Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som prøver å leke badass på forum irriterer meg grenseløst.

 

Bad ass som i dårlig rumpe, eller ba dass, som i "Ba jeg ikke deg gå på dass" eller mener du bajas?

 

Flere innlegg slettet grunnet off-topic, vedder jeg på.

EDIT: Jeg kunne skrevet at overivrige, nye moderatorer irriterer meg, men faktum er at jeg ikke blir irritert over det. Bare litt sliten.

 

Blir tøffere å holde oppe OT nivået ja, ting slettes hele tiden..

 

Nå irriterer jeg meg over KVTL, den avataren ligner ikke på noen pakke ved første øyenkast.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Enda mer off topic fjernet.

 

Neste person som kommer med off topic vil få en advarsel og event. en ferie fra forumet.

 

Det vil også bli vurdert om ikke denne tråden også blir stengt, hvis man fortsetter med off topic og personangrep.

 

Hvis man ikke har noe fornuftig å skrive som er innenfor topic, så lar man vær å skrive. Ellers ødelegger man ikke bare for seg selv, men for alle brukerene av forumet.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å slutte å ha sukker i teen min.

Drikker to-tre kopper hver dag, så det blir en del sukker. Må slutte med det, blir jo usunn.

 

Nylig irriterte jeg meg nettopp over noen småunger på utsiden av huset som skreik etter broren min (de er lyek 5 år yngre elns), og hver gang jeg reiste meg opp og så på de løp de vekk driiiitfort, samtidig som de hylte som småjenter.

 

Mr. Olsen: Haha, samme her :p

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å slutte å ha sukker i teen min.

Drikker to-tre kopper hver dag, så det blir en del sukker. Må slutte med det, blir jo usunn.

Den er ikke like god uten sukker, men trapp ned gradvis, du.

 

Irriterer meg over at jeg har vondt både i hodet og i brystkassen. >.<

Lenke til kommentar

Å pusse tenna før jeg legger meg irriterer meg av den grunn at det gjør meg lys våken. Som akkurat nå for eksempel, nå kjenner jeg at jeg er rimelig trøtt, men jeg vet at jeg blir lys våken straks jeg pusser tenna før jeg legger meg. Jeg glemmer bestandig å pusse de tidligere på kvelden også. :hrm:

Lenke til kommentar
Å pusse tenna før jeg legger meg irriterer meg av den grunn at det gjør meg lys våken. Som akkurat nå for eksempel, nå kjenner jeg at jeg er rimelig trøtt, men jeg vet at jeg blir lys våken straks jeg pusser tenna før jeg legger meg. Jeg glemmer bestandig å pusse de tidligere på kvelden også. :hrm:

 

Samme her! Utrolig irriterrende... Det har ødelagt mange skjønnhetssøvner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...