hawaii2k Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter på Dragvoll og setter nye rekorder i tetris i stedet for å gjøre noe nyttig... Vel, du sitter på Dragvoll, jeg har ikke kommet meg opp dit. Tror jeg bare sitter på hybelen og leser. Lesesalene er totalt fri for oksygen uansett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Laksevåg videregående skole, bydel laksevåg i Bergen by! DEN irriterer meg! Slaksevåg liksom. Rotevåg. Jeg vettafaen, men faen så sint den gjør meg. Jeg har ikke råd til mer fravær, da ryker stipendet. Så jeg har vært på skolen! Men nå har jeg to fraværsdager forrige uke, og de er fucking FALSKE! Det står til og med at jeg har levert egenmelding, men tro meg, det har jeg ikke gjort. -.- Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Oppslag som dette når jeg går til Aftenposten. Døde av skadene NFL-stjerne skutt foran babyen på soverommet. Les saken Dette er alt som er igjen av Fleas hus Red Hot Chili Pepper-bassistens hus gikk med i Malibu-brannen. Les saken Aamodts stjålne medaljer er tilbake Oprah+Obama=sant - Britney får ha barna i julen Hvor mange ribben har et menneske? Jeg går til Aftenposten for å lese seriøse nyheter og jeg ser dette. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 At en NFL stjerne blir skutt er da seriøst? Men nyheter som Britney for ha barna i julen.. javel? Det kan ikke kalles nyheter engang. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tenkte det samme. Å bli skutt fremfor sitt eget barn må da reknes som seriøst. Visst ikke det er noe jeg ikke forstår her. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter på Dragvoll og setter nye rekorder i tetris i stedet for å gjøre noe nyttig... hvor mange poeng har du? jeg har 19050 p Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tenkte det samme. Å bli skutt fremfor sitt eget barn må da reknes som seriøst. Visst ikke det er noe jeg ikke forstår her. Med tanke på at det var en kjent "fotball"-spiller så må jeg nesten si meg enig, men en av setningene i artikkelen var rimelig irriterene. "Taylor ble liggende livløs på gulvet, og kjæresten ringte nødnummeret 911." Å, det nødnummeret. Endret 27. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg går til Aftenposten for å lese seriøse nyheter og jeg ser dette. Du forventer seriøse nyheter fra Aftenposten.no? Aftenposten.no er mer sladre"blad" enn Se og Hør. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du forventer seriøse nyheter fra Aftenposten.no? Aftenposten.no er mer sladre"blad" enn Se og Hør. Da må jeg neste spørre hvor du får nyheter på nettet fra - hvis du i det hele tatt gjør det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter på Dragvoll og setter nye rekorder i tetris i stedet for å gjøre noe nyttig... hvor mange poeng har du? jeg har 19050 p *kremt* Jeg har 158998. heh irriterer meg over det digitale bakkenettet. møkk Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis det er en sang jeg har på hjernen, så husker jeg bare èn linje fra refrenget. Dèt irriterer vettet av meg. Da får jeg tvangstanker å må finne ut resten. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 iPoder som slutter å fungere uten grunn:( Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter på Dragvoll og setter nye rekorder i tetris i stedet for å gjøre noe nyttig... hvor mange poeng har du? jeg har 19050 p *kremt* Jeg har 158998. heh irriterer meg over det digitale bakkenettet. møkk HÆH?! det må være helt forskjellig slått poengsystem på tetrisen jeg spiller. Jeg har faktisk aldri møtt noen som har slått meg i tetris Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 4-timers prøve i fysikk. Spesielt når det bare er noe læreren fant for godt, og ikke noe vi egentlig skulle ha. Jippi. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Folk som ikke kan forskjell på ` og ´, spesielt over bokstaven e. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Folk som ikke kan forskjell på ` og ´, spesielt over bokstaven e.Det er bedre å droppe aksenttegnet, enn å bruke det feil. Det ellevte bud. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Folk som ikke kan forskjell på ` og ´, spesielt over bokstaven e. Det er vanskelig å huske. ): Selv har jeg hatt "idé" og "òg" snudd om hverandre i vel over et år. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 -Kverulanter som bare kverulerer for å kverulere, uten å komme med saklige ting -Folk som ikke blinker ut av rundkjøringer -Barn som spiller gameboy med lyd på fly eller buss (uten å la meg låne den) -Barn som sparker i setet når de sitter bak deg på fly eller buss -Flyselskaper som presser flest mulig seter inn i et fly slik at det blir skikkelig trangt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg sitter på Dragvoll og setter nye rekorder i tetris i stedet for å gjøre noe nyttig... hvor mange poeng har du? jeg har 19050 p *kremt* Jeg har 158998. heh irriterer meg over det digitale bakkenettet. møkk HÆH?! det må være helt forskjellig slått poengsystem på tetrisen jeg spiller. Jeg har faktisk aldri møtt noen som har slått meg i tetris Til og med jeg har fått over 20000 poeng i Tetris, og jeg stinker :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg