Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05.

Var en som hadde tatt WheelMan også, men jeg skrev bare i søknaden at han hadde vært inaktiv i så så lang tid, og jeg fikk nicket i løpet av dagen :)

Kanskje jeg kan spørre om å få nicket Werner. Han har aldri skrevet en eneste post, og har ikke vært pålogget siden 2003. Irriterer meg utrolig over å måtte ha wwwerner som nick...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Nå har det stoppet, heldigvis. Kan ha vært flere som synes det var litt ukomfortabelt med musikk i denne perioden.

Kan det ha vært en bruker på forumet her som faktisk leste denne tråden mens han spilte musikken sin og leste innlegget ditt og tenkte seg om to ganger?

Lenke til kommentar

Den såkalte fotballkommentatoren på Eurosport. Herregud! Vanvittig tragisk å høre på. All hans "kunnskap" leser han rett opp fra papirene sine, og han ser jo faen ikke forskjell på spillere før de zoomer inn på draktnummeret på vedkommende, og han rekker å skumme gjennom spillerlisten foran seg.

Få han vekk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...