Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg er noe av den nye ord bruken, som har komt...

ELNS

( Eller noe sånt )

Folk bruker "ELNS" i hytt og pine, det er veldig irriterendes å høre det dritt ordet heletiden.

Folk kan f.eks. skrive: (Dette er en omskrevet sig. på forumet).

På dette stedet kan du laste ned de nyeste driverne ... elns ...

Hva ***** er vits med "...elns...." .

"På dette stedet kan du laste ned de nyeste driverne ... eller noe sånt ... "

Skjønner ?

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg er noe av den nye ord bruken, som har komt...

ELNS

( Eller noe sånt )

Folk bruker "ELNS" i hytt og pine, det er veldig irriterendes å høre det dritt ordet heletiden.

Folk kan f.eks. skrive: (Dette er en omskrevet sig. på forumet).

På dette stedet kan du laste ned de nyeste driverne ... elns ...

Hva ***** er vits med "...elns...." .

"På dette stedet kan du laste ned de nyeste driverne ... eller noe sånt ... "

Skjønner ?

I second that.

Og håper at det der er et ord som ikke klarer å snike seg inn i språket mitt.

Forbanna ord som man hater, og plutselig bruker. -.-'

Lenke til kommentar
Er så enig.. Tror det var noen her inne som sa at det er så latterlig at overvektige/feite folk skylder på gener. Man legger ikke på seg av "ingenting". Kan ikke gå opp 2 kg uten å ha spist mye!

Du har ikke tenkt på at genene følger med seg mer enn fett? Jeg kommer fra en feit familie, men jeg er bare bredskuldret selv. Jeg skylder ikke på gener, jeg sier som regel at jeg kommer fra en dårlig livsstil. Om hele familien spiser mye når man er barn, kan det føre til at man spiser mye selv. Så det stemmer ikke helt at det er kun genene sin feil, men familien.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her på C202, sammen med 3 andre. Det er 2 stk som ikke irriterer meg, men han ene, som sitter ovenfor meg skal absolutt lage bråk. Uansett hva han gjør så skal han absolutt lage lyd, enten om han skal drikke kaffe; SLURP SLURP, høre på musikk, DISKANT DISKANT (bruker jo selvsagt PortoPro, trodde dere virkelig noe annet?), få bort snørr fra nesa, SNUFS SNUFS eller rett og slett hamre på musa.

Jeg har så lyst til å partere han at det skulle ikke vært lov.

Uansett hvor jeg befinner meg finnes det alltid en liten satan som klarer å lage lyd.

Lenke til kommentar
Er så enig.. Tror det var noen her inne som sa at det er så latterlig at overvektige/feite folk skylder på gener. Man legger ikke på seg av "ingenting". Kan ikke gå opp 2 kg uten å ha spist mye!

Du har ikke tenkt på at genene følger med seg mer enn fett? Jeg kommer fra en feit familie, men jeg er bare bredskuldret selv. Jeg skylder ikke på gener, jeg sier som regel at jeg kommer fra en dårlig livsstil. Om hele familien spiser mye når man er barn, kan det føre til at man spiser mye selv. Så det stemmer ikke helt at det er kun genene sin feil, men familien.

Noen legger på seg mer enn andre av samme mengde mat, det er det ingen tvil om. Når feite folk "skylder på" gener er det kanskje fordi de føler seg trengt opp i et hjørne, at noen avkrever en forklaring fra dem for at de ikke er slanke. Dette er urimelig. Selv om det ikke er genenes skyld, er det den overvektiges? Sentralt i skyld ligger valget. Uten valg, ingen skyld. Om man blir født inn i en elendig kostholdskultur, er det da ens egen skyld? Er det ens egen skyld at man ikke klarer å bryte ut av den etter hvert som man blir eldre? Nei, så lett er det dessverre ikke, det er ikke alle forunt å være sterke nok (heller ikke et valg). De aller, aller, aller fleste vil ikke være for feite (det finnes noen marginale unntak). Folk som har vært tynne hele livet bør ha munnkurv i slike diskusjoner, for de aner ikke hva de snakker om.

Bottom line: Feite folk kan med rette si "det er ikke min skyld", og de trenger IKKE å forklare seg. Jeg blir forbanna av sånt.

Lenke til kommentar

bllaaaablaaaaaaaablablablaaaaa

Jada, jeg dømmer ingen. Syns utrolig synd på de som sliter med vekta. har da ikke sagt noe annet? Bare syns det er så teit å påsta at "jeg vet ikke hvorfor jeg legger på meeg!??". Man kan IKKE gå opp 2 kg uten å tilføre 2kg.. Ta kontroll over livet da, skift livsstil.. Funker ikke sulte seg i en mnd, for å så gå tilbake til "vanlige" rutiner. Da går man opp igjen

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg sov 14 timer i går slik at jeg ikke fikk sove i natt og nå er veldig trett, men vet at om jeg sovner, så rekker jeg ikke toget hjem halv to.

Irriterer meg også at Guitar Hero 3 til PC er utsatt ei uke ><

OT: Datasmurf.. Som i MMT1-datasmurf? :D

On topic: Det irriterer meg litt at jeg satt oppe til klokka sju i morges for å skrive på forprosjektet som skal leveres i kveld, og at det fortsatt ser ut til å bli travelt.. :(

Lenke til kommentar
Irriterer meg over eksamen som er på mandag, og så har jeg lest HALVE boka til nå... £@{€$£¤#"#%¤%/&! har fokusert på innleveringseksamen frem til i dag, og så skal vi liksom klare å pugge 400 sider med gørr?? hjelp

Jeg har en eksamen i morgen. Det er noe å irritere seg over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...