SuKa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Overivrige moderatorer som sletter innlegg der HALVE innlegget er OT. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 At det er vind med storm i kastene nå som jeg må ute å handle. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Særheten til Shell. Ikke nok med at det er umulig å oppgradere til flaskebrus når man bestiller pølse- eller baguettemeny, men når sulamitten skal betales må man gi kortet til ekspeditøren da det av en eller annen grunn tydeligvis ikke skal være mulig å dra det selv. Heldigvis har jeg en Esso-stasjon like ved også. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det har seg slik at jeg jobber på Rema og ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HVA I HELVETE ER DET MED DERE INVALIDE KUNDER SOM ALDRI KLARER Å PUTTE HANDLEVOGNA PÅ PLASS IGJEN SÅ ETTER FEM MINUTTER SÅ STÅR DET TJUE HANDLEVOGNER OG SPERRER INNGANGEN TIL BUTIKKEN? ... blir litt småirritert av og til. Endret 1. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det har seg slik at jeg jobber på Rema og ... Sånn sett er putt på en tier for å få en handlevogn-systemet ganske bra. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mhm, skjønner ikke hvorfor ikke alle butikker kan ha det. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Særheten til Shell. Ikke nok med at det er umulig å oppgradere til flaskebrus når man bestiller pølse- eller baguettemeny, men når sulamitten skal betales må man gi kortet til ekspeditøren da det av en eller annen grunn tydeligvis ikke skal være mulig å dra det selv. Heldigvis har jeg en Esso-stasjon like ved også. Den har jeg også lurt på, hvorfor er det slik?! Jeg har hydrotexaco =D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Særheten til Shell. Ikke nok med at det er umulig å oppgradere til flaskebrus når man bestiller pølse- eller baguettemeny, men når sulamitten skal betales må man gi kortet til ekspeditøren da det av en eller annen grunn tydeligvis ikke skal være mulig å dra det selv. Lol, ja. Tror det har noe med det fresh konseptet, derfor man ikke kan kjøpe flaskebrus. Og det med kortet er bare bra da, på en måte. Men Shell er mye finere stasjon enn Esso da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Og det med kortet er bare bra da, på en måte. Men Shell er mye finere stasjon enn Esso da. Jeg kan ikke se den positive siden. Forklar. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kan ikke se den positive siden. Forklar. Ser pener ut, også er det hyggeligere folk der som jobber. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser pener ut, også er det hyggeligere folk der som jobber. Lol, utrolig bra grunn til å ha kortautomaten bak kassa Ja, gjevnt over er det nok hyggeligere folk som jobber på Shell >.< Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 akkurat nå irriterer det meg at nye innlegg er borte. Erstattet med Ubesvarte innlegg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Enig med Runarbs her, det var irriterende. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Enig med Runarbs her, det var irriterende.Hvilket tema bruker dere? Har "Nye innlegg" jeg, bruker IP.Board Pro Endret 2. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Enig med Runarbs her, det var irriterende.Hvilket tema bruker dere? Har "Nye innlegg" jeg, bruker IP.Board Pro Jeg bruker hw.no Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Folk som ringer midt på natta fordi de er nedforr. Greit nok det altså, men klokka er faktisk halv fire, og jeg får ikke såve etter jeg har våknet engang. K, Thx, Bye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Såve? Du som ellers skriver så korrekt. Jeg regner med det er trøttheten som har tatt deg. Folk som tror at "kthnx" betyr "okey, thanks": Det er en forkortelse for "tusen takk" (k = kilo = 1000). Så vet vi det. Det irriterer meg at jeg ikke lover. -_- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes det er et kompliment når de velger akkurat deg å ringe når de sliter jeg Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) At de er glad i personen? Eller at han som faktisk ble vekket nå er utrolig forbannet, og at han som tok telefonen (Neppe) "bryr seg" fordi han faktisk "plukket opp røret" ? :S Endret 2. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg synes det er et kompliment når de velger akkurat deg å ringe når de sliter jeg Selvfølgelig. Det er ikke dermed sagt det er ikke-irriterende å være lys våken klokka halv fire, når jeg skal på middag med familien i morgen. Å jeg gleder meg til kommentaren til mormor etter å ha farget håret enda en gang, yay Ok Eplefe......... Jeg er ikke utrolig forbanna, jeg vil sove. Jeg har bare en mulighet til å sove hver natt, den er oppbrukt. Er jo ikke irritert på henne. Endret 2. desember 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg