Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook-applikasjoner. Nei, jeg har ingen planer om å "nibble" søstera mi, la meg være i fred!

Ikke frist meg med upersonlig tjafs kamuflert som spennende invitasjoner i et forsøk på å få meg til å knytte smakløst harry-kvasi-piss til min web 2.0-personlighet, TAKK!

Hele Facebook kan egentlig dra seg.

Lenke til kommentar
Tror nok det hadde vert litt mer irriterende dersom vi ikke hadde det i det hele tatt

Kommer an på hva slags samvittighet som er irriterende, da. Skulle gjerne vært uten den som ikke har noen grunn og som bare kommer fordi man trooooor man har gjort noe galt eller noe. Gah!

Lenke til kommentar
Jo, det er jo det. Men han har vært skikkelig trøtt i det siste. Tror det er noe med årstiden eller bare han som begynner å bli eldre. Han er jo forsatt våken, bare ikke like mye som før. I want to play. :(

Hamstre går i dvale hvis det blir kaldere i rommet :p

Jeg irriterer meg grønn for at bussene alltid klarer å stoppe der det er mye snø/søledammer, men nå er tilfellet is :hrm:

Du prøver å komme deg inn på bussen, men ender med at du sklir inn, ligger langflat på gulvet, har mista alle småpengene og må stresse deg opp igjen. Bussjåføren ser jo helt likegyldig ut, har vel opplevd det flere ganger (og er sikkert et høydepunktene for dagen)

Når man skal ut av bussen, ender det med at du tråkker på isen, sklir ut og lander rett på rompa.

Sikkert et hysterisk morsomt syn for folk som sitter på bussen, men siden jeg er alene kan jeg ikke flire av det (i frykt for at folk tror jeg er gal), så jeg må bare komme meg opp.

Problemet er at man ikke kan late som ingenting er skjedd heller – så det ender med at jeg går bort, litt flau og prøver å holde igjen en latterkrampe (som da gjør at jeg får den rare grimasen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...