Snublefot Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Eneste jeg irriterer meg over er meg selv. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Huff.. tentamen i media i morgen og leselysten er ikke tilstedeværende så det blir nok bra.. Blir sikkert til å henge på forumet isteden for å jobbe. ikke bra.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Hahaha... :!:Takk for forslaget men jeg tror det hadde passa litt dårlig inn Bare fordi det var morgen og lyst? Du er så nøye på det, L4r5. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har kommet litt lenger nå da. Det har bare godt noen minutter foreløpig i handlingen. Men jeg tror jeg drøyer å legge ut til jeg har fått en avklaring fra Dotten på hva jeg får lov å publisere her Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Slike opplagte skriveleifs som dette gir meg smerter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Nick som i bmp-bildet over irriterer meg. Bmp-bilder også, hvis jeg ikke gjorde det klart. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg over folk med utrolig langt msn-nick fullt av rare tegn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 "skriveleifs". Jadda. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Nick som i bmp-bildet over irriterer meg. Bmp-bilder også, hvis jeg ikke gjorde det klart. Har Windblows 2000 så. Har ikke fått brennplater til å legge alle bildene o.l på. Så jeg har ikke skiftet til XP. "skriveleifs". Jadda. "Jadda", faktisk. Endret 28. november 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg over folk med utrolig langt msn-nick fullt av rare tegn. Spesielt hjerter! f.eks, tatt fra min msn akkurat nå: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jaja.. da var det Koss hodesettet ødelagt knust til pinneved i den hælvettes harde veggen Edit* + at jeg slo meg i hue med en spiss del av headsettet så nå blør jeg som... Endret 28. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 "Jadda", faktisk. En i muntlig norsk mye brukt sammentrekning "ja" og "da", i dette tilfellet ispedd en liten dose sarkasme. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jaja.. da var det Koss hodesettet ødelagt knust til pinneved i den hælvettes harde veggen Edit* + at jeg slo meg i hue med en spiss del av headsettet så nå blør jeg som... Hva søren er det du driver med du da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over at Kellogg's ikke har Multigrain Loops i sortimentet i Norge. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Småbarn på buss/fly etc. Jeg får bare lyst til å sette dem i bur Og lange MSN-nick er utrolig plagsomt ja. Navnet og en link er det maksimale Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Når ble DET en regel? Folk kan hete hva de vil for min del, sangsitat funker for min del. I mine øyne er det alle de jævla smileyene folk voldtar i nickene sine som irriterer meg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Irriterer meg veldig at alle skal på badet rett før eg skal dusje. Edit: Det som også irriterer meg er at eg går på Diskusjon.no som tidsfordriv. Som t.d. no, det blei ledig på badet for eit par minuttar sidan, men her sitter eg og skriver unødvendige postar når eg kunne gått i dusjen i stedet. Endret 28. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Eg tykkjer det er irriterande at folk her på forumet kallar evnene til karakterane i Heroes for "abilities", når me har eit fullt funksjonerande norsk ord for det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jaja.. da var det Koss hodesettet ødelagt knust til pinneved i den hælvettes harde veggen Edit* + at jeg slo meg i hue med en spiss del av headsettet så nå blør jeg som... Hva søren er det du driver med du da? Ja det kan du si.. Grunnen var vel at jeg spilla, dreit meg skikkelig ut, hoppet opp av ren forbannelse, glemte at jeg hadde på hodetelefonene, så ledningen hadde selvsagt havnet under et av hjula på stolen, så hodetefonene føk av hodet og ned på bordet foran meg, jeg ble enda mer sur (dvs. begynte å fyre for alvor..), røsket i ledningen så ledningen nede ved minijacken røk, da gikk det i spinn, hev alt i veggen bak meg, det gikk i biter selvsagt, nå klikket det helt, tok den første biten jeg fant av hodesettet (selvsagt en spiss en), og drylte den rett i panna av ren fortvilelse. Så man kan si 300kr rett ut av vinduet.. + 300 til for nye.. Og ja det er for mange kommaer i en setning for dere som diskuterer norsk her.. Endret 28. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Irriterende at man ikke kan kopiere commenten til folk på msn. Hei skjekk ut teh cool video på "insert lang og komplisert adresse". og så må man be dem sende deg den hver gang. Eller er jeg noob? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg