Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Nå var vitterlig ikke det siste innlegget mitt ment seriøst heller.

Og selvsagt har du dine meninger, men når man lar sine "meninger" (eventuelt fordommer) gå foran fornuft og kunnskap, og ikke minst erfaringer, så ser jeg intet poeng i å starte en diskusjon en gang.

Hjemmesiden min? Du mener dA-siden min? Ja, jeg driver med foto, ser ikke hvorfor det skal forklare noe som helst på hvorfor jeg "klikka mentalt her".

At fjortisser alltid vil finnes understreker jo du ganske greit :)

...Og jeg er alt annet enn feig. Jeg vil se deg argumentere litt, eller blotte hals, for uten argumenter vinner du absolutt ikke frem med noe poeng i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå glemmer vi dette emo tulle.. forsett med å sende inn ting som irriterer så grenselsti stedet! jeg melder meg ut av dette emo tulle! okey? kan vi fortsette som normale folk da?

OK jeg skal komme med en beklagelse på at jeg freaka ut og oppførte meg som en patetisk idiot.. men ikke kom her å si at jeg er eid bare fordi jeg ikke klarer å skrive sånn at folk skjønner.. hadde jeg giddi kunne jeg har skrivi det sikkelig.. men var veldig opptatt da... men la oss glemme dette Okey? tall

man skal ikke dømme dem som skader seg selv.. Det er litt forskjell på å være emo og en selvskader.. JA en selvskader har det jævelig i live sitt.. men JEG synes det er TEIT å kutte seg selv, jeg hadde heller oppsøkt proff hjelp i stede for å ha det vont osv, har selv hatt det jævelig i live.. men etter en stund kom jeg å tenke på, hvorfor i hellvæte skal jeg sitte her å sutre når jeg bare kan glemme det, finne heller på noe annet? jepps.. nå er jeg fri og frank.. tanker ikke dritt tankere mere.. en emo er en skjanger som trur dette med å kutte seg selv eller selv skading er en trend, dem kliner sammen Satanisme og ghotere og selvskade til den fine smørja.. noe i den duren skulle jeg fram till bare enda bedre.. men nå er det natta og jeg må få meg litt søvn.. håper vi kan glemme dette.. natti natt folkens... sorry var ikke meninga at jeg skulle drite meg så jævelig ut i sta.. huff :blush:

Gjetter vi kom fram til at On1Musha ble rund-eid her.

han du ikke bare klappe igjen da? faens fjortis unge!

Lenke til kommentar

Wow.

en emo er en skjanger som trur dette med å kutte seg selv eller selv skading er en trend, dem kliner sammen Satanisme og ghotere og selvskade til den fine smørja..
just when you thought it couldn't get any worse.

Dessuten vil jeg si at det at vi fortsetter denne diskusjonen er svært relevant, for dette er en del av det som irriterer meg i hverdagen. Og hva vet du om profesjonell hjelp? Har du vært hos en psykolog noen gang? For de fleste som sliter og får profesjonell hjelp kommer ikke over det over natten selv om de får profesjonell hjelp.

Lenke til kommentar

Nå skal vi leke litt grammarnazi (siden dette faktisk er en tråd om ting som irriterer deg) og påpeke at lavpanne skrives i et ord. :)

Sorry, søte lille du, men du får ikke fremprovosert et personangrep av meg. Jeg har litt (faktisk ikke så mye, men litt) lengre fartstid på forumet enn deg, og jeg kjenner igjen når noen prøver å fremprovosere et personangrep. Det var et direkte dårlig forsøk, da. :)

Lenke til kommentar
Irriterer meg også over at fjortiser bruker ordet Eid!

Det minner meg om noe :!:

Det var en skikkelig fjortis som ropte "EID!" helt ut av noen sammenheng til en person. Jeg gikk bort til han, klappet han på skulderen, og sa så rolig jeg kunne "Selveid, er veleid". Da ble han helt forvirret stakkar... Men etter en liten stund forsto han hva jeg hadde sagt, og han spurtet etter for å banke meg.

For de som ikke tok poenget: Jeg mente at han eide seg selv, i og med at han ikke vet hva det vil si å bli "eid".

Lenke til kommentar

Dette er jo kjempeflott! Tenk å krangle så mye og bli SÅ irritert i et forum som nettopp heter "Ting som irriterer så grenseløst" !

Jeg tror On1Musha fortjener en ærespris for å holde seg "on topic", :thumbup: om noen skjønner.

Vet ikke helt om jeg skjønte det selv heller. Tidlig på morran og man sier mye rart. Skål :)

Og en ting til som irriterer meg :

Spiller en del Rise of The Witch-King, da jeg liker både ringenes herre og strategi spill, og en gjenganger der er Verdensmesterialt,bedreogsmartereenndegpåallemåter- fjortiser med nesa langt oppe i atmosfæren.

De kan spørre om alderen din for å disse at du er yngre enn dem, men er man eldre får man slengt i trynet at man er for gammel til å spille, og heller skulle skaffa seg et liv, jobb og dame osv osv.

Sier man da at man allerede oppfyller de kriteriene som ifølge han må til for å ha et liv, og så spør hvordan det står til med hans eget "liv", blir ørene lukket som om ingenting har blitt sagt.

Må legge til at jeg fikk grisebank da jeg spilte mot ham, og desto mer irriterende ble det :ninja:

Prøvde også å legge til at siden han jo grisebanka meg (som faktisk er over middels god) tyder jo det på at kanskje det er HAN som mangler et liv. Men akk, det overså han jo etter beste evne, og vred praten over på noe annet.

Og det minna meg på det som kanskje gjør meg mest irritert av alt her i verden : å diskutere noe heftig med en påståelig person når man VET at man har rett! :wallbash:

Selvfølgelig "vet" jo den andre personen også at den har rett. Men når man virkelig, og jeg mener VIRKELIG vet at nei, det er JEG som har rett.. å fy faen. Har personlig bøyd en gulvlampe av stål + spist et A4 ark for å få ut aggresjon etter noe slikt.

Nok en gang et rotete inlegg fra meg, men fikk sluppet ut mye aggresjon, og det er jo det som teller :D

Ps: Anbefaler ketchup på A4 arket. Seriøst. Det var ikke godt uten tilbehør.

Lenke til kommentar
Og det minna meg på det som kanskje gjør meg mest irritert av alt her i verden : å diskutere noe heftig med en påståelig person når man VET at man har rett! :wallbash:

Selvfølgelig "vet" jo den andre personen også at den har rett. Men når man virkelig, og jeg mener VIRKELIG vet at nei, det er JEG som har rett.. å fy faen. Har personlig bøyd en gulvlampe av stål + spist et A4 ark for å få ut aggresjon etter noe slikt.

Bestevennen min er sånn. Jeg er vel sånn jeg også egentlig. Blir aldri noen heftige diskusjoner, fordi han bare rister på hodet og ler, så ser han ned i bakken! :realmad:

----

Noe som irriterer noe sykt er den "Do 20 pull ups first AND WIN" tingen som kommer på sider jeg er på. Du skal trykke på en knapp 20 ganger for å vinne, og selfølgelig gjør jeg det hver gang. Belønningen er en mengde pop-ups.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...