Laffe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At en kriminell (tshawe) vant på norsk tv. haheahe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At det eneste konstruktive jeg har gjort i dag har vært å fikse konsertbilletter. >.< Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At det eneste konstruktive jeg har gjort i dag har vært å fikse konsertbilletter. >.< Da kan du trøste deg med at det eneste jeg har gjort i dag var å spille CoD4, og å se på første lotr filmen, får se de siste i kveld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At det eneste konstruktive jeg har gjort i dag har vært å fikse konsertbilletter. >.< Da kan du trøste deg med at det eneste jeg har gjort i dag var å spille CoD4, og å se på første lotr filmen, får se de siste i kveld. Med mindre du har en haug med oppvask, gølv som burde støvsuges og vaskes OG masse klær som sku vært hengt opp, så trøster det lite Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skulle liksom bruke dagen på lekser/prøveøving, men neida, hva har jeg gjort? Baka cookies og hørt på musikk. Har ikke engang gjort noe så fornuftig som å se på tv. Nå må jeg bruke morgendagen på det jeg egentlig skulle gjøre i dag, og det frister ikke særlig, så da må jeg nyte det som er igjen av kvelden mest mulig, og dra ut kvelden mest mulig, så blir jeg skikkelig trøtt i morgen, og enda mindre motivert. Jeg er så smart noen ganger. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 begynner og bli litt irritert over at pappe kjøpte feil gitarstrenger, har slitt 3 stk. Bass E strenger nå siden torsdag, og den jeg hadde før holdt i omtrent en måned. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skulle liksom bruke dagen på lekser/prøveøving, men neida, hva har jeg gjort? Baka cookies og hørt på musikk. Har ikke engang gjort noe så fornuftig som å se på tv. Nå må jeg bruke morgendagen på det jeg egentlig skulle gjøre i dag, og det frister ikke særlig, så da må jeg nyte det som er igjen av kvelden mest mulig, og dra ut kvelden mest mulig, så blir jeg skikkelig trøtt i morgen, og enda mindre motivert. Jeg er så smart noen ganger. Faen. Sitter i eksakt samme situasjon selv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 begynner og bli litt irritert over at pappe kjøpte feil gitarstrenger, har slitt 3 stk. Bass E strenger nå siden torsdag, og den jeg hadde før holdt i omtrent en måned. Ja, det er også irriterende når foreldre kjøper et dårligere(og billigere, som foreldre mener er best) merke med gitar/bass-strenger som låter grøtete rasse Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Vet, sa til og med hvilken type gitarstrenger han skulle kjøpe. Men så kom han tilbake med en trepakning med gitarstrenger, greit nok, det var av samme merke som før men de var tydeligvis av annen tykkelse. Så nå sitter jeg igjen med tre ekstra sett med alle strengene untatt bass E, og jeg må vente til mandag før jeg kan kjøpe ny streng Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Klikker snart bæsj! Prøver å åpne et RAW bilde i Photoshop, men programmet er mongo og vil ikke ta i mot. jeg tenker derfor på å converte til TIFF, for så å åpne i PS. Har ikke Adobe RAW Converter for hånden, og finner det ikke på nettet. Prøver så og laste ned Fujifilm Finepix raw converteren, men det er selvsagt bare en update som jeg må kun kan updates så lenge jeg har hovedprogrammet. På fujifilm sine sider har de selvsagt bare updates, ikke en jævla fullversjon. HVORFOR I HELVET*E KAN DE IKKE HA FULLVERSJONEN PÅ NETTET OGSÅ? Ikke faen om jeg skal loke rundt i rommet klokken 1på natta etter CD-en jeg fikk med for mange år siden. JEG SKAL FINNE PROGRAMVAREN PÅ NETTET. Men dette er selvsagt bare en del av problemet, hovedproblemet er at det stygge kameraet mitt har eksremt mange døde og hotte pixler. Dette skal jeg da sjekke for sikkerhetsskyld i TIFF også, ikke bare JPG som jeg nå har testet. åå guuud Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Prøvd Faststone? Gratis og åpner RAW bildene fra de største kameraprodusentene. http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm Anyway, the real solution is to buy Canon Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Hehe, Canon er kanon det, men tror ikke jeg ville gått for deg hvis jeg skulle hatt et nytt Dslr. Fikk lasta ned noe freeware Fujifanbasert rawprogram. gjorde heldigvis nytten. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 At brukere på forumet som ikke har vært inaktiv på 1 år ikke blir slettet. De tar jo opp masse brukernavn, som f.eks det jeg tenkte å bytte til. "Moonshield". Brukeren har faen ikke vært aktiv siden 05. Var en som hadde tatt WheelMan også, men jeg skrev bare i søknaden at han hadde vært inaktiv i så så lang tid, og jeg fikk nicket i løpet av dagen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det er faktisk irriterende. MEn de kan ikke fjernes, fordi da fjernes alle innleggene de har hatt også. Og det kan bli litt krøll. Kan ikke ha tråder uten førstepost. Blir som å dele på 0, det... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ihvertfall bytte navn på de. Har sendt PM til mod om det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Har du tenkt a bytte navn?!?! Det irriterer at folk absolutt ma bytte navn. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ja. Er lei Fancypants. Har tenkt å legge om forumstilen (se signatur). Henge mere i musikkforumet og slikt. Og du kan ikke si at Fancypants matcher nåværende avatar? ^_^ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ganske viktig det med nick altså. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Lagt om stilen? Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg