Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teite lærere som bruker Comic Sans MS på prøver er så forbanna irriterende! Hvorfor synes alle lærere den fonten er så fancy?

Det er jeg helt enig i.

:p

"Oi, denne skrifta var fin! Det synes sikkert elevene mine også. Denne skal jeg bruke på alle prøver, BESTANDIG! Da ser prøven sikkert mye kosligere ut, og den blir garantert mye lettere. Setter den i bold også, jeg, så synes den enda bedre! Ai, så vakkert."

Lenke til kommentar

Drita lei meg for at jeg ikke prøvde hardere å legge an på ei jente forgie uke når vi var på en sånn greie at 5 fra vær skole i 10ende i komunen skulle besøke videregående. Hadde kontakt fr adag 3, og kunne ha sagt ting til henne som at hu var nydelig i flere situasjoner., men jeg turde vel ikke. Er så jævla sinna at jeg vurderer å gå på bakrommetr og finne fremm kniven :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar
Drita lei meg for at jeg ikke prøvde hardere å legge an på ei jente forgie uke når vi var på en sånn greie at 5 fra vær skole i 10ende i komunen skulle besøke videregående. Hadde kontakt fr adag 3, og kunne ha sagt ting til henne som at hu var nydelig i flere situasjoner., men jeg turde vel ikke. Er så jævla sinna at jeg vurderer å gå på bakrommetr og finne fremm kniven :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Vær glad fr at du ikke gjorde det. Du bør ha SKIKKELIG god kontakt før du sier noe slikt, ellers skjærer alt seg.

Lenke til kommentar
også er de sånn at du sier at de bestemmer men så sier de at du skal bestemme. og etterhvert når man står sånn litt. så bestemmer du så sier de noe som .. Du må ikke gjøre det på den måte pga. meg...det er litt iriterende

Neida. Det er som med omvendt psykologi. Digg. :love:

Lenke til kommentar
"Nei, nå har jeg valgt så mye, så da kan du kan velge film i dag, kjære." "Nei, ikke den da, vi tar denne vi." Kan ikke gjøre annet enn å smile og forundre meg over hvorfor hun absolutt skulle ha meg til å velge film. :love:

Haha, her er det jeg som sier hun kan velge, men jeg ender opp med å ta en jeg egentlig har sett meg ut helt fra starten av. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...