Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som bruker overdrepet bruk av ":p". På msn er det så mange som spør f. eks; "hvor trener vi i dag? :p" "Hei :p" "Hva har vi i lekser? :p".

 

Vet ikke hvorfor, men det irriterer meg ganske meget!

 

 

:p

Hele smileyen er jækla irriterende. Hater å få meldinger som inneholder ":p" . Alle andre, bortsett fra "^^" går bra. Såklart variasjoner av disse jeg har nevnt er irriterende ":p" ;P ;p ^_^ osv osv osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som bruker overdrepet bruk av ":p". På msn er det så mange som spør f. eks; "hvor trener vi i dag? :p" "Hei :p" "Hva har vi i lekser? :p".

 

Vet ikke hvorfor, men det irriterer meg ganske meget!

 

 

:p

Hele smileyen er jækla irriterende. Hater å få meldinger som inneholder ":p" . Alle andre, bortsett fra "^^" går bra. Såklart variasjoner av disse jeg har nevnt er irriterende ":p" ;P ;p ^_^ osv osv osv

 

Liker heller ikke "^^", man vet ikke om det er :wee: eller :ermm::hmm::hm::grumpy:.

 

Tenker alltid at det er sistnevnte, altså en frekk/oppgitt/overasket tone.

Lenke til kommentar
Liker heller ikke "^^", man vet ikke om det er :wee: eller :ermm::hmm::hm::grumpy:.

 

Tenker alltid at det er sistnevnte, altså en frekk/oppgitt/overasket tone.

Det er førstnevnte.

 

Ikke ifølge en poll som var før på diskusjon.

 

Men joda, mange bruker den slik, men så er det også folk som bruker den på den andre måten.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg irriterer meg over at jeg alltid skal gjøre ting i siste liten. Og når jeg først begynner på det så skriver jeg kanskje 2-3 setninger og *poof*. Så sitter jeg på WoW, her eller ser på Scrubs... Konsentrasjonsproblemer <_<

Lenke til kommentar
Folk som bruker overdrepet bruk av ":p". På msn er det så mange som spør f. eks; "hvor trener vi i dag? :p" "Hei :p" "Hva har vi i lekser? :p".

 

Vet ikke hvorfor, men det irriterer meg ganske meget!

 

 

:p

Hele smileyen er jækla irriterende. Hater å få meldinger som inneholder ":p" . Alle andre, bortsett fra "^^" går bra. Såklart variasjoner av disse jeg har nevnt er irriterende ":p" ;P ;p ^_^ osv osv osv

 

Liker heller ikke "^^", man vet ikke om det er :wee: eller :ermm::hmm::hm::grumpy:.

 

Tenker alltid at det er sistnevnte, altså en frekk/oppgitt/overasket tone.

Ser på det som en slags hånlig latter. "haha, se han der borte mens de har sånne mongoøyne og peker". Men :wee: er jo den koseligste smileyen noensinne.

Lenke til kommentar
folk som bare må pirke og rette gramtiske skrivefeil. eller kommentere viss jeg feilformulerer en setning når jeg snakker fort f.eks, og totalt messer opp hele poenget med det jeg sier

Vel, når det er så ille som det der er det vanskelig å la være.

EHH.... du forsto vel poenget i det jeg skrev, og det er vel det som er poenget?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over, og hater folk som absolutt hele tida skal kommentere at jeg skriver hvem istedet for hvilke.

 

Nei, fyfaen.

 

Samma om folk skriver "scher alzzm" så prøver jeg heller å få med meg poenget i teksten, istedet for å sitte der å kommentere og klage bare fordi de skriver annerledes enn dem.

 

Er det så vanskelig?

Lenke til kommentar

En ting som for tiden irriterer meg grassat mye:

 

Overlegen Mads Gilbert her i Tromsø. Makan til PR-kåt fjottsekk! Hver eneste gang det er et eller annet som skjer på Gaza-stripen, hopper han frem i avisen med et palestinaskjerf. Eller, hver eneste gang det skjer noe i Midt-Østen generelt, er han alltid på plass i avisa, av en eller annen dum grunn. "Amerikanerne ditt, NATO datt, FN dutt". Om han skal være så forbanna solidarisk med alt som ikke tørker seg med Lambi, kunne han kanskje kreve litt mindre i lønn som overlege og tørke seg meg Maxi-Meter selv. Jo, og når Tromsø søkte om OL måtte han også ta "sterk avstand" - som han også nettopp gjorde når det ble foreslått å opprette noen stillinger på regionssykehuset i Nord-Norge for feltkirurger som skulle sendes til Afghanistan, på Forsvarets bekostning. Uff, skal han være hardcore rød-raddis kan han vel ta en lang og fuktig dritemasj i å kreve staten så mye penger for overlege-stillingen sin (følte at det måtte sies to ganger. Unner alle og enhver å tjene fett, men da skal man farsken ikke åpenlyst blåse i Marxist-trombonen)!

 

20060901002432513.jpg

Mads Gilbert i velkjent klesdrakt, her avbildet på forsiden av gratisavisa Grus

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...