Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Sitter å hører på Guns N Roses-Knocking on Heavens Door og har sånn at det vises på MSN, så er det et eller annet rap-hode som sier "Hva faen er det du hører på"?

 

AHRGH!  :wallbash:  :realmad:

6559218[/snapback]

 

Hva er adressen hans, sa du? Har opplevd at en har spurt "Hva faen slags homsemusikk er det", da jeg sa at jeg hørte på Gn'r. For en gjeng idioter.

 

 

Argh, jeg finner fremdeles ikke radioen til iPoden min. Jeg aner ikke hvor den er. Den kostet meg 50 dollar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir oppgitt på folk som slår av PC-en sin mer enn en gang per døgn.

 

Jeg: "Kan jeg få sjekke mailen min?"

PC-avslåer: "Ja, må bare slå på PC-en først"

(Siden disse personene enten har gamle maskiner eller nye maskiner fulle av dritt følger minst 5 minutters ventetid)

PC-avslåer: "Skrur du av når du er ferdig?"

 

ARGH! PC-en er den tingen i husholdningen som bruker minst strøm! Du sparer kanskje 5 øre på å ikke ha den på hele dagen! Du betaler for bredbånd! Vil du kanskje ikke utnytte det til fulle? Last ned et eller annet, eller bare skru av all sikkerhet og se om den blir hacket!

Lenke til kommentar
Folk med fjortiss-animasjoner på msn,

Store blinkende "HEI!!" og "SKJER'A??" o.l.

6566143[/snapback]

 

Ja, så annethvert ord er bilde. Slitsomt.

 

Du må sitte å vente i 6 sekunder for å se hele setningen. Blir sånn

 

[] Åssen [] ? [] med deg ?

 

Hei, Åssen gåre ? Bra med deg ?

 

Åsså nick som tar opp A3 sider, det sliter

Lenke til kommentar
Folk med fjortiss-animasjoner på msn,

Store blinkende "HEI!!" og "SKJER'A??" o.l.

6566143[/snapback]

 

Ja, så annethvert ord er bilde. Slitsomt.

 

Du må sitte å vente i 6 sekunder for å se hele setningen. Blir sånn

 

[] Åssen [] ? [] med deg ?

 

Hei, Åssen gåre ? Bra med deg ?

 

Åsså nick som tar opp A3 sider, det sliter

6566158[/snapback]

 

Kunne ikke blitt mer enig. :roll:

Lenke til kommentar

En irritasjon som bare har eskalert i mitt sinn er sinnet mot Linux-brukere. Ikke alle Linux-brukere vel og merke, kun de som irriterer seg over at folk bruker Windows. Hva er det for noe? Hvorfor skal noen tøser kunne føle seg så mye bedre og så mye kulere bare fordi de er proffe nok med pcen og uavhengige nok til å bruke et annet operativsystem. Det er greit, vi har forstått at dere liker Linux bedre enn Windows, men for all del, hold det for dere selv, og ikke prøv å prakk det på andre som om det var svartedauden.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvor du vil Pazman, men litt til folkenes forsvar. De har vel gått til Linux av en årsak. Alle veit jo at windows ikke er verdens mest stabile ting å ha med å gjøre. Men nei, det er heller ikke så ille som folk skal ha det til. De med linux har kanskje ikke virus, men de må nermest svette for å installere et program.

 

På mange måter er Windows bedre en linux, også omvendt så klart. Winows er ikke no dritt, men synes heller ikke det holder kvaliteten det bør gjøre.

Lenke til kommentar

Alt det der er helt ok. Jeg driter i om folk velger Linus eller om de velger Windows. Det som irriterer meg er at de skal tvinge andre til å bruke Linux. At de ser ned på folk som bruker Windows, at de føler seg så jævlig mye bedre bare fordi de har fulgt en hype. _Det_ er det som irriterer ræva av meg.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grønt over all måsen som er i tromsø, er faen meg ikke trygt å gå i byen, det er en måke i nærheten uansett. så vidt de stuper i deg :p

6557124[/snapback]

Du bor i tromsø du også :thumbs:

 

ja, det er farlig. kan vedde på at de hadde de morsomt på VG-lista. :D

 

 

vi er en del fra tromsø her ja :cool:

6557268[/snapback]

 

Ja, idag gikk jeg gjennom kirke parken tok det rolig med et par venner spiste soft is fra sweeheart osv, så hører jeg en av de jeg går med rope wææ, så hører jeg splat ser ned på skoen min så er det faen meg ikke en måke drit der? Helt nye Puma sko...

Tredje gangen det har skjedd med meg mens jeg har bodd i tromsø!

Lenke til kommentar

Blir irritert over noobs som tror de er pro, og tror det er sånn man gjør det, men det egentlig er sånn og sånn det gjøres.

 

Folk som tror det er god lyd i Clas Ohlson-høytallere til 25kr.

 

Og jeg blir grenseløt irritert over lagg. Da er det snakk om å spille i 15fps og under når den har vært oppe i 30 - 50 fps ved samme omgivelser. Så bruker jeg ALT+TAB og CTRL+ALT+DELETE for å sjekke hva som stjeler ressurser. Det eneste som tar over 0% er System Idle Process og annet som MÅ kjøre hvis Windows i det hele tatt skal kjøre. (Så langt har det hjulpet å avslutte MSN som plutselig tar hele 50% av CPUen.)

Ja, snakker også om å spille med 100+ i ping.

 

Så er det andre folk som blir irritert mens de sitter rett ved siden av meg. Så sitter de og banner og sier til meg sånt som "Se her, da! Sånn skal det ikke være..." som om jeg bare kunne trylle bort problemene.

 

Så sitter hen med et trådløst tastatur som ikke virker. Så spør han meg om hjelp, og jeg sier at det er fordi det er trådløst. Han sier han er fullt klar over det og sitter og trykker frivillig på trådløst dritt som om de ber om problemer. Nei, de ber ikke om problemer, men de sitter frivillig og trykker som om det skulle skje noe magisk.

Lenke til kommentar
Sitter å hører på Guns N Roses-Knocking on Heavens Door og har sånn at det vises på MSN, så er det et eller annet rap-hode som sier "Hva faen er det du hører på"?

 

AHRGH!  :wallbash:  :realmad:

6559218[/snapback]

 

Blir irritert over folk som sitter og hører på drittmusikk og så spør seriøst: "Er det bra musikk?"

 

Eksempel på drittmusikk:

track_2.mp3

Endret av :P
Lenke til kommentar
En irritasjon som bare har eskalert i mitt sinn er sinnet mot Linux-brukere. Ikke alle Linux-brukere vel og merke, kun de som irriterer seg over at folk bruker Windows. Hva er det for noe? Hvorfor skal noen tøser kunne føle seg så mye bedre og så mye kulere bare fordi de er proffe nok med pcen og uavhengige nok til å bruke et annet operativsystem. Det er greit, vi har forstått at dere liker Linux bedre enn Windows, men for all del, hold det for dere selv, og ikke prøv å prakk det på andre som om det var svartedauden.

6566592[/snapback]

Fanboys. Grr. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...