Fisker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At den feiteste og schtøggeste fitten på skolen har lagt ut nakenbilde av seg selv. =< Link plz. Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At den feiteste og schtøggeste fitten på skolen har lagt ut nakenbilde av seg selv. =< link på pm please... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At den feiteste og schtøggeste fitten på skolen har lagt ut nakenbilde av seg selv. =< link på pm please... Second that! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke bare legge ut bilde i Babethreaden? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fordi det ikke er ei babe? Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fordi det ikke er ei babe? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Proof, or it didn't happen! Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Proof, or it didn't happen! Om det er en fyr tror jeg vil alle er enige om at vi bare lar det ligge. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fordi det ikke er ei babe? Det som er babe for deg er kanskje ikke babe for meg Jeg irriterer meg over overkåte moderatorer som stenger hver bidige tråd de har sjansen til! Hvorfor ikke bare la de leve litt, og se om det funker, istedet for å si etter 2 innlegg at "denne stenges, pga det er mye lettere at hver og en legger ut hver sin tråd om dette spillet, istedet for at alle samles på en." Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) At særemnedagen var så kjedelig at jeg ble sittende å c-c-c-combo breake meg selv. Endret 29. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Charming av deg å kalle henne stygg og feit, hun føler seg sikkert kjempevakker. O_o Hvorfor kalle en bil noe annet enn en bil? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor kalle en bil noe annet enn en bil? Fordi noen med lav selvtillit kan bli såret, og det er jo ikke lov, vet du. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Charming av deg å kalle henne stygg og feit, hun føler seg sikkert kjempevakker. O_o Hvorfor kalle en bil noe annet enn en bil? Hvorfor kalle el-bil for bil? Uansett, jævla nynorsk-drit, henger meg på den. Fikk tilbake bokmål-nynorskoversetting idag, 2+... Heldagsprøve i nynorsk, 2/3. Ji- faen meg -ppi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg irriterer meg over overkåte moderatorer som stenger hver bidige tråd de har sjansen til! Hvorfor ikke bare la de leve litt, og se om det funker, istedet for å si etter 2 innlegg at "denne stenges, pga det er mye lettere at hver og en legger ut hver sin tråd om dette spillet, istedet for at alle samles på en." Enig, jeg savner piratkopieringstråden fra i går med 'Allo 'allo-bilder, CP, elefanter, Emma Watson og gebrokken tysk. Endret 29. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg irriterer meg over overkåte moderatorer som stenger hver bidige tråd de har sjansen til! Hvorfor ikke bare la de leve litt, og se om det funker, istedet for å si etter 2 innlegg at "denne stenges, pga det er mye lettere at hver og en legger ut hver sin tråd om dette spillet, istedet for at alle samles på en." Enig, jeg savner piratkopieringstråden fra i går med 'Allo 'allo-bilder, CP, elefanter, Emma Watson og gebrokken tysk. Ich agree! Jeg irriterer meg over at jeg ikke kommer igang med å lese pensum. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 At den feiteste og schtøggeste fitten på skolen har lagt ut nakenbilde av seg selv. =< Ser ut som mange feite og "schtøgge" legger ut nakenbilder av seg selv. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 At den feiteste og schtøggeste fitten på skolen har lagt ut nakenbilde av seg selv. =< link på pm please... Second that! Me 2 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg føler dessverre ikke for å se en overvektig naken jente i kveld. Brillene mine, som blir så utrolig skitne iløpet av en dag, irriterer meg. Grenseløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg