WheelMan Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Husker aldri hva som skjer om morgenen jeg. Sliter noe ekstremt, for å si det mildt. Vekkerklokka står på 06:50, den ringer konstant helt til klokken blir 07:25. Da klarer jeg til slutt å tvinge meg selv opp, for å rekke bussen som går 10 over halv. Når jeg kommer frem til skolen husker jeg ikke en dritt av hva som har skjedd siden jeg sto opp. Alt er bare en tykk tåke. It's fucking hopeless. Jeg lurer: åssen faen kan du morgenrutinene dine, når alt egentlig er en tykk tåke? :!: Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Hehe... joda... jeg får jo ikke hukommelsestap heller da. Ting er i alle fall litt blury. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg lurer: åssen faen kan du morgenrutinene dine, når alt egentlig er en tykk tåke? :!: Jeg "våknet" ofte halvveis til skolen (i bil). xD Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Var på eu.kontroll idag og fikk vite at det kostet 11000kr i reperasjonskostnader på bilen for å den eu godkjent. Det var feil på bremser og støtdempere. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg irriterer meg over kjøreskolen, makan til værre rotehuer skal man lete lenge etter :@ Jeg fikk kjøretime idag klokka 12, i forige uke, et par dager etter jeg fikk vite når jeg skulle ha time får jeg en telefon som sier at jeg er blitt flyttet til klokka 14, MEN idag klokka 12.30 fikk jeg sms der det sto "kjøretime?!", jeg ringt å fyren sa jeg hadde time klokka 12, og at jeg ikke var ført opp klokka 14. Jeg har nå fått ny time torsdag neste uke, klokka 14, hvis det blir like mye kaos rundt denne timen, så kan de bare glemme meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Snø, uten tvil. Fu. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Var på eu.kontroll idag og fikk vite at det kostet 11000kr i reperasjonskostnader på bilen for å den eu godkjent.Det var feil på bremser og støtdempere. Kan du ikke bare kjøpe bremseskiver/klosser/sko og støtdempere på Biltema hvis det var bare de som det var feil med? Da kan det umulig bli så dyrt. Endret 28. november 2007 av applemania Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Er det noe som virkelig irriterer meg, så må det være når folk snakker om hvor deilig ho og ho dama er når dem selv har dame. "skulle ønske jeg kunne ligge me henne" Hvor teit er ikke det når man selv har dame liksom. Annen ting som virkelig også irriterer meg, er når jeg sender ei jente melding og ikke får svar. Enda jeg VET at hun en eller annen gang må lese meldinga. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 FY FANE TRYNTE I TRAPPA MENS JEG LØP OPP FOR FAEN SATAN JEG TROR KNÆRNE MINE HAR SPRENGTT!!!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Tradisjon tro sitter jeg og venter på at noen skal skrive at de irriterer seg over Neppe, jeg. Tradisjon tro, så kommer Neppe aldri til å bøye seg for folk som har vist puppen sin på Norges nest største forum. Pupp? Hvem, hvor?! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 FY FANE At når man er sint så klarer man aldri skrive faen riktig. Det er SÅ irriterende!! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Huff, all den snøen og vinden! kunne godt ha klart meg uten fokk.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Tradisjon tro sitter jeg og venter på at noen skal skrive at de irriterer seg over Neppe, jeg. Tradisjon tro, så kommer Neppe aldri til å bøye seg for folk som har vist puppen sin på Norges nest største forum. Pupp? Hvem, hvor?! Eplefe postet et mindre slibrig bilde av seg selv i RPP. En minnesrik opplevelse. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 flytt til stavanger da, her er det ingeting snø, aldri Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 flytt til stavanger da, her er det ingeting snø, aldri Stakkars dere. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 flytt til stavanger da, her er det ingeting snø, aldri Stakkars dere. Kunne godt ha klart meg uten snø når jeg skal til og fra skolen jeg.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 takk for medfølelsen det er faktisk jævli drit å ha regn og 10 grader året rundt sommer OG vinter, for det er faktisk sånn det føles ut været er her Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Bedre enn at det snør, så regner, så fryser til is. Is, regn og kulde er en fantastisk kombinasjon. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Er det noe som virkelig irriterer meg, så må det være når folk snakker om hvor deilig ho og ho dama er når dem selv har dame. Ja, huff. Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Er det noe som virkelig irriterer meg, så må det være når folk snakker om hvor deilig ho og ho dama er når dem selv har dame. "skulle ønske jeg kunne ligge me henne" Hvor teit er ikke det når man selv har dame liksom. Litt som å ha lyst på en Ferrari selv om man jo allerede har bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg