CFM Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Vet dere hva som irriterer meg mest? Folk som irriterer seg over ALT Endret 21. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kunnskapsløftet, makan til tullball! Norsk skolevesen etter Djupedal, alt var bedre før n Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Akkurat nå for tiden synes jeg alle folk, og alt de gjør er irriterende! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Vet dere hva som irriterer meg mest? Folk som irriterer seg over ALT Godt å høre at jeg kan irritere noen like mye som de irriterer meg da. Endret 21. november 2007 av Heilage Grammar nazi was here. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 At en metallramme med to plastbiter på koster meg to tusen kroner. Det finnes vel ingen "støtteordning" for brillekjøp slik som ved innkjøp av for eksempel tannregulering? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Folk som prøver seg på litt forsiktig ironi, men må skrive i parentes at det var en spøk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Folk som prøver seg på litt forsiktig ironi, men må skrive i parentes at det var en spøk. Irriterer meg over folk som deg... (Det var en spøk) Edit: Skrivefeil Endret 21. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 En del innlegg har blitt slettet som følge av off topic og personangrep. MVH KVTL Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 At jeg ikke klarte å gå ut døra for å komme meg på skolen i dag >< Og heller ikke nå for å prøve å hente posten og kaste søpla for n'te gang >< Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Folk som prøver å leke badass på forum irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Folk som prøver å leke badass på forum irriterer meg grenseløst. Bad ass som i dårlig rumpe, eller ba dass, som i "Ba jeg ikke deg gå på dass" eller mener du bajas? Flere innlegg slettet grunnet off-topic, vedder jeg på.EDIT: Jeg kunne skrevet at overivrige, nye moderatorer irriterer meg, men faktum er at jeg ikke blir irritert over det. Bare litt sliten. Blir tøffere å holde oppe OT nivået ja, ting slettes hele tiden.. Nå irriterer jeg meg over KVTL, den avataren ligner ikke på noen pakke ved første øyenkast. Endret 21. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Enda mer off topic fjernet. Neste person som kommer med off topic vil få en advarsel og event. en ferie fra forumet. Det vil også bli vurdert om ikke denne tråden også blir stengt, hvis man fortsetter med off topic og personangrep. Hvis man ikke har noe fornuftig å skrive som er innenfor topic, så lar man vær å skrive. Ellers ødelegger man ikke bare for seg selv, men for alle brukerene av forumet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) ¨å faen... irriterer meg over drittsykkelen min tror aldri jeg har trykket på rediger så fort før... Endret 21. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å slutte å ha sukker i teen min. Drikker to-tre kopper hver dag, så det blir en del sukker. Må slutte med det, blir jo usunn. Nylig irriterte jeg meg nettopp over noen småunger på utsiden av huset som skreik etter broren min (de er lyek 5 år yngre elns), og hver gang jeg reiste meg opp og så på de løp de vekk driiiitfort, samtidig som de hylte som småjenter. Mr. Olsen: Haha, samme her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å slutte å ha sukker i teen min. Drikker to-tre kopper hver dag, så det blir en del sukker. Må slutte med det, blir jo usunn. Den er ikke like god uten sukker, men trapp ned gradvis, du. Irriterer meg over at jeg har vondt både i hodet og i brystkassen. >.< Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Irriterende når samme spørsmål blir stilt førti ganger i samme tråd, i tillegg så er det på under en uke. SØK, folkens, herregud. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg irriterer meg over at det er kun en uke til eksamensperioden starter. I tillegg så har jeg en eksamen neste lørdag. Tusen takk, NTNU. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Å pusse tenna før jeg legger meg irriterer meg av den grunn at det gjør meg lys våken. Som akkurat nå for eksempel, nå kjenner jeg at jeg er rimelig trøtt, men jeg vet at jeg blir lys våken straks jeg pusser tenna før jeg legger meg. Jeg glemmer bestandig å pusse de tidligere på kvelden også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 At jeg ikke har noen å drøfte med, og at jeg er blitt registrert på en tysk side som fetish-slave. :| Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Å pusse tenna før jeg legger meg irriterer meg av den grunn at det gjør meg lys våken. Som akkurat nå for eksempel, nå kjenner jeg at jeg er rimelig trøtt, men jeg vet at jeg blir lys våken straks jeg pusser tenna før jeg legger meg. Jeg glemmer bestandig å pusse de tidligere på kvelden også. Samme her! Utrolig irriterrende... Det har ødelagt mange skjønnhetssøvner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg