Schnell Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 faen hvorfor har ingen kjøpt cola lemon light da?! jævli irriterende!! det er jo faen den beste brusen! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Smak og behag... LATSKAP irriterer meg;O Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Smak og behag... LATSKAP irriterer meg;O Da irriterer du deg over meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Eller bare Latskap. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Eller bare Latskap. Tenkte på det, men det er jo ikke lov å irritere seg over brukere i denne tråden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Interne "Vitser" på Personelig melding på msn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Tenkte på det, men det er jo ikke lov å irritere seg over brukere i denne tråden. Vel, da har man i hvert fall en fin måte å unngå regelbrudd om man er heldig med brukernevnet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg savner vanilje colaen :/ You are not alone. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Poenget med "Stille i fjøset" reklamen er jo at LSK er "bønder" fordi Lillestrøm ligger lenger ut på landet enn Oslo... Og når VIF slår LSK blir det som sagt... stille i fjøset... Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Enga synger stille i fjøset til alle lag. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Irriterer meg blå over all mediaomtalen A380 får. Blir hele tia sammenligna med Boeing 747, for å vise hvor mye bedre den er. Skal bare mangle at man klarer å bygge et større fly i 2007 når ett fly som 747 ble satt på vingene allerede i 69. Det er nesten 40 år siden det. Men det sier de ikke ett ord om på tv :@ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Irriterer meg litt over at min skjønne hund ligger og sover bak meg, mens den slipper ut en mindre skjønn lukt fra sin bakdel, sånn ca. en gang hvert tiende minutt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg irriterer meg over Tide. Jævla busselskap. Forbanna drit. Jeg går opp til busstoppet og er der mer enn fem min før den jævla bussen skal gå. Likevel blir jeg stående der i 20 min før den satans bussen bestemmer seg for at HEY på tide å komme. Når den endelig kommer kjører den i SNEGLEfart til sentrum, stopper på grønne lys bare fordi de straks blir orange. Jeg som i følge rutene skulle vært i sentrum 10 min før den neste bussen min skal gå, oppdager at joda, DEN bussen er i rute, og jeg er dermed nesten ti minutter FOR SEN til den. Jeg kaprer taxi, og prøver å få tak i den jævla bussen (som hadde problemer på ett annet stopp, eller noe), men neida. Den fikser det akkurat i tide, og jeg har ikke råd til å forfølge den halve veien, heller. Om bussene i morgen tidlig (i 0600 tida for faen!) ikke oppfører seg, så skal jeg faen. Argh, vet ikke hva, men jeg blir ikke blid. *se morsk ut* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Drikk Olden Boble. Must, have..... Mango/Papaya Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Var det TIDE eller UTIDE du snakket om? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 At posten er utrolig trege, så den nye Les Paul'en min aldri kommer fram. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Å stå og tisse med to stråler. Det gikk greit nok, jeg fikk styrt begge strålene ganske midt i skåla og ble ferdig, men så fant jeg ut at det var tre stråler, gitt. Den tredje stråla pekte rett på låret, så venstre buksebein fra låret og ned til foten var gjennomvåt, samme med gulvet. Buksa fungerte som en lyddemper, så jeg merket selvsagt ingenting før jeg var ferdig. Det er irriterende. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Sikker på at du ikke bare var full og pissa i buksa? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Det skjedde nå nettopp, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Å stå og tisse med to stråler. Det gikk greit nok, jeg fikk styrt begge strålene ganske midt i skåla og ble ferdig, men så fant jeg ut at det var tre stråler, gitt.Den tredje stråla pekte rett på låret, så venstre buksebein fra låret og ned til foten var gjennomvåt, samme med gulvet. Buksa fungerte som en lyddemper, så jeg merket selvsagt ingenting før jeg var ferdig. Det er irriterende. Du er treffsikker! Jeg har problemer med to stråler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg