Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble jævlig irritert av God Kveld Norge her om dagen, og det sitter fremdeles i!

 

For det første har vi den falske Dorthe Skappel med sin usannsynlig falske fjortisstemme, rare sittemåter og teite ansiktsuttrykk. For det andre, dette er jo Se&Hør i Tv-form! Jeg HATER Se&Hør. Hvem bryr seg om hva Paris spiser,når hun går på do osv. De er VANLIGE MENNESKER! Det er ikke noe utrolig spennende med de :wallbash:

 

OG hvorfor er det alltid sånn at ifølge Se&Hør / God Kveld Norge så har ALLE kjente Amerikanske skuespillere Norske aner? Det var noe om det sist jeg beklagligvis så God Kveld Norge også.

 

"Oioi, se her! Britney Spears' Onkel sin Bestefars fetter hadde en firmenning med Norsk Bestemor!"

 

La oss skrive "Den Norske sangstjernen Britney Spears blablablasladderogdritt" på forsiden av Se&Hør!

 

OG ikke nok med at GoDKveldNorge/Se&Hør alltid skal påtvinge stakkarene å være Norske, nei her skal man jaggu gjøre det skikkelig, med gave og det hele. Og hva får den sjokkerte Kjendisen med allerede påbegynte fordommer mot Norge i gave fra Journalisten? Jo, en dritstygg LUSEKOFTE!!? :omg: Hva faen? Er det mulig?

Hvorfor ikke gi dem en pakke tørrfisk og en Oluf-lue i samme slengen, så kan de stå der med genseren og lua på og knaske tørrfisk. Gjøre det hele komplett, liksom.

 

 

Jævlig irriterende...

 

Edit: Mente Oluf-lue, ikke Oluf-lufe :p

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Pointet er og blir, det heter black metal. Og vil du vennligst forklare hva DU mener med satanrock?
Satanrock utføres av talentløse tenåringer som tror de er store BM-artister, og er musikk der du kun hører trommer og alt for mange gitarer, pluss med (u)jevne mellomrom en kvisete tenåring growle "saaaataaaaan" inn i mikrofonen. Dukker innimellom opp på UKM (ungdommens kulturmønstring).

 

Så Dimmu Borgir er ifølge de fleste satanrock. Vel, en meget sterk påstand *host*.

At du gidd bry deg. Enten kødder han bare for å provosere deg, eller så er han seriøs og er like trangsynt som 99% av verdens folk.

Lenke til kommentar
Irriterer meg så grønn at denne Digge jenta med den mest perfekte assen jeg noen gang har sett i klassen er Emo!

 

Ass er en av de få tingene i verden som virkelig er overordnet rase, religion, politikk og ideologi. Så om den er Emo betyr ikke så mye om du får nyte den til sitt fulle. (om du blir så heldig i fremtiden da)

Lenke til kommentar
Irriterer meg så grønn at denne Digge jenta med den mest perfekte assen jeg noen gang har sett i klassen er Emo!

 

Ass er en av de få tingene i verden som virkelig er overordnet rase, religion, politikk og ideologi. Så om den er Emo betyr ikke så mye om du får nyte den til sitt fulle. (om du blir så heldig i fremtiden da)

har vært sammen med en manis emo depresiv jente før.. FY FAEN det skal jeg ALDRI gjøre mere.. sitte å høre på disse laterlige undskyldingene osv.. å må slite i mnder får å få persjonen til å tenke på at det finnes mere viktigere ting her i live enn å sutre over dritt ting som har skjedd for 11 år siden! fy faen.. gutter IKKE gå i den fella!

Lenke til kommentar

HAHA ja når hun sitter på nettby og så popper det opp i logen i dagboka hennes: åååh, som det frister å gjøre det akkurat nå... men må klare å styre unna litt til.. FY FAEN da klikker det for meg.. får så lust å klappe til henne altså! HATER folk som kutter seg! sånn er det.. respekter at jeg HATER det! hun har vært på sånn ungdoms behandlings kurs greier.. for selvmords tenkere, ååå er det mulig.. GET OVER IT! live er forkort til å sitte å deppe pga dritt.. ikke trur hun på kjærlighet ved første blikk heller, har prøvd å flørte masse.. hun tar ikke hinte en gang.. maler neglene sine svarte og øynene svarte, nei jeg sier: dem som er emoer kan faen meg dra til hellvæte, ser jo ut som dem kommer derfra å! og spes dem som er emo som trur det er en trend! FY FAEN sier jeg.. FY FAEN

 

sorry at jeg høres ut som thommy myrbosta altså. men han har faen meg rett, søk på Fjortis the movie 6: Emo så skjønner dere kansje!

Lenke til kommentar
HAHA ja når hun sitter på nettby og så popper det opp i logen i dagboka hennes: åååh, som det frister å gjøre det akkurat nå... men må klare å styre unna litt til.. FY FAEN da klikker det for meg.. får så lust å klappe til henne altså! HATER folk som kutter seg! sånn er det.. respekter at jeg HATER det! hun har vært på sånn ungdoms behandlings kurs greier.. for selvmords tenkere, ååå er det mulig.. GET OVER IT! live er forkort til å sitte å deppe pga dritt.. ikke trur hun på kjærlighet ved første blikk heller, har prøvd å flørte masse.. hun tar ikke hinte en gang.. maler neglene sine svarte og øynene svarte, nei jeg sier: dem som er emoer kan faen meg dra til hellvæte, ser jo ut som dem kommer derfra å! og spes dem som er emo som trur det er en trend! FY FAEN sier jeg.. FY FAEN

 

sorry at jeg høres ut som thommy myrbosta altså. men han har faen meg rett, søk på Fjortis the movie 6: Emo så skjønner dere kansje!

Respektere at du hater selvskadere? Ikke faen om jeg gjør, mange som gjør det sliter faktisk skikkelig, og å respektere at du hater mennesker som sliter kommer ikke til å skje i nærmeste fremtid. Hvis hun i tillegg har gått til behandling for suicidalitet så er jo faktisk det et tegn på at hun har traumer/problemer, og det skal du faen meg respektere. Selv liker jeg ikke folk som eksponerer problemene sine ved å skrive dritt som det i dagboken sin på nettby og vise det til alle og sånn. Dessuten er det ikke alt som bare kan "kommes over", f.eks. incest, voldtekt, vold osv. er ikke så lett å bare legge bak seg, og selv om hun kanskje ikke vil dele det med deg, så har hun kanskje opplevd vonde ting. At hun ikke tror på kjærlighet ved første blikk er faen ikke hennes feil, kanskje hun har brent seg? Prøv å tenke litt lengre enn til tuppen av nesen din. At hun ikke tar hintet når du flørter? Kanskje det er du som ikke tar hintet med at hun ikke er interessert? Falt deg inn det, eller? Om hun maler neglene sine svarte og øynene sine svarte, så er det hun som har valgt å ha en annen stil enn deg, og om du har et problem med det, så er det faktisk DITT problem og ikke hennes! Jeg er ikke noe særlig stor fan av trend-emos jeg heller, men å si at emoer (og da regner jeg faktisk med at du mener alternative generelt, for det er det de fleste med din holdning mener) kan dra til helvete sier kun meg at du kan dra til helvete sammen med holdningene dine. Der har dere et jævlig godt eksempel på hva som irriterer meg. TRANGSYNTHET for faen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...