Schnell Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Ikkje sånn for å messe opp poenget, men ferrariar er drittbilar Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Irriterer meg over bil-entusiaster som hver gang de ser en bil så mååå de avbryte meg midt i en setning og komme med en stor, stoooor haug med helt UTROLIG uinteressang informasjon om den bilen, som om de hadde forsket på den i et par år og trodde at jeg virkelig var interessert i den bilen. Hvis jeg ser et musikk-instrument så avbryter jeg ikke den jeg har en samtale med kun for å fortelle en hel drøss med tinger som jeg vet de virkelig ikke kunne brydd seg mindre om. Endret 28. november 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Ikkje sånn for å messe opp poenget, men ferrariar er drittbilar Ja, det er vel noen som finner Jessica Alba avskyelig òg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Irriterer meg over bil-entusiaster som hver gang de ser en bil så mååå de avbryte meg midt i en setning og komme med en stor, stoooor haug med helt UTROLIG uinteressang informasjon om den bilen, som om de hadde forsket på den i et par år og trodde at jeg virkelig var interessert i den bilen. Hvis jeg ser et musikk-instrument så avbryter jeg ikke den jeg har en samtale med kun for å fortelle en hel drøss med tinger som jeg vet de virkelig ikke kunne brydd seg mindre om. hahaha enig Ikkje sånn for å messe opp poenget, men ferrariar er drittbilar Ja, det er vel noen som finner Jessica Alba avskyelig òg. ja det er nok nokon av og Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Å bo hjemme når du egentlig har mest lyst til å bo på hybel ! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Å bo hjemme når du egentlig har mest lyst til å bo på hybel ! Det suger, men enda værre er når man er vandt med hybellivet å flytter hjem igjen. Er glad jeg fant en brukbar leilighet for en mnd siden jeg =P Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Når jeg ikke får startet opp CS Source fra steam.. Engine error... "minnet kunne ikke være read" Må laste ned og installere på nytt for å se om det funker.. Men: JEG VIL SPILLE NÅÅÅ!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Irriterer meg over bil-entusiaster som hver gang de ser en bil så mååå de avbryte meg midt i en setning og komme med en stor, stoooor haug med helt UTROLIG uinteressang informasjon om den bilen, som om de hadde forsket på den i et par år og trodde at jeg virkelig var interessert i den bilen. Skjer ofte når lappen kommer inn i diskusjonen, jeg må selvsagt spørre hva slags bil de skal kjøpe, da tenker jeg på fargen og hvilket modell det er, men nei de må selvsagt nevne alt slags dritt om spoilere, hvor kraftig motoren er, bla bla bla bla bla bla... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Forumbrukere som ikke skjønner at nynorsk er et HELT greit språk å bruke i Norge, også her på forumet. Leste nettopp en post hvor en bruker faktisk presterte å "rette" en annen brukers nynorsk til bokmål ("det heter ikke [nn], det heter [bm]"), selv om posten var OK i hht norsk rettskriving. Hvor fjern kan man bli, egentlig? Nesten så jeg vurderer å begynne å skrive nynorsk bare for å provosere folk som er ignorante nok til å la seg provosere av slikt ... Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Det er ikke rart da, når lærerne konstant tvinger nynorsk ned i ganen din til du knapt kan gå. Er lett å bli litt irritabel. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Irriterer meg over bil-entusiaster som hver gang de ser en bil så mååå de avbryte meg midt i en setning og komme med en stor, stoooor haug med helt UTROLIG uinteressang informasjon om den bilen, som om de hadde forsket på den i et par år og trodde at jeg virkelig var interessert i den bilen. Skjer ofte når lappen kommer inn i diskusjonen, jeg må selvsagt spørre hva slags bil de skal kjøpe, da tenker jeg på fargen og hvilket modell det er, men nei de må selvsagt nevne alt slags dritt om spoilere, hvor kraftig motoren er, bla bla bla bla bla bla... Selvsagt må vi det Er jo ikke vits å diskutere bil, når det ikke er noe vesentlig viktig med.. Det værste jeg vet er når jeg spør åssen bil folk har.. "en grønn bil"... Forumbrukere som ikke skjønner at nynorsk er et HELT greit språk å bruke i Norge, også her på forumet. Leste nettopp en post hvor en bruker faktisk presterte å "rette" en annen brukers nynorsk til bokmål ("det heter ikke [nn], det heter [bm]"), selv om posten var OK i hht norsk rettskriving. Hvor fjern kan man bli, egentlig? Nesten så jeg vurderer å begynne å skrive nynorsk bare for å provosere folk som er ignorante nok til å la seg provosere av slikt ... Men når man skriver 1/3 av lærebøkene på nynorsk er bare teit.. Ta f.eks fysikkboka vår.. Plutselig kommer det noen kapitler med nynorsk og halvparten av orda er bytta ut med uforståelig piss! Endret 28. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Leste nettopp en post hvor en bruker faktisk presterte å "rette" en annen brukers nynorsk til bokmål ("det heter ikke [nn], det heter [bm]"), selv om posten var OK i hht norsk rettskriving. Hvor fjern kan man bli, egentlig? Tenkte det samme. Hate nynorsk-holdningen de fleste har på ungdomsskolen er så latterlig. Skal man først lære noe, kan man like gjerne ha en grei innstilling til det, i stedet for å være demonstrativ overalt, selv på forum. Forventer man respekt hos mekkengjengen? Endret 28. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg kan ikke fordra nynorsken på skolen selv, og mener det burde være valgfritt å lære den, ihvertfall på VGS. Samtidig er det jo helt latterlig av folk å irritere seg over personer som snakker nynorsk som sitt førstespråk. Det irriterer meg! Endret 28. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det er ikke rart da, når lærerne konstant tvinger nynorsk ned i ganen din til du knapt kan gå. Er lett å bli litt irritabel. Men når man skriver 1/3 av lærebøkene på nynorsk er bare teit.. Ta f.eks fysikkboka vår.. Plutselig kommer det noen kapitler med nynorsk og halvparten av orda er bytta ut med uforståelig piss! Jeg er enig i at det kan føles frustrerende å måtte lære nynorsk på skolen, og lærebøker med blandede målformer synes jeg ikke hørtes spesielt artig ut, nei. Vi hadde det i norsk, men det er jo ikke så unaturlig. Anyway - i det virkelige liv (utenfor skolen, altså ) må folk kunne bli respektert når de har valgt å bruke en av formene. Hate nynorsk-holdningen de fleste har på ungdomsskolen er så latterlig. Skal man først lære noe, kan man like gjerne ha en grei innstilling til det, i stedet for å være demonstrativ overalt, selv på forum.Forventer man respekt hos mekkengjengen? Vet ikke jeg, nei. Hadde litt den holdningen selv på ungdomsskolen, husker jeg, men ble ganske glad i nynorsk i løpet av VGS. Mulig det hadde med modning å gjøre, men iallfall har jeg aldri vært imot noen målform fordi jeg ikke liker den, kun fordi jeg opplevde det som slitsomt å måtte lære meg to. Edit: Samtidig er det jo helt latterlig av folk å irritere seg over personer som snakker nynorsk som sitt førstespråk. Det irriterer meg! Ja, nettopp. Det var dette som var kjernen i irritasjonen min også. Greit nok at folk misliker sidemål, men når folk har valgt det som hovedmål ... Endret 28. november 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Det er ikke rart da, når lærerne konstant tvinger nynorsk ned i ganen din til du knapt kan gå. Er lett å bli litt irritabel. Nynorsk suger kuk, enkelt og greit... EOD! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Markens grøde. Den desidert mest kjedelige boken jeg noensinne har lest. 250 sider om bondeyrket på begynnelsen av 1900-tallet i hvert fall 200 sider for mye for min del. Red.: Det ser ikke ut til at du har helt taket på bokmål heller, WheelMan. Endret 28. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Det er ikke rart da, når lærerne konstant tvinger nynorsk ned i ganen din til du knapt kan gå. Er lett å bli litt irritabel. Nynorsk suger kuk, enkelt og greit... EOD! Du suger kuk, enkelt og greit... EOD! Nynorsk er greit, men er ikke sikkert det er det for de som har "Åh vi hater nynorsk az !" holdningen inne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Det er ikke rart da, når lærerne konstant tvinger nynorsk ned i ganen din til du knapt kan gå. Er lett å bli litt irritabel. Nynorsk suger kuk, enkelt og greit... EOD! Du suger kuk, enkelt og greit... EOD! Nynorsk er greit, men er ikke sikkert det er det for de som har "Åh vi hater nynorsk az !" holdningen inne. Jeg er ikke gay, sorry hvis jeg skuffa deg Har ikke "Åh vi hater nynorsk az !" holdningen inne heller, mere: "omg, nyrnosk? *gjemme bøker* Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Irriterer meg litt at jeg fikk 4 i nynorsk og 3 i bokmål skriftlig da jeg gikk i 10'.. Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.. Endret 28. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.. Hva slags mystisk sted er det du bor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg