SuKa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Irriterer meg over at Mobiltelefonen min holder ut en dag før den dauer av tomt batteri. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 irriterer meg over at jeg sitter på to timers engelskprøve nå. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Folk som skriver korte, meningsløse innlegg. Som regel som en eller annen dum kommentar, skrevet på engelsk. Endret 22. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 wwwerner: Word. Hoho, elsker slike svar Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det irriterer meg at ikke mobilen ”min” har kommet ennå. Det irriterer meg at journalister skriver (om Idoldeltakerne) at Åste for eksempel skal synge en sang MED Willie Nelson. Da forventer jeg at også sistnevnte skal være med i Idol. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Er å plagsomt at når noen for en gangs skyld skal dele godteri, drops, noe annet i pose/eske, at de ikke klarer å gi fram posen/eska så jeg får plukke selv, enn at de tar opp dropset selv, med hender jeg ikke hart noen kontroll på hva vært. *Her er en knott, den er svett fordi jeg har holdt den i 10 min, ver så god...* Endret 22. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Moder som endrer uten å si fra Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fy faen å seint klokka går i dag. føles ut som at det er et halvt århundre siden klokken var 12... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fy faen å seint klokka går i dag. føles ut som at det er et halvt århundre siden klokken var 12... Hehe, se hva klokka var når du posta det inlgget Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg irriterer meg over at delene til den nye PC-en hele tiden blir utsatt på Komplett. Spesiellt 8800GT kortet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor ikke kjøpe HD3870? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At en metallramme med to plastbiter på koster meg to tusen kroner. Rettelse: Moar liek fem tusen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At man har fått ting eller kjøpt seg noe ogderetter tester den ut og sjekker hva det kan gjøre.. rett før man har prøve eller at man er rett i prosjektet... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At de har sluttet å selge pepsi lemon light i alle butikkene i nærområdet. og så irriterer det enda mer når jeg spør hvorfor den ikke er der lenger, jo fordi de prioriterer den bedritne julebrusen . ååårh det er så jævli irriterende jeg er avhengig av den brusen og det fucker opp alt når de ikke har den, takket være det gikk det rett i dass med matteføkingsprøven jeg hadde i dag Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At jeg må jobbe igjen imorgen. Gledet meg til fri så jeg kunne mekke og chille. Men så blir det skole etterfulgt av jobb, rett hjem i sengen for så opp lørdag morgen å gå på jobb igjen. Helg? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Folk som bruker overdrepet bruk av "". På msn er det så mange som spør f. eks; "hvor trener vi i dag? " "Hei " "Hva har vi i lekser? ". Vet ikke hvorfor, men det irriterer meg ganske meget! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg overbruker "xD" og "x)" til tider. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At jeg må jobbe igjen imorgen. Gledet meg til fri så jeg kunne mekke og chille. Men så blir det skole etterfulgt av jobb, rett hjem i sengen for så opp lørdag morgen å gå på jobb igjen. Helg?Prosjektrapportinnlevering innen kl 14.00 i morgen irriterer meg. så må jeg prøve å sove litt før jeg skal på jobb 23:30, så jeg holder ut til kl0800 på lørdag. Hjem, sove åtte timer og å så på fest. Ja, også måtte det ryddes og vaske i fire timer et sted innimellom det der, da jeg sannsynligvis får en 2-5 overnattingsgjester etter festen. Søndag er det jobbing med eksamensoppgave... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Litt skole sutring (og sutring irriterer)... Neste fredag har jeg prøve i fysikk (jeg er tragisk dårlig i fysikk). Neste torsdag har jeg prøve i gym (prøve er generelt irriterende). Neste torsdag har jeg framføring i tysk (jeg er elendig i tysk). Neste mandag begynner en ny uke. I morgen skal kjemi rapporter skal innleveres. Er heldigvis en stund til enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg