Hashtægg Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Har du digitaltv over parabol er det jo bare å bytte til svensk språk. De har peil . Skjer med at du tror dette er "Alastor hjelper deg med ting du irriterer deg over-tråden" Endret 25. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Irriterer det så grenseløst? Irriterer meg at det er mandag i morgen og at helgen min var 1 dag lang. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Irriterer det så grenseløst? Nesten. Irriterer meg over at klokka er litt over tolv, og jeg har ikke lagt meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Irriterer meg over at jeg ikke finner på noe genialt å irritere meg over og poste her. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Skoleklokka her irriterer meg sinnsykt! den høres slik ut: Dum Dum Dum Dum Dum Dum Dum...! Totalt urytmisk og 7 f*ckings Dum'er Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05. Hadde jo vært innmari upraktisk å slette brukere som ikke har vært inaktiv da, jeg for min del ville heller ha sletta de som har vært inaktive. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Quayle har et godt poeng der Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 At de faen ikke har salta utforbi leiligheten min. Kommer meg faen ikke inn i innkjørselen etter å ha kjørt dama på jobb..de har salta litt lenger borte, men selvfølgelig ikke her, hvor det er sinnsykt bratte bakker og masse gravemaskin/lastebiltrafikk pga. husbygging og veiarbeid. Hvem kan man ringe for å spørre om de kan salte? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det irriterer rævhåra av meg at ITavisen på en eller annen måte ALLTID må finne en måte å dra iPod inn i ALLE jævla "artikler". Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 ITavisen suger. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som konstant benytter feil ord til feil tid og sted. Veldig mange har en tendens til å si og skrive: "Hvis jeg spør deg ett spørsmål." Det heter selvsagt: "Hvis jeg stiller deg ett spørsmål." Du kan spørre om noe, men spørsmål stiller man. Så har vi også feil bruk av da/når som er nesten like irriterende. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05. Hadde jo vært innmari upraktisk å slette brukere som ikke har vært inaktiv da, jeg for min del ville heller ha sletta de som har vært inaktive. Vetta faen hva det heter. You got my point. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 BLAH! At jeg er registrert på vegvesen.no sine sider, men har ikke noen e-postadresse registrert på personnummerer så jeg må levere alt på papir og annet knøl Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som konstant benytter feil ord til feil tid og sted. Veldig mange har en tendens til å si og skrive: "Hvis jeg spør deg ett spørsmål." Det heter selvsagt: "Hvis jeg stiller deg ett spørsmål." Du kan spørre om noe, men spørsmål stiller man. Så har vi også feil bruk av da/når som er nesten like irriterende. Eller så sier man "Hvis jeg spør deg om noe". x) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Irriterer meg over at jeg sitter her på forumet når jeg burde lest om hermeneutikk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg irriterer meg grenseløst over folk som konstant benytter feil ord til feil tid og sted. Veldig mange har en tendens til å si og skrive: "Hvis jeg spør deg ett spørsmål." Det heter selvsagt: "Hvis jeg stiller deg ett spørsmål." Du kan spørre om noe, men spørsmål stiller man. Så har vi også feil bruk av da/når som er nesten like irriterende. Eller så sier man "Hvis jeg spør deg om noe". x) Joda det er lov, men folk sier og skriver for den saks skyld: "Kan jeg spørre deg ett spørsmål?" Man kan selvsagt spørre noen om noe, men ikke spørre om ett spørsmål. (Urk, jeg får vondt i hodet bare av å skrive sånn jeg.) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Biltema irriterer meg. Makan til grinete folk som jobber bak disken på bilavdelingen. Jeg kom opp der med en gåen pære til bilen min, sier også hvilken pære det er. Så sier han bak disken, "Da skal du ha 5w." "Nei, trenger 10 watt, det står på" sier jeg. Men neida, det var feil. Jeg stakk ut igjen til bilen og sjekket pæren på andre siden, som funket. Stod det samme der. Ga faen i biltema og stakk ned på Bilxtra, fortalte og viste hva jeg trengte til damen bak kassen, 10 sek seinere stod jeg der med pære. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 At jeg har helt glemt at FFXII hadde kommet ut for år og dager siden, fått kjøpt det nå . Huff... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Irriterer meg over at jeg sitter her på forumet når jeg burde lest om hermeneutikk Irriterer meg at det mest avanserte ordet jeg kan som begynner på "herme" og slutter på "tikk" er "hermetikk" Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Teite lærere som bruker Comic Sans MS på prøver er så forbanna irriterende! Hvorfor synes alle lærere den fonten er så fancy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg