Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Irriterer meg over at jeg ikke klarer å sove når jeg må og det fører til at jeg må bruke 26 kroner på burn for å overleve natten :(

Hvor mange burn får man da? :p

1 Burn = 25kroner + pant på bensinstasjonen -.-

Lenke til kommentar
Prøve å huske på at det er mange forskjellige aldersgrupper som henger her. Det som kan være helt åpenlyst for deg, er ikke nødvendigvis det for andre.

Jeg er fullstendig klar over dette. Jeg synes likevel ikke at man skal forsvare 16 åringer som tror man kan bli gravid av analsex og gud faen hva de tror og ikke tror. Ett klassisk eksempel er jo slike som: "Hei, jeg har gjort det slutt med dama mi, vi har vært sammen i 7 måneder, hun er verdens deiligste jente. Men hun har sagt at hun er forelsket i en annen gutt og at hun skal flytte til vest i Sverige sammen med familien sin. Jeg bor i Hammerfest, og skal straks flytte til Sør-Afrika. Kan dere tolke den absurde situasjon min? Har jeg fortsatt sjans til å beholde henne?

PS! Er 13 :!: :love:"

Så kommer det svar

"Ja, bare ta det rolig. Så er det fullt mulig at dere fortsatt kan være sammen. Avstanden er ingen hindring om dere elsker hverandre høyt nok"

Gjerne 10 slike også. Hele delen i forumet har blitt ett støtteapparat som ikke ligner grisen.

Tradisjon tro sitter jeg og venter på at noen skal skrive at de irriterer seg over Neppe, jeg.

Tradisjon tro, så kommer Neppe aldri til å bøye seg for folk som har vist puppen sin på Norges nest største forum.

Var ikke helt det at det var akkurat Neppe som postet jeg tenkte på, egentlig. Var mer det "jeg irriterer meg over forumfolk som ikke klarer å lese en tråd for å se om et svar er postet før de poster selv"-innlegg, og da er det alltid noen som svarer at "Jeg irriterer meg over folk som klager fordi folk ikke gidder å lese 19 sider i en tråd før de svarer"-post etterpå. Som oftest i hvert fall.

Selvfølgelig er det irriterende å se identiske svar 4 ganger på rad. I noen tilfeller har jeg lyst til å slenge inn en skikkelig ærlig kommentar å si at det finnes faen ikke håp i havet, eller mest trolig ikke. Men her skal man ikke være ærlig, her skal man lyve for at trådstarter skal drukne i sin egen falske lykkerus om at livet når som helst tar en positiv vending. Det er ikke snakk om å lese 19 sider, det er snakk om å lese første post, og i alle fall litt av hva andre har skrevet. Før man skværer ut om sin egen optimistiske mening.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg alltid får feilmeldinger "Explorer.exe har et problem og må lukkes" hver gang jeg åpner en film eller musikkvideo eller videoklipp eller hva det nå skal være ><

The sulotion is:

To uninstall Nero, om du har det installert sammen med Vista.

http://www.google.no/search?hl=no&q=Vi...bnail&meta=

EDIT: @Neppe: Life sucks, bare skriv det til de ^^

Hva er det politiet sier? Ærlighet varer lengst :p

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over Neppe ^^ Aner ikke hvorfor, så jeg har i grunn noen grunn til å gjøre det. Sånn whatsoever. Han er en helt grei kar, med saklige innlegg og vett så det holder. Men likevel, og fremdeles uten noen grunn, satan så irriterende.

Ærligheten er ofte veldig irriterende.

Det du skriver derimot gir INGEN mening :)

Lenke til kommentar
Folk som klager på ting, uten å ha prøvd det.

Begynner bl.a. å bli utrolig lei dette "Vista er dårlig xp er best"-tullet... :nei:

Nå hender det seg faktisk at folk har legeitime grunner for å mene dette (slik som meg selv), selv om jeg kan være enig i at det blir litt irriterende i lengden med fjortiser som gjentar det de leser på diverse nettfora. "OMG VISTA IS TEH SUXX! XP RULZ LULZ!!"

Vista er greit til sitt bruk, det vil si ALT annet enn spilling.

Lenke til kommentar

Begynner å bli kraftig irritert av disse "telemontørene" som Telenor sender ut. De har meldt ADSL oppkoblingen OK to ganger nå. Men med engang jeg faktisk får en BKK montør ut til leiligheten som skal ha bredbåndet, så bekrefter han at linjen ikke er koblet opp/riktig i sentral...

BKK-fyren sier også at telenormontør skal ha vært inne i leiligheten for å fikse det at kabelen er plintet fast inni den gamle NT1 boksen. Det har heller ikke telenorfyren gjort...

De er faen med udugelige de folkene der.

Ikke har jeg hørt noe fra telenorfyren de to gangene de har hatt saken heller...

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over Neppe ^^ Aner ikke hvorfor, så jeg har i grunn noen grunn til å gjøre det. Sånn whatsoever. Han er en helt grei kar, med saklige innlegg og vett så det holder. Men likevel, og fremdeles uten noen grunn, satan så irriterende.

Ærligheten er ofte veldig irriterende.

Det du skriver derimot gir INGEN mening :)

Takk, takk :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...