Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Helt forbanna korrekt. Det irriterer vettet av meg.

Når man går til psykolog er en av de første tingene man lærer at man ikke skal skamme seg over problemene sine. At man skal innrømme at man har det, både ovenfor seg selv og gjerne ovenfor venner, fordi det er et godt dytt på veien til å takle dem.

Flere av vennene mine har igjen begynt å skjule arr og sår, begynt å skamme seg over at de sliter, fordi de ikke vil bli assosiert med jævelskapet. Og det forstår jeg bedre enn jeg føler jeg burde. >_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I noen kulturer er det "patetisk" å ha psykiske problemer. Jada, lett å si noe da.

Uansett, slike trangsynte tarmfresere som (visse personer, for å ikke nevne navn) kan stikke fingeren et visst sted, med mindre det er opptatt. Dere ignorante huer kan søren meg prøve å se det fra flere sider og ikke løpe rudnt og tro at alle elsker dere og de som ikke gjør det er dumme.

Lenke til kommentar

Personer som virkelig har problemer, er ikke "emo". Da hadde jeg også vært en emo, siden jeg har slitt med panikkangst og sosial angst. Emoer er vel heller de som syter over at de ikke får alt som de vil, og ikke tenker over hva som er viktig i livet; Venner, familie og noen man kan betro seg til.

 

Dette kan lett misforstås over nettet, men jeg mener at en som er syk _ikke_ er emo.

Lenke til kommentar
Dere ignorante huer kan søren meg prøve å se det fra flere sider og ikke løpe rudnt og tro at alle elsker dere og de som ikke gjør det er dumme.

 

Hva om denne/de/slike personer sliter med narsasistiske forstyrrelser da? Da kan heller ikke dem hjelpe for å være slik som de er.

Da får de løpe rundt som hodeløse kyllinger og ta støyten for å være utålelige.

 

Nei, kan ikke ta utgangspunkt i at alle som "søker oppmerksomhet" i å ha narsissistiske forstyrrelser. Men sånnsett blir det vanskelig å si noe på noen. Hva om, hva hvis...

Lenke til kommentar
HAHA ja når hun sitter på nettby og så popper det opp i logen i dagboka hennes: åååh, som det frister å gjøre det akkurat nå... men må klare å styre unna litt til.. FY FAEN da klikker det for meg.. får så lust å klappe til henne altså! HATER folk som kutter seg! sånn er det.. respekter at jeg HATER det! hun har vært på sånn ungdoms behandlings kurs greier.. for selvmords tenkere, ååå er det mulig.. GET OVER IT! live er forkort til å sitte å deppe pga dritt.. ikke trur hun på kjærlighet ved første blikk heller, har prøvd å flørte masse.. hun tar ikke hinte en gang.. maler neglene sine svarte og øynene svarte, nei jeg sier: dem som er emoer kan faen meg dra til hellvæte, ser jo ut som dem kommer derfra å! og spes dem som er emo som trur det er en trend! FY FAEN sier jeg.. FY FAEN

 

sorry at jeg høres ut som thommy myrbosta altså. men han har faen meg rett, søk på Fjortis the movie 6: Emo så skjønner dere kansje!

 

Fy faen! Skjerp deg! Du har tydeligvis liten/ingen forståelse for at andre faktisk kan ha det vanskelig. Depresjon er ikke noe man bare kan "get over". Det går ikke an å knipse med fingrene å si at "fra i morgen av skal jeg ikke være deprimert mer." "I morgen skal jeg ikke ha selvmordstanker mer". Du uttaler deg på en totalt respektløs måte, når du tydeligvis ikke aner NOE om hva du faktisk sier.

 

Respektere ditt hat for folk som har det vanskelig? Faen meg midt i kneet om jeg skal respektere deg!

 

Skaff deg litt empati! Prøv å se litt utenfor den "candy-coated" verden du tydeligvis lever i.

 

:mad:

 

Edit.

 

Veldig trist at hun måtte møte nettopp deg. Stakkars jente, hun fortjener bedre.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
I sense someone without arguments.

*sniff sniff*

Feel that burnin'?

 

Uansett, dette må bringes opp igjen: reklamene på National Geographic og Discovery Channel. Brenn!

 

Hoho, og uinteresante fjortisshow på Disney Channel som stå på i bakgrunnen med elendige skuespillere :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at den ene kameraten min vanker så mye rundt med andre folk nå. Det for seg selv gjør ikke noe, men de sammen finner alltid på så mye kødd, og har fått han til å snuse og drikke. For ekesempel så står det en politibil rett uttafor huset mitt "as we speak" som står og snakker med dem. Kom med full sirene og hele pakken.

 

Blir spennene å få avklare hva de har stilt i stand nå.

Lenke til kommentar

At folk må si så sinnsykt mye "øøh/ææh" på TV/nyheter, spesielt når de skal snakke høyt, og øøh-lyden kommer i begynnelsen av en setning. Høres ut som at noen sparker til et jævla esel, og jeg har skvettet av lyden mange ganger. Bare prøv å legg merke til hvor ofte de sier øh-lyden når du ser på, og du blir kjapt irritert.

 

"Og hva er din mening om situasjonen?"

"ØØØØØH, ja altså, øøh, hva skal jeg si det er ganske, æh, anspent i dette , øøh, øøøøh, øøøh.."

Faen.

Lenke til kommentar
At folk må si så sinnsykt mye "øøh/ææh" på TV/nyheter, spesielt når de skal snakke høyt, og øøh-lyden kommer i begynnelsen av en setning. Høres ut som at noen sparker til et jævla esel, og jeg har skvettet av lyden mange ganger. Bare prøv å legg merke til hvor ofte de sier øh-lyden når du ser på, og du blir kjapt irritert.

 

"Og hva er din mening om situasjonen?"

"ØØØØØH, ja altså, øøh, hva skal jeg si det er ganske, æh, anspent i dette , øøh, øøøøh, øøøh.."

Faen.

 

Helvete

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...