Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi det ikke er ei babe?

Det som er babe for deg er kanskje ikke babe for meg :p

Jeg irriterer meg over overkåte moderatorer som stenger hver bidige tråd de har sjansen til!

Hvorfor ikke bare la de leve litt, og se om det funker, istedet for å si etter 2 innlegg at "denne stenges, pga det er mye lettere at hver og en legger ut hver sin tråd om dette spillet, istedet for at alle samles på en."

Lenke til kommentar
Charming av deg å kalle henne stygg og feit, hun føler seg sikkert kjempevakker. O_o

Hvorfor kalle en bil noe annet enn en bil?

Hvorfor kalle el-bil for bil?

Uansett, jævla nynorsk-drit, henger meg på den. Fikk tilbake bokmål-nynorskoversetting idag, 2+... Heldagsprøve i nynorsk, 2/3. Ji- faen meg -ppi

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over overkåte moderatorer som stenger hver bidige tråd de har sjansen til!

Hvorfor ikke bare la de leve litt, og se om det funker, istedet for å si etter 2 innlegg at "denne stenges, pga det er mye lettere at hver og en legger ut hver sin tråd om dette spillet, istedet for at alle samles på en."

Enig, jeg savner piratkopieringstråden fra i går med 'Allo 'allo-bilder, CP, elefanter, Emma Watson og gebrokken tysk.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Enig, jeg savner piratkopieringstråden fra i går med 'Allo 'allo-bilder, CP, elefanter, Emma Watson og gebrokken tysk.

Ich agree!

Jeg irriterer meg over at jeg ikke kommer igang med å lese pensum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...