Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg skjønner at det kan være litt irriterende også :)

Hvilken farge har du på håret nå forresten?

Svart hår som er bleika i tuppene, så det blir sånn caramell farge. Ganske stilig egentlig. Kan legge ut bildet i rpp i mårra.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg gjentar meg selv.

Jeg irriterer meg over interne spøker på msn.

eks: "Tok ikke du ut søpla da?:O". -Makes me Sick :thumbdown:

Vet du hva? Akkurat det der irriterer jeg meg også veldig over. Ser helt ærlig ikke poenget i å ha noe så internt der, at bare personen selv, og en til skjønner det. Jeg tror det er et behov for oppmerksomhet, egentlig. Ei jeg har på msn, hadde skrevet: "Hehe, artig på båten i dag" og en annen har: "Du er så søt". Hvorfor ikke skrive "Artig på båten da sjåføren datt over bord fordi h*n var så overstadig beruset!" eller "Du er så søt, Gudmund!".

God natt.

Lenke til kommentar

Helt enig med dere... irriterer så jævlig. Noe annet som irriterer meg er overdrevent lange msn nick - gjerne også med disse interne greiene.

Names are hidden to protect the retarded.

wtfm8.png

Herregud...

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Du kan HELDIGVIS gjøre om på selve navnet da. Jeg har gjort om alle til det de faktisk heter. Men du får ikke fjernet den personlig beskjeden, tror jeg.

Korleis?

Lenke til kommentar
Jeg ble rettet på det selv, for jeg trodde og at det var "okey, thanks". Så hadde jeg feil, da. Og nei, Neppe, jeg har faktisk ikke noe behov for å terpe på deg.

Du bare måtte gjøre det likevel ? :) Uansett, dette har ikke noe med topic å gjøre. Eller kanskje litt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...