Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over eksamen som er på mandag, og så har jeg lest HALVE boka til nå... £@{€$£¤#"#%¤%/&! har fokusert på innleveringseksamen frem til i dag, og så skal vi liksom klare å pugge 400 sider med gørr?? hjelp

Jeg har en eksamen i morgen. Det er noe å irritere seg over.

På en lørdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at jeg ikke kan noe særlig webdesign.

PS: Noen som er villig til å lage et design for meg? :innocent:

Jeg har sagt meg frivillig minst to ganger, tardface. o_O

Men jeg må få mus først. =)

Og jeg irriterer meg over folk som presenterer fasiten på stygg.

For jeg syns ikke hun jenta var stygg, jeg syns hun var ganske pen, faktisk.

Lenke til kommentar

Lett tilbakestående folk som snakker høyt og bråker og fløter med 12 år gammel jenter i stillekupéen på toget ><

Og som maser og maser og legger ut høyt om sine problemer og hva vedkommende liker og ikke liker og hater og alt mulig.

De gamle damene er heller ikke bedre, som sitter der og prater frem og tilbake og tar ikke hensyn til folk som kom til stillekupéen for å få ro!

Eller fjortisjentene med pipende mobiler og evig knising, eller småunger som sloss og griner og springer frem og tilbake i vogna med nykjøpt kakao 4 ganger i halvtimen.

Djeez!

Død over dere alle, om dere skal bråke og herje, så stå i de overfylte delene av toget og ikke ødelegg idyllen om stillhet i stillekupéen ><

Lenke til kommentar
eller cola lemon light i min nærbutikk :mad:

De har sluttet å selge den, ifølge ei venninne som var på Cola-fabrikken for en uke siden.

NEEEEEEEI! :cry: Why? Jeg har reist til en annen butikk å kjøpt den, og der har de den forsatt? men jeg har merket det ikke har blitt fulgt opp med flere flasker ja.. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...