Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God JUL alle i "Ting som irriterer så grenseløst!" :)

Nå synes jeg vi bør feire at det er 1. Desember og at julekalenderne (endelig) åpnes :)

Det regner, mor er sur, jeg må vaske/rydde rommet og bruke hele morgendagen på å øve til heldagsprøve i matte!

Bortsett fra det er jeg også med på feiringen. :)

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg for at jeg ikke har klart å holde meg, og har spist opp all sjokoladen i adventskalenderen, FØR 1. desember...

Nå har jeg ingenting å åpne i dag… :(

Men jeg har faktisk klart å holde meg unna julebrus, for jeg lovte noen at jeg ikke skulle drikke det før 1. desember og nå sitter jeg med en iskald julebrus i hånda :new_woot:

Lenke til kommentar
At bare noen får stipend, og at de som får stipend bruker det på alt annet enn skolefaen :mad:

Jeg får i gjennomsnitt 6000 i måneden^^ :p

Men irriterer meg litt at jeg ikka har fått levert den lappen med avtalen om stipend ennå.. Får ikke peng før den er levert :(

Endret av gilera
Lenke til kommentar
At bare noen får stipend, og at de som får stipend bruker det på alt annet enn skolefaen :mad:

Det er allerede alt for mange som får, spør du meg. De som er borteboere må selvfølgelig få, men det er idiotisk at folk som bor hjemme skal helt uten videre få en tusenlapp eller to hver måned.

Lenke til kommentar
Den første måneden er det nyttig med stipend, da. Særlig for familier som i utgangspunktet ikke har så god råd. Skolebøker er ikke billige.

Joda, et førstegangsstipend burde alle fått, men hva i svarte svingene skal de som bor hjemme og får alt betalt av foreldrene sine med et par tusen i lommepenger hver eneste måned?

Lenke til kommentar
Joda, et førstegangsstipend burde alle fått, men hva i svarte svingene skal de som bor hjemme og får alt betalt av foreldrene sine med et par tusen i lommepenger hver eneste måned?

Det er et godt spørsmål.

Irriterer meg over at jeg tror jeg kommer til å ombestemme meg ang julegavene senere, men jeg må bestille nå hvis jeg skal være sikker på å få dem til jul. Argh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...