Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om det faktisk var satanrock vedkommende hørte på da? :ermm:

 

---

 

Neste uke tenkte jeg å ta et A4-ark, løpe inn på Coca-Cola-hovedkvarteret, knabbe oppskriften, løpe inn på nærmeste kopirom, ta en kopi av oppskriften, legge den originale på plass igjen, og kreve å ikke bli straffet for å ha tatt oppskriften. Jeg har jo ikke stjålet den, bare kopiert den. :)

Lenke til kommentar

VGTV og alle andre avis-TV-er som bruker streaming, slik at man må ha 100% konstant stabil linje for ikke å bli gal når man titter på. Har de ikke funnet ut av flash-video, eller er de kanskje redde for at jeg skal stjele og besudle halvtminuttinnslaget deres om pocketbikes? Måtte de ha ustabil avføring til de tar til fornuft.

Lenke til kommentar
Neste uke tenkte jeg å ta et A4-ark, løpe inn på Coca-Cola-hovedkvarteret, knabbe oppskriften, løpe inn på nærmeste kopirom, ta en kopi av oppskriften, legge den originale på plass igjen, og kreve å ikke bli straffet for å ha tatt oppskriften. Jeg har jo ikke stjålet den, bare kopiert den. :)

 

Go for it! :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere vet, at all black metal er faktisk ikke om satan og sadokisme (wot? :p) o.l Hva skal vi som ikke liker det skvipet dere kaller trance. For oss som liker metal o.l, hva skal vi kalle Hip Hop? Fitt-sopp?

Folk som i første omgang klager at noen sier noe negativt om musikken dems, for så å rakke ned tilbake :wee:

Oh the irony. It tickles.

Lenke til kommentar
Gutten som alltid sitter foran meg på bussen. Han glor på alt mulig rart og sitter aldri i ro! Snur seg i ett sett og glor på de som går forbi i midtgangen. Og det er ikke noe å irritere seg over, og det irriterer bare mer. >.< Argh!

Åh, er så enig der. Jeg blir så irritert av ting det egentlig ikke er noen grunn til å bli irritert over. DET er irriterende.

Lenke til kommentar
Hva om det faktisk var satanrock vedkommende hørte på da? :ermm:

 

---

 

Neste uke tenkte jeg å ta et A4-ark, løpe inn på Coca-Cola-hovedkvarteret, knabbe oppskriften, løpe inn på nærmeste kopirom, ta en kopi av oppskriften, legge den originale på plass igjen, og kreve å ikke bli straffet for å ha tatt oppskriften. Jeg har jo ikke stjålet den, bare kopiert den. :)

Det er 7 personer i verden som vet oppskriften, den er ikke patentert og er svært hemmelig. For eksempel får de aldri være på samme fly etc. Første gang jeg har fått bruk for den unyttige faktaen. :)

Lenke til kommentar
Hva om det faktisk var satanrock vedkommende hørte på da? :ermm:

 

---

 

Neste uke tenkte jeg å ta et A4-ark, løpe inn på Coca-Cola-hovedkvarteret, knabbe oppskriften, løpe inn på nærmeste kopirom, ta en kopi av oppskriften, legge den originale på plass igjen, og kreve å ikke bli straffet for å ha tatt oppskriften. Jeg har jo ikke stjålet den, bare kopiert den. :)

 

Pointet er og blir, det heter black metal. Og vil du vennligst forklare hva DU mener med satanrock?

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar

Etter å ha vært på vaskeriet med skittentøy er frustrasjonsskalaen på maks. Grunnen til det er folk som ikke kommer og tar ut sitt tøy fra maskinen når deres vask er ferdig. Dermed er den maskinen ledig samtidig som den ikke kan brukes. Og det er grenser for hvor mange ganger jeg gidder å ta klærne ut av maskinen og legge dem på en benk. Om det hadde vært en maskin så hadde det ikke vært greit, men jeg hadde forstått det. I dag så var det ikke mindre enn 5 maskiner som var ferdige og ingen av eierne til klærne i sikte! Folkens, det er mulig å se hvor lang tid det er igjen og jeg vil tro at de fleste mobilene har en form for alarm.

 

[/rant]

Lenke til kommentar
Pointet er og blir, det heter black metal. Og vil du vennligst forklare hva DU mener med satanrock?
Satanrock utføres av talentløse tenåringer som tror de er store BM-artister, og er musikk der du kun hører trommer og alt for mange gitarer, pluss med (u)jevne mellomrom en kvisete tenåring growle "saaaataaaaan" inn i mikrofonen. Dukker innimellom opp på UKM (ungdommens kulturmønstring).
Lenke til kommentar
Pointet er og blir, det heter black metal. Og vil du vennligst forklare hva DU mener med satanrock?
Satanrock utføres av talentløse tenåringer som tror de er store BM-artister, og er musikk der du kun hører trommer og alt for mange gitarer, pluss med (u)jevne mellomrom en kvisete tenåring growle "saaaataaaaan" inn i mikrofonen. Dukker innimellom opp på UKM (ungdommens kulturmønstring).

 

Så Dimmu Borgir er ifølge de fleste satanrock. Vel, en meget sterk påstand *host*.

Lenke til kommentar

Angående satanrock: Rock som omhandler satan og hans vedrørende er satanrock. Akkurat som Elton Johns "Sweet Painted Lady" er horerock. Den handler tross alt om ei.

 

Angående Coca-Cola-oppskriften: Jeg veit at den er superhemmelig og tjafs tjafs, men det var heller ikke poenget. Det var bare en syrlig motkommentar til de mest innbitte fildelernes store argument: "Det æ'kke stjæling, det er kopiering". Dessuten sa jeg heller ingenting om innbrudd. Jeg skulle bare løpe rett inn.

 

Ett fett om det er Coca-Cola, Abu fiskesnelle eller hva f*en. Poenge mitt forblir det samme. Capiche?

 

---

 

Det er ikke bare stirrende småunger som er irriterende, småunger i seg selv er irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...