Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som er feite og og legger skylda på dårlig forbrenning, dårlige gener etc. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Samme med tynne gutter som vil legge på seg, skylder på aaaltfor høy forbrenning og sier at det er umulig å gå opp i vekt. De spiser jo til og med ti brødskiver hver dag. Endret 29. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som bare snakker om trening, kropp osv. Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Ja for forskjellen er stor... Folk som bare snakker om trening, kropp osv. Ja, og uten å trene selv... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Ja, og "hvit" istedet for "kaukasier", "gaupe" istedet for "lynx lynx" osv. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Det er da mulig å være feit uten å være overvektig ... Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Det er da mulig å være feit uten å være overvektig ... nei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Tror kanskje Fisker mente det omvendte. Og det er faktisk veldig korrekt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 nei Overvektige personer er dem som veier over et visst antall kilo i forhold til alder og høyde, feit er det man kaller folk som er litt kraftige/lubne/store om magen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Tror kanskje Fisker mente det omvendte. Og det er faktisk veldig korrekt. Tenkte i grunn det samme. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Folk som må bruke ordet "feit" istedet for "overvektig". Du regnes som overvektig før du utvikler fedme. Fedme = mye fett = feit. For mye fett er ekkelt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 faen.. jeg har egentlig fri i morgen men jeg et nødt til å dra på skolen for å hente ei bok slik at jeg kan forbedre meg til IT prøvene... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Er så enig.. Tror det var noen her inne som sa at det er så latterlig at overvektige/feite folk skylder på gener. Man legger ikke på seg av "ingenting". Kan ikke gå opp 2 kg uten å ha spist mye! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Er så enig.. Tror det var noen her inne som sa at det er så latterlig at overvektige/feite folk skylder på gener. Man legger ikke på seg av "ingenting". Kan ikke gå opp 2 kg uten å ha spist mye! Ikke glem at mange feite har forstyrret stoffskifte som kan gjøre dem enda mer overvektige Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Nettopp. Kalorier inn vs kalorier inn. Forbrenner du 2000kcal om dagen legger du ikke på deg med mindre du spiser mer enn 2000kcal om dagen. Ikke glem at mange feite har forstyrret stoffskifte som kan gjøre dem enda mer overvektige Bare latterlig å skylde på diverse bullshit før man har prøvd helhjerta og slanke seg. Det er ikke lett å gå ned i vekt, men går man inn for det på riktig måte går det ganske raskt. Endret 29. november 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg irriterer meg over busser. Jævlig dårlig comfort, jeg er 175 høy men kan allikevel ikke sitte med bena rett frem. Det er for trangt, selv for en liten kar som meg! Også rykker det jo noe så inni h******elvete når den slitne automatkassa girer at man nesten får nakkesleng. Og dette skal man altså betale MER penger for enn om man tar bilen til samme destinasjon >< Og så irriterer jeg meg over at jeg blir blenda når jeg kjører bil i mørket og møter andre biler, veldig upraktisk. Men det værste må være syklister!! De skal SELVFØLGELIG sykle i bilveien selv om det er gang og sykkelsti ved siden av. Dette gjelder da spess sånne tour de france-wannabes med tour de france sykkel, stygg tour de france sykkeluniform og tour de france solbriller. Blir jo milevis med kø bak dem! Forbanna pakk! Men så kommer jo kronen(eller hjelmen) på verket : Når det blir rødt lys et sted, så bare sykler de videre akkurat som det ikke gjelder dem. ""Jeg er et motorkjøretøy, og har derfor rett til å motorkjøretøye meg avgårde i bilveien med sykkelen min". *RØDT LYS* "Nøøøh, jeg er bare en syklist så jeg kan sleipe meg forbi det røde lyset der " Før i tida var det lastebilsjåførene som satte på "King of The Road" på kasettspilleren sin, men i disse tider lurer jeg på om ikke den låta er obligatorisk på ipoden til sykkelsvina. Jeg har faktisk ikke kjørt bak en sykkelfaen i egen person, bare sittet på de gangene jeg har sett det. Men jeg sier bare : GLED DERE til det er meg dere ser i brillekanten. Jeg skal kjøpe meg lastebil med krane på, så jeg kan grabbe tak i både svin og sykkel og pælme dem Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 sykt irriterende at katta mi skulle gnikke anus på flasketuten på den nyåpnede kalde colaen Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over busser. Jævlig dårlig comfort, jeg er 175 høy men kan allikevel ikke sitte med bena rett frem. Det er for trangt, selv for en liten kar som meg! Også rykker det jo noe så inni h******elvete når den slitne automatkassa girer at man nesten får nakkesleng. Og dette skal man altså betale MER penger for enn om man tar bilen til samme destinasjon >< Og så irriterer jeg meg over at jeg blir blenda når jeg kjører bil i mørket og møter andre biler, veldig upraktisk. Men det værste må være syklister!! De skal SELVFØLGELIG sykle i bilveien selv om det er gang og sykkelsti ved siden av. Dette gjelder da spess sånne tour de france-wannabes med tour de france sykkel, stygg tour de france sykkeluniform og tour de france solbriller. Blir jo milevis med kø bak dem! Forbanna pakk! Men så kommer jo kronen(eller hjelmen) på verket : Når det blir rødt lys et sted, så bare sykler de videre akkurat som det ikke gjelder dem. ""Jeg er et motorkjøretøy, og har derfor rett til å motorkjøretøye meg avgårde i bilveien med sykkelen min". *RØDT LYS* "Nøøøh, jeg er bare en syklist så jeg kan sleipe meg forbi det røde lyset der " Før i tida var det lastebilsjåførene som satte på "King of The Road" på kasettspilleren sin, men i disse tider lurer jeg på om ikke den låta er obligatorisk på ipoden til sykkelsvina. Jeg har faktisk ikke kjørt bak en sykkelfaen i egen person, bare sittet på de gangene jeg har sett det. Men jeg sier bare : GLED DERE til det er meg dere ser i brillekanten. Jeg skal kjøpe meg lastebil med krane på, så jeg kan grabbe tak i både svin og sykkel og pælme dem Hva får vi syklister beskjed om når vi sykler på gang og sykkelsti? "Ha dere vekk, derre har hjul, ut på veien!" Faen ass, på veien er det livsfarlig for oss, for tosker som deg sitter bak rattet å skal leke Hitler mot syklister, håper du brenner i helvette med den oppførselen din! Du kan trøste deg med at vi syklister er 10 ganger bedre trent enn deg! Hvem vil vel ha en feit sofagris! Fy faen som jeg irriterer meg over de som sier de skal kjøre ned syklister, håper virkelig de snakker litt for høyt med noen syklister tilstedet og jeg skal love deg at du blir skambanket. Hver gang en lastebil presser seg forbi oss stiger pulsen i frykt for at den skal presse oss av veien, i 60-70km/t. Jeg har vært vitne til at en buss var 5 cm fra bakhjulet til broren min da han skulle skifte fil. Han ga klar beskjed med armen før han la seg ut, og bussen gasser på når han er midt i fila. Forbanna idioter som tror de har førsterett på veiene... Endret 29. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 HAHA Fantastisk herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg