Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrivefeil er ok. Men jeg syntes utrolig mange innlegg er sykt rotete og se på. Når folk skriver uten stor bokstav og komma så bare går øynene mine videre nedover. Jeg orker rett å slett ikke å lese innlegg som ser ut som en 4åring har gått beserk. Det er avsnitt på helt rare steder og alt er bare rot. Uffnei, grusomt.

Lenke til kommentar
Skrivefeil er ok. Men jeg syntes utrolig mange innlegg er sykt rotete og se på. Når folk skriver uten stor bokstav og komma så bare går øynene mine videre nedover. Jeg orker rett å slett ikke å lese innlegg som ser ut som en 4åring har gått beserk. Det er avsnitt på helt rare steder og alt er bare rot. Uffnei, grusomt.

Enigenigenigenig.

Rampage, jeg irriterer meg over deg. Det er personlig nå.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå.
Like mye som jeg (også) hater at folk ikke gidder å bruke riktig pronomen? (Noe som kun kan skyldes latskap - er man i stand til å åpne en nettleser, har man nok mental kapasitet til å ikke bruke "hvem" i tide og utide.)

Veit du hva? Det her er faktisk slik jeg prater. Bli vant til det. Jeg har ikke planen om å slutte.

Lenke til kommentar
Rampage, jeg hater deg. Det er personlig nå.
Like mye som jeg (også) hater at folk ikke gidder å bruke riktig pronomen? (Noe som kun kan skyldes latskap - er man i stand til å åpne en nettleser, har man nok mental kapasitet til å ikke bruke "hvem" i tide og utide.)

Veit du hva? Det her er faktisk slik jeg prater. Bli vant til det. Jeg har ikke planen om å slutte.

Jeg har en flott liten "dialektfeil" som gjør at jeg sier "hvordan går det med du?" Der "du" er systematisk veldig ofte byttet inn for "deg". Men jeg klarer å skrive riktig allikavel.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg om den sigende uflaksen som alltid skal komme når det minst passer.

Jeg irriterer meg over å bli dritatrengt, hver gang jeg holder på å komme forseint, eller skal noe viktig.

Jeg irriterer meg over den dårlige nakken som ikke engang tåler at man ligger litt forkjert under natta.

Jeg irriterer meg over snørr, som er litt av en ugjennomtenkt oppfinnelse. Greit nok at vi har det, men overproduksjon under forkjølelse = Nei, takk.

:list_item:

Lenke til kommentar

Sitter og skal lære meg HTML og CSS-ting, og bruker denne til hjelp, men kjønne rikke noe som helst!

De sier at jeg kan se ting i Nettleseren (Opera) som jeg ikke kan i frontpage, men alt er sabla likt, masse slashog dritt

Sitter og skal lære meg HTML og CSS-ting, og bruker denne til hjelp, men kjønne rikke noe som helst!

De sier at jeg kan se ting i Nettleseren (Opera) som jeg ikke kan i frontpage, men alt er sabla likt, masse slashog dritt

Lenke til kommentar
- Jeg er fortsatt våken, burde ha lagt meg for flere timer siden.

- Jeg har ikke gjort noe av det jeg skulle gjøre i dag.

- Jeg blir stuck med lekser hele helga.

- Jeg kommer til å være trøtt og sur i morgen, og det passer utrolig dårlig.

- Jeg eier ikke selvdisiplin.

Word.

Skarstaaaaad :p

Lenke til kommentar

Idiotiske opplegg i gymtimene.

Vi skulle spille badminton og hadde vel noe slikt som syv baner, og det hele fungerte (ikke) slik at de som tapte skulle stå igjen mens vinnerne skulle gå videre til en annen bane, for å så å spille mot taperen der. Vel, det gikk som det måtte gå. De dårligste ble knust hele tiden og de beste fikk ikke en eneste utfordring, så jeg tror ikke noen fikk så veldig mye ut av det.

Ja, ja, litt morsomt var det jo å spille mot folk helt uten koordinasjon, men i lengden blir det litt kjedelig.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Moderatore som gir folk suspensjon uten å komme med en begrunnelse er helt hinsides irriterende. Du slenger ikke folk i fengsel uten å lese opp dommen for dem heller.

Dama i reklamen for Zon eller hva det nå heter er irriterende så det holder: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?". For det første så har hun et meget irriterende stemmeleie og tonefall, for det andre; er ikke det ganske åpenbart? Jeg liker en god snurr, OK?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...