CFM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.. Hva slags mystisk sted er det du bor? Er det læreren du tenker på? Hel ærlig så ga jeg full f*** i språkfagene.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Er det læreren du tenker på? Nei, heller det faktum at du prater bokmål. Endret 28. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eg tykkjar nynorsk er best å skrive når ein skal skrive kåseri, for heile teksten vert komisk med ein gong den kjem på nynorsk men jeg liker nynorsk . Lenke til kommentar
9001 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Telenor superminutt reklamene. Folka bak disse bør henrettes. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det læreren du tenker på? Nei, heller det faktum at du snakker prater bokmål. Hæ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ? Skarstad lurer på hvor du bor, siden sa at du prater nynorsk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ? Jeg siterer: "Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.." At det ble "snakker prater" var en aldri så liten feil fra min side, om det var det du reagerte på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 bokmål og nynorsk er begge skriftspråk, og ingen snakker dem. Jeez. Dette har folk fått inn med teskje før, men enkelte steder på østlandet står de fast ved at de snakker bokmål, det er umulig å få dem til å endre meninger, omtrent som de med den "Omg, nynorsk suger, lizm"-attitude. En venninne sin klasse skriver nærmere svensk enn nynorsk, så de blir sendt på kursdag, og da utbrøt store deler av klassen "Eg tror ikkje eg giddar det, eg hatar nynorsk!" (...) bergensungdommen.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Åh hei, jeg klarer ikke tenke for meg selv og må rette på alle mulige småfeil selv om jeg godt forstår hva du prøver å si. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ? Jeg siterer: "Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.." At det ble "snakker prater" var en aldri så liten feil fra min side, om det var det du reagerte på. k hehe Er fra Halden i Østfold (går på skole i Bardufoss) I Halden prater vi eller noen vil ta litt fra Fredrikstad så det er mange som Prekær åsså Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Åh hei, jeg klarer ikke tenke for meg selv og må rette på alle mulige småfeil selv om jeg godt forstår hva du prøver å si. Hvordan skal vi forstå at han med "prater" mener "skriver"? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 bokmål og nynorsk er begge skriftspråk, og ingen snakker dem. Jeez. Dette har folk fått inn med teskje før, men enkelte steder på østlandet står de fast ved at de snakker bokmål, det er umulig å få dem til å endre meninger, omtrent som de med den "Omg, nynorsk suger, lizm"-attitude. En venninne sin klasse skriver nærmere svensk enn nynorsk, så de blir sendt på kursdag, og da utbrøt store deler av klassen "Eg tror ikkje eg giddar det, eg hatar nynorsk!" (...) bergensungdommen.. Svensk+bokmål og litt dialekt er jo nynorsk da.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg over at Fredrik er så utrolig überheit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gjør det selv, jeg. Jeg irriterer meg over at det skal være så forbanna vanskelig å finne en bil jeg vil ha. Gi meg bakhjulstrekk i god stand til rundt 70-80k, ffs. Og noe som er lett å bygge anlegg i. Grrr. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 17 innlegg sa poff, og jeg irriterer meg over off topic-diskusjoner (heldigvis har jeg makt til å fjerne disse). Så irriterer vi oss over nye ting :-). Et tips: Ikke irriter dere over navngitte andre personer her på forumet, det er ikke heeelt lurt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg si at jeg ikke irriterer meg over det?! Takk! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg si at jeg ikke irriterer meg over det?! Takk! Jeg irriterer meg over at du ikke irriterer deg over det . Så det så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal starte neste avsnitt av novella jeg skriver Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal starte neste avsnitt av novella jeg skriver "Det var en mørk og stormfull aften..." Jeg irriterer meg over at jeg ikke greier å konsentrere meg om engelsk-prosjektet mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "Det var en mørk og stormfull aften..." Hahaha... :!: Takk for forslaget men jeg tror det hadde passa litt dårlig inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg