Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over folk som skriver "kjønn" istedenfor "skjønn"

For eksempel sier de "jeg kjønner ikke en dritt" Jeg blir så irritert av det, se hvor teit det virker da.. Jeg kjønner?

Kan jo nesten si "jeg peniser ikke en dritt".

Et annet eksempel er "Lille gutten min er den kjønneste jenta i verden" >< ! Å...eh..så flott at dere har en kjønn unge da gitt.. :ermm:

Til alle dere som sliter med dette : Kjønn = Jente/gutt ELLER det kan faktisk forstås som det vi har i underbuksa.

Jeg forstår = Jeg SKJønner

Du er nydelig+søt = du er SKJønn.

Jeg hater ikke de som gjør denne tabben, men den tabben der er i mitt hode en av de mest grusomme.

Kan ha noe med å gjøre at jeg snakker striledialekt, og der er det stor forskjell på SKJ og KJ lydene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Et annet eksempel er "Lille gutten min er den kjønneste jenta i verden" >< ! Å...eh..så flott at dere har en kjønn unge da gitt.. :ermm:

Gutten har jo skiftet skjønn

(me vilje den skriveleifen der :)

Lenke til kommentar

Med vilje den skriveleifen der :)

Ja, skulle bare demonstrere skikkelig hvor retarda de som skrive "kjønn" istedenfor skjønn er. Hallo, det går jo ikke an å ikke vite at det er feilskrevet?? Rett det, for guds skyld.

Edit : At jeg skrev skriveleifen der oppe var faktisk med et uhell. En ekte skriveleif :p artig.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

At jeg sliter med flash og php og alltid ender opp med å lever et par timer før med en basic, halvgjort oppgave.

At jeg ikke klarer å kvitte meg med ting, det innebærer mat - har en kake stående som jeg ikke klarer å spise opp, men det irriterer meg også for jeg vil ikke la den stå i frykt for at mamma spiser den opp.

At minstesøstersen har tatt over Kim Larsen-dokumentaren jeg fikk pappa til å opp for meg siden jeg ikke har Canal Plus selv, så i stedet for Kim Larsen, er det noe random disney crap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...