Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg skal få svi for døgnrytmen min søndag kveld før skolen. Nesten ingenting mer irriterende enn å legge seg tidlig når man er trøtt, prøve å sove i 4+ timer, sovner til slutt rundt ett eller to-tida, sliter med å stå opp og er trøtt hele dagen i morgen. :hrm:

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Indeed!

Å være syk er irriterende, for så å komme på skolen å bli beskyld for skulking.

På barneskolen ble jeg flere ganger spurt om jeg var dårlig, jeg svarte seff ja, og fikk dra hjem. hehe

Eg blei spurt om eg var dårleg, men eg var berre trøytt og holdt på å sovne. :p Er for tida den sløvaste i klassen, er alltid trøytt tidleg på dagen (i dei fyrste timane, kanskje dei siste óg).

Irriterer meg litt at eg akkurat ikkje rakk bussen idag pga. ei j**** bru. :mad: Grunnen er at ferja som går til Bergen går der og to øyer. Brua blei nylig opna (på fredag). Derfor har ferja ein mindre plass å gå til og det er grunnen til at både ferje- og bussrutene er forandra på. Det tenkte sjølvsagt ikkje eg på. Ikkje det at eg vil gå på skulen, men det er litt teit når bussen køyrer når eg står ca 20 meter vekk og er på veg bort. :dontgetit: "Heldigvis" fekk eg skyss av ei som heller ikkje hadde rukket bussen.

Lenke til kommentar

At jeg har begynt å få blue screen når jeg prøver å BIOS overklokke maskina med vista..

Feilmelding fra Microsoft:

Windows Vista license alert

Windows has detected that an unauthorized change was made to your Windows license. This alert appears when a copy of Windows is unlicensed or if Windows activation has been bypassed.

Access to the latest updates, all available features, and product support is reserved for customers running genuine, licensed copies of Microsoft software.

Solution

--------------------------------------------------------------------------------

Install a genuine, licensed copy of Windows. To purchase Windows Vista now, go to the Windows Vista website.

If you need additional help, go to Microsoft Genuine Advantage Support and follow the steps listed under Get Technical Support.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...