Konnis Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Teite lærere som bruker Comic Sans MS på prøver er så forbanna irriterende! Hvorfor synes alle lærere den fonten er så fancy? Det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde den engang, men så slo pappa meg med beltet sitt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde den engang, men så slo pappa meg med beltet sitt. Kake? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Teite lærere som bruker Comic Sans MS på prøver er så forbanna irriterende! Hvorfor synes alle lærere den fonten er så fancy? Det er jeg helt enig i. "Oi, denne skrifta var fin! Det synes sikkert elevene mine også. Denne skal jeg bruke på alle prøver, BESTANDIG! Da ser prøven sikkert mye kosligere ut, og den blir garantert mye lettere. Setter den i bold også, jeg, så synes den enda bedre! Ai, så vakkert." Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 De skal nå ha skryt om de greier å endre skrifttypen fra standardfonten times new roman. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Drita lei meg for at jeg ikke prøvde hardere å legge an på ei jente forgie uke når vi var på en sånn greie at 5 fra vær skole i 10ende i komunen skulle besøke videregående. Hadde kontakt fr adag 3, og kunne ha sagt ting til henne som at hu var nydelig i flere situasjoner., men jeg turde vel ikke. Er så jævla sinna at jeg vurderer å gå på bakrommetr og finne fremm kniven :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Drita lei meg for at jeg ikke prøvde hardere å legge an på ei jente forgie uke når vi var på en sånn greie at 5 fra vær skole i 10ende i komunen skulle besøke videregående. Hadde kontakt fr adag 3, og kunne ha sagt ting til henne som at hu var nydelig i flere situasjoner., men jeg turde vel ikke. Er så jævla sinna at jeg vurderer å gå på bakrommetr og finne fremm kniven :wallbash: :wallbash: Vær glad fr at du ikke gjorde det. Du bør ha SKIKKELIG god kontakt før du sier noe slikt, ellers skjærer alt seg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jaja..vi så ganske mye på hverandre før d, og kunne sagt det mens vi så på verandre. Og jeg tror hun ville likt det. Men men, håpe jeg kansjke ser henne igjen dah xD Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jenter som maser og spørr om du er sur osv. når du ikke svarer! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Ting som irriterer om jenter? At de aldri bestemmer seg, og at de er så tosinna personer! Og forresten, dere er så avanserte Er umulig å 100 % forstå seg på jenter, dog har flere bestevenniner. Hva er dere lagd av? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ting som irriterer om jenter? At de aldri bestemmer seg, og at de er så tosinna personer! Og forresten, dere er så avanserte Er umulig å 100 % forstå seg på jenter, dog har flere bestevenniner. Hva er dere lagd av? Sæd og Eggceller Akkurat som du Endret 26. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 også er de sånn at du sier at de bestemmer men så sier de at du skal bestemme. og etterhvert når man står sånn litt. så bestemmer du så sier de noe som .. Du må ikke gjøre det på den måte pga. meg...det er litt iriterende Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 også er de sånn at du sier at de bestemmer men så sier de at du skal bestemme. og etterhvert når man står sånn litt. så bestemmer du så sier de noe som .. Du må ikke gjøre det på den måte pga. meg...det er litt iriterende Neida. Det er som med omvendt psykologi. Digg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 "Nei, nå har jeg valgt så mye, så da kan du kan velge film i dag, kjære." "Nei, ikke den da, vi tar denne vi." Kan ikke gjøre annet enn å smile og forundre meg over hvorfor hun absolutt skulle ha meg til å velge film. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Atald: ¨den er nok værst" huh: fant ut nå at "dama" mi i danmark har fått seg en ny en....er så pissed Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Hva mente du med den? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 "Nei, nå har jeg valgt så mye, så da kan du kan velge film i dag, kjære." "Nei, ikke den da, vi tar denne vi." Kan ikke gjøre annet enn å smile og forundre meg over hvorfor hun absolutt skulle ha meg til å velge film. Haha, her er det jeg som sier hun kan velge, men jeg ender opp med å ta en jeg egentlig har sett meg ut helt fra starten av. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Joda, er slik også, når hun velger ting, skal det ikke mye til for å lede det mot mitt valg, som aldri i verden hadde gått gjennom uten protester om jeg skulle valgt. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Grr, jeg spurte aldri om at Vista skulle "sjekke ytelsen" til systemet mitt. Hater "brukervennlige" OS som lever sine egne liv, Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Ikke nok med at denne PC-en får bluescreen støtt og stadig men for et øyeblikk siden så fikk jeg bluescreen, også klikka jaggu meg bluescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg