Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er å plagsomt at når noen for en gangs skyld skal dele godteri, drops, noe annet i pose/eske, at de ikke klarer å gi fram posen/eska så jeg får plukke selv, enn at de tar opp dropset selv, med hender jeg ikke hart noen kontroll på hva vært.

*Her er en knott, den er svett fordi jeg har holdt den i 10 min, ver så god...*

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

At de har sluttet å selge pepsi lemon light i alle butikkene i nærområdet.

og så irriterer det enda mer når jeg spør hvorfor den ikke er der lenger, jo fordi de prioriterer den bedritne julebrusen . ååårh det er så jævli irriterende :mad: jeg er avhengig av den brusen og det fucker opp alt når de ikke har den, takket være det gikk det rett i dass med matteføkingsprøven jeg hadde i dag :)

Lenke til kommentar
At jeg må jobbe igjen imorgen. Gledet meg til fri så jeg kunne mekke og chille. Men så blir det skole etterfulgt av jobb, rett hjem i sengen for så opp lørdag morgen å gå på jobb igjen. Helg?
Prosjektrapportinnlevering innen kl 14.00 i morgen irriterer meg. så må jeg prøve å sove litt før jeg skal på jobb 23:30, så jeg holder ut til kl0800 på lørdag. Hjem, sove åtte timer og å så på fest. Ja, også måtte det ryddes og vaske i fire timer et sted innimellom det der, da jeg sannsynligvis får en 2-5 overnattingsgjester etter festen. Søndag er det jobbing med eksamensoppgave...
Lenke til kommentar

Litt skole sutring (og sutring irriterer)...

Neste fredag har jeg prøve i fysikk (jeg er tragisk dårlig i fysikk).

Neste torsdag har jeg prøve i gym (prøve er generelt irriterende).

Neste torsdag har jeg framføring i tysk (jeg er elendig i tysk).

Neste mandag begynner en ny uke.

I morgen skal kjemi rapporter skal innleveres.

Er heldigvis en stund til enda :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...