Eplefe Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Herregud, da tror jeg jeg hadde begynt å gråte. ...At jeg aldri lærer og drikker mye rødvin med store mengder garvesyre. Hodepine i morgen, anyone? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Herregud, da tror jeg jeg hadde begynt å gråte. ...At jeg aldri lærer og drikker mye rødvin med store mengder garvesyre. Hodepine i morgen, anyone? Lykke til. Du trenger det Den ene skikkelige rødvinkvelden og morgenen etterpå irriterte meg. Endret 23. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 At jeg må returnere Les Paul'en min. Hvorfor? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Først trodde jeg det bare var en feil i lakken, men jeg hørte i gitar-tråden at det kunne være noe med halsen og treverket så... Best å være på den sikre siden og heller motta et feilfritt produkt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At jeg aldri lærer, og kjører nakken i dass hver gang jeg er på konsert..oooh, the pain. Lenke til kommentar
runela Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Akurat i dag irriterer jeg meg over folk som ikke har respekt for andres forhold... ikke jeg som har problemer i mitt men en kompiss av meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 at snøen har den forbanna tedensen til å smelte bort Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hater snø, så det fryder meg. Når mamma er idiotkongen nr. 1 og ringer meg 3-4 ganger selvom jeg legger på. Når jeg først ikke orker mer å tar telefonen sier hun "Hva skal vi ha til middag?", så kan jeg svare "Pannekaker ". Så sier hun "Næh, vi tar fiskeboller." HVA I SVARTE HELVETE ER VITS MED Å SPØRRE DA? Får gnagsår i ørene av det. =< Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 En venninne linket til Mmmbop på youtube. Greier..ikke..skru..av.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At jeg aldri lærer, og kjører nakken i dass hver gang jeg er på konsert..oooh, the pain. Nakken blir faktisk vant til den slags aktiviteter etterhvert. Gjelder bare å holde et gjevnt nivå med headbanging oppe. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 En venninne linket til Mmmbop på youtube. Greier..ikke..skru..av.. hahahahahaha Irriterer meg over at det blåser og blåse og blåser og blåser... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) At jeg aldri lærer, og kjører nakken i dass hver gang jeg er på konsert..oooh, the pain. Nakken blir faktisk vant til den slags aktiviteter etterhvert. Gjelder bare å holde et gjevnt nivå med headbanging oppe. Tro det eller ei. Støttes! A concert a week makes the doctor go weep! eller? Endret 24. november 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Folk som sier bortkjempt unge eller snobb uten aa si hvorfor. og ikke vet forskjellen på "Får ting" og "peker på" (som da referer til "bortkjempt/snobb/pappagutt") Endret 24. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 kjempt? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 At nesten alle som tror de kan synge absolutt må presse ut en julecd. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) kjempt? Hvorfor ødelegge? jeg vet at det er bort(S)kjempt. Skulle bare sjekk om folk ville gjøre det samme som jeg gjorde sistgang.. jævlig lættis. Endret 24. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 kjempt? Hvorfor ødelegge? jeg vet at det er bort(S)kjempt. Skulle bare sjekk om folk ville gjøre det samme som jeg gjorde sistgang.. jævlig lættis. Trur han sikta til p-en, ikkje at det ikkje var s (kan vere det óg). Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor ødelegge? jeg vet at det er bort(S)kjempt. Skulle bare sjekk om folk ville gjøre det samme som jeg gjorde sistgang.. jævlig lættis. Jævlig eid azz, lxzm. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 at creative headphones gir meg ørepine (vondt i øra ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Apati. Jeg er rett og slett helt daff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg