Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Særheten til Shell.

Ikke nok med at det er umulig å oppgradere til flaskebrus når man bestiller pølse- eller baguettemeny, men når sulamitten skal betales må man gi kortet til ekspeditøren da det av en eller annen grunn tydeligvis ikke skal være mulig å dra det selv.

Heldigvis har jeg en Esso-stasjon like ved også.

Lenke til kommentar

Det har seg slik at jeg jobber på Rema og ...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HVA I HELVETE ER DET MED DERE INVALIDE KUNDER SOM ALDRI KLARER Å PUTTE HANDLEVOGNA PÅ PLASS IGJEN SÅ ETTER FEM MINUTTER SÅ STÅR DET TJUE HANDLEVOGNER OG SPERRER INNGANGEN TIL BUTIKKEN?

... blir litt småirritert av og til.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Særheten til Shell.

Ikke nok med at det er umulig å oppgradere til flaskebrus når man bestiller pølse- eller baguettemeny, men når sulamitten skal betales må man gi kortet til ekspeditøren da det av en eller annen grunn tydeligvis ikke skal være mulig å dra det selv.

Heldigvis har jeg en Esso-stasjon like ved også.

Den har jeg også lurt på, hvorfor er det slik?! :dontgetit:

Jeg har hydrotexaco =D

Lenke til kommentar
Særheten til Shell.

Lol, ja. Tror det har noe med det fresh konseptet, derfor man ikke kan kjøpe flaskebrus.

Og det med kortet er bare bra da, på en måte.

Men Shell er mye finere stasjon enn Esso da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Og det med kortet er bare bra da, på en måte.

Men Shell er mye finere stasjon enn Esso da.

Jeg kan ikke se den positive siden. Forklar.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
:whistle: Ser pener ut, også er det hyggeligere folk der som jobber.

Lol, utrolig bra grunn til å ha kortautomaten bak kassa :wee: Ja, gjevnt over er det nok hyggeligere folk som jobber på Shell >.<

Lenke til kommentar

Såve? Du som ellers skriver så korrekt. Jeg regner med det er trøttheten som har tatt deg.

Folk som tror at "kthnx" betyr "okey, thanks": Det er en forkortelse for "tusen takk" (k = kilo = 1000). Så vet vi det.

Det irriterer meg at jeg ikke lover. -_-

Lenke til kommentar
Jeg synes det er et kompliment når de velger akkurat deg å ringe når de sliter jeg

Selvfølgelig. Det er ikke dermed sagt det er ikke-irriterende å være lys våken klokka halv fire, når jeg skal på middag med familien i morgen. Å jeg gleder meg til kommentaren til mormor etter å ha farget håret enda en gang, yay :new_woot:

Ok Eplefe......... :ermm:

Jeg er ikke utrolig forbanna, jeg vil sove. Jeg har bare en mulighet til å sove hver natt, den er oppbrukt. Er jo ikke irritert på henne.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...