Rampage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg irriterer meg over mennesker som ikke klarer å ta innover seg de mest irriterende skrivefeilene i verden og har ikke noe ønske om å fikse de. Skrivefeil er ikke noe problem, men de verste feilene skulle jeg likt å slippe å se. Som "Hvem". Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Som "Hvem". "Hvem"? hvorfor irritere seg over det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Skrivefeil er ok. Men jeg syntes utrolig mange innlegg er sykt rotete og se på. Når folk skriver uten stor bokstav og komma så bare går øynene mine videre nedover. Jeg orker rett å slett ikke å lese innlegg som ser ut som en 4åring har gått beserk. Det er avsnitt på helt rare steder og alt er bare rot. Uffnei, grusomt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Skrivefeil er ok. Men jeg syntes utrolig mange innlegg er sykt rotete og se på. Når folk skriver uten stor bokstav og komma så bare går øynene mine videre nedover. Jeg orker rett å slett ikke å lese innlegg som ser ut som en 4åring har gått beserk. Det er avsnitt på helt rare steder og alt er bare rot. Uffnei, grusomt. Enigenigenigenig. Rampage, jeg irriterer meg over deg. Det er personlig nå. Endret 22. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Som "Hvem". "Hvem"? hvorfor irritere seg over det? Fordi feil bruk av "hvem" er irriterende, just like that. Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå. Dette er tråden for irritasjon, ikke hat. Endret 22. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Som "Hvem". "Hvem"? hvorfor irritere seg over det? Fordi feil bruk av "hvem" er irriterende, just like that. Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå. Dette er tråden for irritasjon, ikke hat. Sorry, my bad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 At jeg faktisk sliter med å skrive gode innlegg og klarer ikke uttrykke hva jeg egentlig mener Blir bare som om jeg rulla huet på tastaturet og stolte på flaksen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg liker bare at ting ser ryddig ut. Er dessuten bekymringsfult når mennesker langt eldre enn meg selv skriver som de knapt var over barneskolealderen. Legger ikke folk merke til at deres innlegg ser totalt sykt ut i forhold til alle de andre? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå.Like mye som jeg (også) hater at folk ikke gidder å bruke riktig pronomen? (Noe som kun kan skyldes latskap - er man i stand til å åpne en nettleser, har man nok mental kapasitet til å ikke bruke "hvem" i tide og utide.) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå.Like mye som jeg (også) hater at folk ikke gidder å bruke riktig pronomen? (Noe som kun kan skyldes latskap - er man i stand til å åpne en nettleser, har man nok mental kapasitet til å ikke bruke "hvem" i tide og utide.) Veit du hva? Det her er faktisk slik jeg prater. Bli vant til det. Jeg har ikke planen om å slutte. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå.Like mye som jeg (også) hater at folk ikke gidder å bruke riktig pronomen? (Noe som kun kan skyldes latskap - er man i stand til å åpne en nettleser, har man nok mental kapasitet til å ikke bruke "hvem" i tide og utide.) Veit du hva? Det her er faktisk slik jeg prater. Bli vant til det. Jeg har ikke planen om å slutte. Jeg har en flott liten "dialektfeil" som gjør at jeg sier "hvordan går det med du?" Der "du" er systematisk veldig ofte byttet inn for "deg". Men jeg klarer å skrive riktig allikavel. Endret 22. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Likevel ville passet mye bedre inn enn fordi på slutten av innlegget ditt, Rampage. Endret 22. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Likevel ville passet mye bedre inn enn fordi på slutten av innlegget ditt, Rampage. Jeg skrev "selv om" til å begynne med, så gikk til "fordi", men setninga irriterte meg og endte opp på "allikavel" før jeg så innlegget ditt Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg irriterer meg om den sigende uflaksen som alltid skal komme når det minst passer. Jeg irriterer meg over å bli dritatrengt, hver gang jeg holder på å komme forseint, eller skal noe viktig. Jeg irriterer meg over den dårlige nakken som ikke engang tåler at man ligger litt forkjert under natta. Jeg irriterer meg over snørr, som er litt av en ugjennomtenkt oppfinnelse. Greit nok at vi har det, men overproduksjon under forkjølelse = Nei, takk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Sitter og skal lære meg HTML og CSS-ting, og bruker denne til hjelp, men kjønne rikke noe som helst! De sier at jeg kan se ting i Nettleseren (Opera) som jeg ikke kan i frontpage, men alt er sabla likt, masse slashog dritt Sitter og skal lære meg HTML og CSS-ting, og bruker denne til hjelp, men kjønne rikke noe som helst! De sier at jeg kan se ting i Nettleseren (Opera) som jeg ikke kan i frontpage, men alt er sabla likt, masse slashog dritt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 - Jeg er fortsatt våken, burde ha lagt meg for flere timer siden. - Jeg har ikke gjort noe av det jeg skulle gjøre i dag. - Jeg blir stuck med lekser hele helga. - Jeg kommer til å være trøtt og sur i morgen, og det passer utrolig dårlig. - Jeg eier ikke selvdisiplin. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 - Jeg er fortsatt våken, burde ha lagt meg for flere timer siden.- Jeg har ikke gjort noe av det jeg skulle gjøre i dag. - Jeg blir stuck med lekser hele helga. - Jeg kommer til å være trøtt og sur i morgen, og det passer utrolig dårlig. - Jeg eier ikke selvdisiplin. Word. Skarstaaaaad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Folk som skal selge bilen, og tar bilde av den med gårdsplassen full av såpe og hageslanger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Idiotiske opplegg i gymtimene. Vi skulle spille badminton og hadde vel noe slikt som syv baner, og det hele fungerte (ikke) slik at de som tapte skulle stå igjen mens vinnerne skulle gå videre til en annen bane, for å så å spille mot taperen der. Vel, det gikk som det måtte gå. De dårligste ble knust hele tiden og de beste fikk ikke en eneste utfordring, så jeg tror ikke noen fikk så veldig mye ut av det. Ja, ja, litt morsomt var det jo å spille mot folk helt uten koordinasjon, men i lengden blir det litt kjedelig. Endret 23. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Moderatore som gir folk suspensjon uten å komme med en begrunnelse er helt hinsides irriterende. Du slenger ikke folk i fengsel uten å lese opp dommen for dem heller. Dama i reklamen for Zon eller hva det nå heter er irriterende så det holder: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?". For det første så har hun et meget irriterende stemmeleie og tonefall, for det andre; er ikke det ganske åpenbart? Jeg liker en god snurr, OK?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg