Ståle Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Internettsider med bakgrunnsmusikk, HVA FAEN ER VITSEN?! fjortisser som horer pa musikken til nettsider, enn a hore pa musikken de har pa PC-en. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 At cdon.com er så forbanna treige Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som ALLTID kommer 5 eller 10min for sent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som ALLTID kommer 5 eller 10min for sent. ... Er ikke så utrolig lett å være ute i god tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har begynt å stille klokken min frem ti minutter for å takle vennene mine. Og sist men ikke minst en halvtime for bestevenninnen min Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Enkelte selvogde, snobbete kjendiser irriterer meg, men folk som bryr seg så fælt mye om hva kjendisene gjør irriterer meg enda mer. De er ikke guder, tvert imot! >< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Unger som spiller PSP, Ninetendo, CS, whatever på kjempehøy lyd, mens andre er til stede. Jeg har så lyst å drepe dem noen ganger. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Unger. Jeg har så lyst å drepe dem noen ganger.Fixed Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Søndager irriterer meg! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Søndager irriterer meg! Enig! Bare sitte å vente på mandagen og en hard uke forann meg med masse prøver liksom.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Enig. Klarer aldri å nyte søndager. Bare fredag ettermiddag + lørdag som føles ut som helg for meg. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Godt at noen har det akkurat likt! Søndager kunne vert fjernet. Blir bare en dag der man gruer seg. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ah, dette minner meg om denne og denne. Søndagen er nok en av de verste dagene i uka, ja... Endret 2. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Søndag is liek teh suxx0r!!1 Eller, ikke SÅ ille kanskje, men jeg er enig - søndagene er ikke så behagelige som en skulle tro, tatt i betraktning at man har fri. Eller, "fri" i det minste. Er jo stort sett noe skolearbeid å gjøre, da. Særlig nå i eksamenstiden, da har man jo konstant dårlig samvittighet hvert sekund man ikke bruker til å lese òg ... Anyway - poenget er at søndagene er litt "klamme" dager. Fredag ettermiddag, derimot, har jeg ingen store problemer med å nyte. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Problemet med søndager er at jeg ikke klarer å nyte dem, fordi jeg må gjøre lekser jeg ikke har gjort unna tidligere i uka, og at mandagene er så gidd, og den kommende uka er lang og kjedelig osv. Edit: wwwerner slo meg med M'ene. Endret 2. desember 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 At jeg ikke har internett ned til mitt rom, og da kan jeg ikke spile på Xbox Live ! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Søndager kunne vert fjernet. Blir bare en dag der man gruer seg. Nei, for da ville lørdag blitt den nye søndag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som bestandig spiller så høy musikk at jeg hører det uten problemer i bussen o.l. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Søndager kunne vert fjernet. Blir bare en dag der man gruer seg. Nei, for da ville lørdag blitt den nye søndag. Derfor skulle vi hatt TO lørdager! Fredagene er jeg alltid dritsliten, får ikke gjort noe på den dagen, lørdag er den eneste dagen det er helt fri, så da legges som regel planer på lørdag, og søndag er lekse/sturedag. Hvis vi hadde to lørdager hadde dette problemet vært løst. Sukk, det er lov å drømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg