og lurer på om jeg kan skaffe dem nedlastet anti virus. EHm... hvorfor har du fått virus? Jo fordi du har lastet ned noe, også vil du laste ned et anti virus som sikker også er infisert av virus.

Jævla fjortis jenter altså :realmad:

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk på skolen som skal skyte inn med "burn!" og "Eid!" kommentarer hver gang noen sier noe feil eller driter seg ut. De sier det hver eneste gang de har sjangsen og mer enn det. "Jeg har mista boka mi". "Burn! hahahah!". :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette var en bra tråd. Fant den ved søk på laptoper.

Jeg liker ikke A4 mennesker som ser på seg selv som kongen i sin egen A4 verden hvor alt som ikke stemmer overens med deres meninger ses ned på med en pekende finger og ertende latter. De kan enkelte ganger irritere meg grenseløst. :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også over folk som ikke klarer å formulere en forståelig setning på sitt eget språk! :(

Hvordan er sånne ting burn? wtfm8

Når noen opplever noe flaut/vondt/ukomfortabelt passer det seg oftest at du peker på vedkommende, og sier høyt: "Burn!".

Mener dette ble gjort poppis av that 70's show, men er ikke sikker.

:)

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk på skolen som skal skyte inn med "burn!" og "Eid!" kommentarer hver gang noen sier noe feil eller driter seg ut. De sier det hver eneste gang de har sjangsen og mer enn det. "Jeg har mista boka mi". "Burn! hahahah!". :wallbash:

Hvordan er sånne ting burn? wtfm8

Prøv igjen. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...