Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At han IDIOTEN på bussen i dag hørte på musikk med PortPros, han spilte faens meg musikk for bakre halvdel av bussen. Typisk at han spilte satanrock også.

 

Skulle gjerne manna meg opp og smadra de stygge hörlurarna hans, men han var dobbel size av meg, så tror det hadde funket dårlig gitt.

Lenke til kommentar
Selv har jeg opplevd et par ganger at slike folk med skikkelig høy lyd, ble kastet av bussen av bussjaføren.

 

Åh, den bussjåføren som hadde gjort det foran mine øyne hadde jeg ansett som et vandrende mirakel som hadde kommet rett fra himmelen. Jeg tror sågar jeg hadde betalt ekstra bare for å se det skje.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg nå:

 

Jeg og noen kompiser satt igang og LANa litt CS1.6.. Det begynte veldig bra faktisk.. 45-5 i stats på cs_italy som oppvarming.. Men så gikk det sakte nedover med pool_day.. sånn 35-7 kanskje..

 

MEN(det er alltid et men..) Men da kom jo seff de_rats. :( Å dæven å det gikk dårlig.. sånn 3-10 kanskje. :mad:

Og dumme meg med mitt _lille-muntre_ temperament måtte jo slå bærbare skolepc'n helseløs etterhvert.. :mad: så nå har jeg knekt festene til n,m og ; knappen :mad: pluss at hele tastaturet ser ut som en banan :hrm: moro å måtte skru opp og rette på nå ja :mad:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
At han IDIOTEN på bussen i dag hørte på musikk med PortPros, han spilte faens meg musikk for bakre halvdel av bussen. Typisk at han spilte satanrock også.

 

Skulle gjerne manna meg opp og smadra de stygge hörlurarna hans, men han var dobbel size av meg, så tror det hadde funket dårlig gitt.

Jeg blir irritert av folk som definerer all metall/rock som satanrock.

Lenke til kommentar
Folk som har et unyansert negativt syn på fildeling passer best til å jobbe i vernet bedrift og lage julepynt med limpistol, små runde steiner og litt mose.

 

 

Unyansert syn, den kan jeg støtte.

 

Men (i min mening) er det ikke noe fasitsvar på dette.

 

For å være helt ærlig, dersom jeg laster ned en kopi av Windows Vista kan Microsoft se langt etter den dårlige samvittigheten min (og dermed penger :p), om jeg derimot laster ned ett mindre kjent program som ikke er så indi helsikkens dyrt, og er verdt pengene, har jeg dårlig samvittighet for dette. Er under 18, men så snart jeg fyller, og får visa/paypal er det en del software jeg skal ha lisenser på.

 

 

Uansett, det jeg vil frem til er at... Søren heller, må slutte å poste innlegg så tidlig om morraen. Detter helt vekk fra den røde tråden jeg tenkte å holde meg til, husker ikke hva jeg ville frem til engang...

 

Det irriterer meg :tease:

Lenke til kommentar
Satanrock, faktisk. Jeg irriterer meg og over folk som må høre på musikken så resten av bussen hører den.. -_-

 

Why...dear god. Why is it so fucking hard to call it BLACK METAL? Og nei, kjære Eplefe. Jeg sier ikke at du har sagt det, men jeg qoutet deg i dette tilfelle, så jeg henviser ikke til deg. Men til Lil-H.

 

 

Dere vet, at all black metal er faktisk ikke om satan og sadokisme (wot? :p) o.l Hva skal vi som ikke liker det skvipet dere kaller trance. For oss som liker metal o.l, hva skal vi kalle Hip Hop? Fitt-sopp?

 

 

Edit: x5. Skriveleif og missplassering og slike ting.

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...