Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05.

Hadde jo vært innmari upraktisk å slette brukere som ikke har vært inaktiv da, jeg for min del ville heller ha sletta de som har vært inaktive. :)

Lenke til kommentar

At de faen ikke har salta utforbi leiligheten min. Kommer meg faen ikke inn i innkjørselen etter å ha kjørt dama på jobb..de har salta litt lenger borte, men selvfølgelig ikke her, hvor det er sinnsykt bratte bakker og masse gravemaskin/lastebiltrafikk pga. husbygging og veiarbeid. Hvem kan man ringe for å spørre om de kan salte?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som konstant benytter feil ord til feil tid og sted.

Veldig mange har en tendens til å si og skrive:

"Hvis jeg spør deg ett spørsmål."

Det heter selvsagt:

"Hvis jeg stiller deg ett spørsmål."

Du kan spørre om noe, men spørsmål stiller man.

Så har vi også feil bruk av da/når som er nesten like irriterende.

Lenke til kommentar
At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05.

Hadde jo vært innmari upraktisk å slette brukere som ikke har vært inaktiv da, jeg for min del ville heller ha sletta de som har vært inaktive. :)

Vetta faen hva det heter. You got my point.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over folk som konstant benytter feil ord til feil tid og sted.

Det heter selvsagt:

Eller så sier man "Hvis jeg spør deg om noe". x)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det heter selvsagt:

Eller så sier man "Hvis jeg spør deg om noe". x)

Joda det er lov, men folk sier og skriver for den saks skyld:

"Kan jeg spørre deg ett spørsmål?"

Man kan selvsagt spørre noen om noe, men ikke spørre om ett spørsmål. (Urk, jeg får vondt i hodet bare av å skrive sånn jeg.)

Lenke til kommentar

Biltema irriterer meg. Makan til grinete folk som jobber bak disken på bilavdelingen. Jeg kom opp der med en gåen pære til bilen min, sier også hvilken pære det er. Så sier han bak disken, "Da skal du ha 5w." "Nei, trenger 10 watt, det står på" sier jeg. Men neida, det var feil. Jeg stakk ut igjen til bilen og sjekket pæren på andre siden, som funket. Stod det samme der.

Ga faen i biltema og stakk ned på Bilxtra, fortalte og viste hva jeg trengte til damen bak kassen, 10 sek seinere stod jeg der med pære.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...