L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja jeg skjønner at det kan være litt irriterende også Hvilken farge har du på håret nå forresten? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ja jeg skjønner at det kan være litt irriterende også Hvilken farge har du på håret nå forresten? Svart hår som er bleika i tuppene, så det blir sånn caramell farge. Ganske stilig egentlig. Kan legge ut bildet i rpp i mårra. Endret 2. desember 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg gjentar meg selv.Jeg irriterer meg over interne spøker på msn. eks: "Tok ikke du ut søpla da?:O". -Makes me Sick Vet du hva? Akkurat det der irriterer jeg meg også veldig over. Ser helt ærlig ikke poenget i å ha noe så internt der, at bare personen selv, og en til skjønner det. Jeg tror det er et behov for oppmerksomhet, egentlig. Ei jeg har på msn, hadde skrevet: "Hehe, artig på båten i dag" og en annen har: "Du er så søt". Hvorfor ikke skrive "Artig på båten da sjåføren datt over bord fordi h*n var så overstadig beruset!" eller "Du er så søt, Gudmund!". God natt. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Helt enig med dere... irriterer så jævlig. Noe annet som irriterer meg er overdrevent lange msn nick - gjerne også med disse interne greiene. Names are hidden to protect the retarded. Herregud... Endret 2. desember 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan HELDIGVIS gjøre om på selve navnet da. Jeg har gjort om alle til det de faktisk heter. Men du får ikke fjernet den personlig beskjeden, tror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den biffen fikser du med a-patch. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan HELDIGVIS gjøre om på selve navnet da. Jeg har gjort om alle til det de faktisk heter. Men du får ikke fjernet den personlig beskjeden, tror jeg. Korleis? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 det irriterer meg litt at jeg siter her isteden for å pugge på de 10 kaptilene jeg har IT prøve i.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan HELDIGVIS gjøre om på selve navnet da. Jeg har gjort om alle til det de faktisk heter. Men du får ikke fjernet den personlig beskjeden, tror jeg. Korleis? Høyreklikk på kontakt --> Legg til et kallenavn Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som man gjør avtaler med, og så bare uteblir de uten å gi noen som helst beskjed i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Såve? Du som ellers skriver så korrekt. Jeg regner med det er trøttheten som har tatt deg. Folk som tror at "kthnx" betyr "okey, thanks": Det er en forkortelse for "tusen takk" (k = kilo = 1000). Så vet vi det. Det irriterer meg at jeg ikke lover. -_- Hvor har du det fra? Kthx er jo brukt i hele Internett-miljøet. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kthx Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har alltid trodd at kthnx betydde «Ok, takk». k = okey thnx = takk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvor har du det fra? Kthx er jo brukt i hele Internett-miljøet. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kthx Hun må jo utnytte muligheten hun har til å terpe på meg vettu. Viktig viktig! Neppe skrev "såve" det må vi terpe på. Endret 2. desember 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg ble rettet på det selv, for jeg trodde og at det var "okey, thanks". Så hadde jeg feil, da. Og nei, Neppe, jeg har faktisk ikke noe behov for å terpe på deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg ble rettet på det selv, for jeg trodde og at det var "okey, thanks". Så hadde jeg feil, da. Og nei, Neppe, jeg har faktisk ikke noe behov for å terpe på deg. Du bare måtte gjøre det likevel ? Uansett, dette har ikke noe med topic å gjøre. Eller kanskje litt. Endret 2. desember 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det vil jeg tro. Nei, jeg bare reagerte på det da du ellers pleier å skrive relativt korrekt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som elsker å filme andre og når de begår feil. Men begynner nesten å grine så fort de blir filmet selv... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 At pakken jeg venter på i posten aldri kommer.... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Internettsider med bakgrunnsmusikk, HVA FAEN ER VITSEN?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg