Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I dag er en.jævlig.dag. Regner som bare faen, og jeg må sykle alle plassene jeg skal siden jævla mopedfaen er i stykker Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dø, drit i quote meg mens jeg redigerer innlegget mitt da. Irriterer meg over innlegg hvor man siterer hele posten over. Spesielt hvis man quoter førsteposten i en tråd der man har innlegg nummer to.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Slike folk kan bare brenne. Edit: fornøyd? Endret 1. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Som deg akkuratt nå, som har ført til at du er en av de irriterende her på forumet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg siterte ikke førsteposten, og det var det jeg sa jeg mislikte. Kan godt fjerne sitatet hvis det hjelper. Endret 1. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) God JUL alle i "Ting som irriterer så grenseløst!" Nå synes jeg vi bør feire at det er 1. Desember og at julekalenderne (endelig) åpnes Endret 1. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 God JUL alle i "Ting som irriterer så grenseløst!" Nå synes jeg vi bør feire at det er 1. Desember og at julekalenderne (endelig) åpnes Det regner, mor er sur, jeg må vaske/rydde rommet og bruke hele morgendagen på å øve til heldagsprøve i matte! Bortsett fra det er jeg også med på feiringen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg gjentar meg selv. Jeg irriterer meg over interne spøker på msn. eks: "Tok ikke du ut søpla da?:O". -Makes me Sick Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg irriterer meg for at jeg ikke har klart å holde meg, og har spist opp all sjokoladen i adventskalenderen, FØR 1. desember... Nå har jeg ingenting å åpne i dag… Men jeg har faktisk klart å holde meg unna julebrus, for jeg lovte noen at jeg ikke skulle drikke det før 1. desember og nå sitter jeg med en iskald julebrus i hånda Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har ingen juleavatar enda Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 At jeg bare får stipend en gang i måneden og jeg vil begynne å kjøpe gaver nå. Og så må jeg betale russeklærne i desember. Idiotisk frist. <.< Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 At bare noen får stipend, og at de som får stipend bruker det på alt annet enn skolefaen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen få? Alle som bor på hybel får det her. Bruker det jo på skolebøker også, da. Men ikke i desember. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) At bare noen får stipend, og at de som får stipend bruker det på alt annet enn skolefaen Jeg får i gjennomsnitt 6000 i måneden^^ Men irriterer meg litt at jeg ikka har fått levert den lappen med avtalen om stipend ennå.. Får ikke peng før den er levert Endret 1. desember 2007 av gilera Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 At bare noen får stipend, og at de som får stipend bruker det på alt annet enn skolefaen Det er allerede alt for mange som får, spør du meg. De som er borteboere må selvfølgelig få, men det er idiotisk at folk som bor hjemme skal helt uten videre få en tusenlapp eller to hver måned. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den første måneden er det nyttig med stipend, da. Særlig for familier som i utgangspunktet ikke har så god råd. Skolebøker er ikke billige. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja hele jævla stipendsystemet burde fått en drastisk forandring. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den første måneden er det nyttig med stipend, da. Særlig for familier som i utgangspunktet ikke har så god råd. Skolebøker er ikke billige. Joda, et førstegangsstipend burde alle fått, men hva i svarte svingene skal de som bor hjemme og får alt betalt av foreldrene sine med et par tusen i lommepenger hver eneste måned? Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 At jeg la meg i går til nydelig desembervær med tjukke snøkjerringer som dalte ned, og våkner til det jævla ræva været her.. Herre jemini... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Joda, et førstegangsstipend burde alle fått, men hva i svarte svingene skal de som bor hjemme og får alt betalt av foreldrene sine med et par tusen i lommepenger hver eneste måned? Det er et godt spørsmål. Irriterer meg over at jeg tror jeg kommer til å ombestemme meg ang julegavene senere, men jeg må bestille nå hvis jeg skal være sikker på å få dem til jul. Argh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg