Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det eneste konstruktive jeg har gjort i dag har vært å fikse konsertbilletter. >.<

Da kan du trøste deg med at det eneste jeg har gjort i dag var å spille CoD4, og å se på første lotr filmen, får se de siste i kveld.

Med mindre du har en haug med oppvask, gølv som burde støvsuges og vaskes OG masse klær som sku vært hengt opp, så trøster det lite :p

Lenke til kommentar

Jeg skulle liksom bruke dagen på lekser/prøveøving, men neida, hva har jeg gjort? Baka cookies og hørt på musikk. Har ikke engang gjort noe så fornuftig som å se på tv. Nå må jeg bruke morgendagen på det jeg egentlig skulle gjøre i dag, og det frister ikke særlig, så da må jeg nyte det som er igjen av kvelden mest mulig, og dra ut kvelden mest mulig, så blir jeg skikkelig trøtt i morgen, og enda mindre motivert. Jeg er så smart noen ganger.

Lenke til kommentar
Jeg skulle liksom bruke dagen på lekser/prøveøving, men neida, hva har jeg gjort? Baka cookies og hørt på musikk. Har ikke engang gjort noe så fornuftig som å se på tv. Nå må jeg bruke morgendagen på det jeg egentlig skulle gjøre i dag, og det frister ikke særlig, så da må jeg nyte det som er igjen av kvelden mest mulig, og dra ut kvelden mest mulig, så blir jeg skikkelig trøtt i morgen, og enda mindre motivert. Jeg er så smart noen ganger.

Faen. Sitter i eksakt samme situasjon selv. :thumbdown:

Lenke til kommentar
begynner og bli litt irritert over at pappe kjøpte feil gitarstrenger, har slitt 3 stk. Bass E strenger nå siden torsdag, og den jeg hadde før holdt i omtrent en måned.

Ja, det er også irriterende når foreldre kjøper et dårligere(og billigere, som foreldre mener er best) merke med gitar/bass-strenger som låter grøtete rasse :mad:

Lenke til kommentar

Vet, sa til og med hvilken type gitarstrenger han skulle kjøpe. Men så kom han tilbake med en trepakning med gitarstrenger, greit nok, det var av samme merke som før men de var tydeligvis av annen tykkelse.

Så nå sitter jeg igjen med tre ekstra sett med alle strengene untatt bass E, og jeg må vente til mandag før jeg kan kjøpe ny streng :hrm:

Lenke til kommentar

Klikker snart bæsj!

Prøver å åpne et RAW bilde i Photoshop, men programmet er mongo og vil ikke ta i mot. jeg tenker derfor på å converte til TIFF, for så å åpne i PS. Har ikke Adobe RAW Converter for hånden, og finner det ikke på nettet.

Prøver så og laste ned Fujifilm Finepix raw converteren, men det er selvsagt bare en update som jeg må kun kan updates så lenge jeg har hovedprogrammet. På fujifilm sine sider har de selvsagt bare updates, ikke en jævla fullversjon.

HVORFOR I HELVET*E KAN DE IKKE HA FULLVERSJONEN PÅ NETTET OGSÅ? Ikke faen om jeg skal loke rundt i rommet klokken 1på natta etter CD-en jeg fikk med for mange år siden. JEG SKAL FINNE PROGRAMVAREN PÅ NETTET.

Men dette er selvsagt bare en del av problemet, hovedproblemet er at det stygge kameraet mitt har eksremt mange døde og hotte pixler. Dette skal jeg da sjekke for sikkerhetsskyld i TIFF også, ikke bare JPG som jeg nå har testet.

åå guuud

Lenke til kommentar
At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05.

Var en som hadde tatt WheelMan også, men jeg skrev bare i søknaden at han hadde vært inaktiv i så så lang tid, og jeg fikk nicket i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...