Isbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Euronicsreklamene på tv. "Hæi, eg heteg Tone. Eg va me i Idol i 2005!"TOTUSENOGFEM?!! Det var et sinnssykt kult år da! Du er bare så kul! Jeg skal kjøpe alt Euronics har på lager bare, assa! Unyttige raskemennesker, det er det dere er! De reklamene er jo dritfestlige. Mer latterlig går det nesten ikke an å bli. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Irriterer meg over folk som utnevner seg selv til vinnere av diskusjoner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Irriterer meg over folk som utnevner seg selv til vinnere av diskusjoner. Ved og gjøre hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 AlltidRett : 1 performance : 0 Sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At jeg er altfor nysgjerrig. 2girls1finger Du er ikke aleine om det problemet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor chechlear Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 akkurat nå: mora mi Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Og folk sok spør "hva gjør du på" på msn, hallo, jeg sitter på msn det ser du vel. Man kan gjøre andre ting samtidig som man er pålogget på msn da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Man kan gjøre andre ting samtidig som man er pålogget på msn da. Ja, men ikke stort annet enn å se på TV, drive med lekser, spise eller liknende. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At jeg er altfor nysgjerrig. 2girls1finger Du er ikke aleine om det problemet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor chechlear Ja, takk for den Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Og folk sok spør "hva gjør du på" på msn, hallo, jeg sitter på msn det ser du vel. Man kan gjøre andre ting samtidig som man er pålogget på msn da. Jaja men er det bare meg som har sånne standarar samtaler..? "hei" "hei" "gjør på? "ikke no, der a" "nei ikke noe her heller, sitter på MSN, hehe " Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) At Twisted Wishes-tråden blir spamma ned. (Viss nokon ikkje kaller det spamming veit ikkje eg. Kva hadde du kalla det om eg hadde komt med dette her innleggjet, annakvart innlegg?) At når broren min kjeder seg går han alltid. På kjøkkenet, så inn til meg, så inn i stua, så inn til meg og så inn på kjøkkenet igjen kanskje. Det irriterande er at han alltid går inn på rommet. Hallo? Får eg ikkje lov til å ha privatliv her? Og å gjere "private" ting () utan at folk skal komme inn og forstyrre heile tida? Edit: Om det msn-greiene, viss eg ikkje gjer noko skriv eg gjerne kva eg har gjort, eller skal gjere snart. Endret 29. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Spiste pizza ute i dag, og bestemte meg for å ta en pepperonipizza denne gangen. Men da jeg fikk pizzaen så var all pepperonien dekt av et tykt lag med ost, så jeg måtte spørre de i kassa om dette var rett pizza fordi jeg så ikke noe pepperoini på den. Men joda, etter at jeg hadde gravd meg ned i all osten lå det et par beskjedne pepperoniskiver under der. Hva er vitsen med å ha på så sinnsykt masse ost, det er jo ikke alle som liker så mye ost. For det første ble jeg rimelig kvalm så jeg klarte ikke å spise opp pizzaen, og for det andre så måtte jeg løpe halve lokalet for å få osten til å slippe. Irriterer meg også at jeg alltid må si fra at jeg ikke skal ha dressing på salaten, eller hva det nå skal være jeg bestiller som innebærer noe grønt med påfølgende dressing. Ketchup osv har man på selv, så hvorfor kan ikke dressingen stå ved siden av slik at de som vil ha dressing faktisk kan ha på selv. Har brent meg på den alt for magne ganger når jeg har bestilt noe, og de har trødd full hele greia med dressingen, noe som førte til at jeg måtte bestille på nytt eller på sulten derifra. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 høres litt dumt ut men jeg er iritert over at andre religioner ikke kan slutte å krige. det som tokk kaka denne uken var at en barnehage lærer ble anklage av sudan tror jeg, får at ut ga tilatelse å kalle en teddybjørn muhamed. hun er blitt dømt 15 dagers fengsel og utvisning fra sudan. dette mener jeg er helt på tryne. en ting jeg vil legge til er at det er nevnt noe som som 10 muhamed i den kristene bibelen, kan ha vert de hun tenkte på og ikke profeten muhamed i koranen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De som irriterer seg over syklister, tuter på dem osv. er ofte de samme folkene som heller ikke viser respekt for andre bilister og gående i trafikken. De har etter min mening ingenting å gjøre i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Som bilist skal du kjøre over i det andre kjørefeltet, syklister sykler gjerne to i bredden for å få bilene til å holde litt avstand når de kjører forbi. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Og jeg som hadde tenkt å legge meg... tråden gjenåpnes etter opprydning. Flere titalls innlegg med krangling, personhets og off-topic er fjernet. Tråd om syklister i trafikken finnes her, om emnet ikke er ferdig diskutert. Hold dere for gode for personangrep. Og, da kan jeg kanskje komme meg til sengs. Alle kommentarer på moderering tas på PM. Endret 29. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At jeg aldri vil finne den sangen jeg leter etter!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Irriterer meg også at jeg alltid må si fra at jeg ikke skal ha dressing på salaten, eller hva det nå skal være jeg bestiller som innebærer noe grønt med påfølgende dressing. Ketchup osv har man på selv, så hvorfor kan ikke dressingen stå ved siden av slik at de som vil ha dressing faktisk kan ha på selv.Åh, den støttes! Ekstra irriterende når jeg presiserer at jeg ikke skal ha dressing, så kommer maten, og guess what, det er dressing på den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At jeg er altfor nysgjerrig. 2girls1finger Du er ikke aleine om det problemet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor chechlear Du greier faen meg å få den linken her og du Nei, fy faen. Angrer på at jeg hadde lyd! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At Twisted Wishes-tråden blir spamma ned. (Viss nokon ikkje kaller det spamming veit ikkje eg. Kva hadde du kalla det om eg hadde komt med dette her innleggjet, annakvart innlegg?) Dude, hvem er det som ikke ønsker seg snømenn a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg