vStyle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) At jeg skal få svi for døgnrytmen min søndag kveld før skolen. Nesten ingenting mer irriterende enn å legge seg tidlig når man er trøtt, prøve å sove i 4+ timer, sovner til slutt rundt ett eller to-tida, sliter med å stå opp og er trøtt hele dagen i morgen. Endret 19. november 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Indeed! Å være syk er irriterende, for så å komme på skolen å bli beskyld for skulking. På barneskolen ble jeg flere ganger spurt om jeg var dårlig, jeg svarte seff ja, og fikk dra hjem. hehe Eg blei spurt om eg var dårleg, men eg var berre trøytt og holdt på å sovne. Er for tida den sløvaste i klassen, er alltid trøytt tidleg på dagen (i dei fyrste timane, kanskje dei siste óg). Irriterer meg litt at eg akkurat ikkje rakk bussen idag pga. ei j**** bru. Grunnen er at ferja som går til Bergen går der og to øyer. Brua blei nylig opna (på fredag). Derfor har ferja ein mindre plass å gå til og det er grunnen til at både ferje- og bussrutene er forandra på. Det tenkte sjølvsagt ikkje eg på. Ikkje det at eg vil gå på skulen, men det er litt teit når bussen køyrer når eg står ca 20 meter vekk og er på veg bort. "Heldigvis" fekk eg skyss av ei som heller ikkje hadde rukket bussen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 At jeg kjøpte D-Link DIR-655 en uke før Komplett satt det på ukenstilbud. Kunne jo spart 400kr. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 At jeg har begynt å få blue screen når jeg prøver å BIOS overklokke maskina med vista.. Feilmelding fra Microsoft: Windows Vista license alert Windows has detected that an unauthorized change was made to your Windows license. This alert appears when a copy of Windows is unlicensed or if Windows activation has been bypassed. Access to the latest updates, all available features, and product support is reserved for customers running genuine, licensed copies of Microsoft software. Solution -------------------------------------------------------------------------------- Install a genuine, licensed copy of Windows. To purchase Windows Vista now, go to the Windows Vista website. If you need additional help, go to Microsoft Genuine Advantage Support and follow the steps listed under Get Technical Support. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Pakken min er forsinket en uke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) At pakken min har stått i sandefjord hele dagen!! hvorfor kan ikke pakker bare vidresendes til stokke medengang den kommer til sandefjord? Endret 19. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Pakken min er forsinket en uke. Hva venter du på? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Å vente på pakker er noe herk... Spessielt dersom du går ned til postkassen, og det ikke ligger noe der... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) !!! hvorfor i he.... har posten min blitt sendt helt til OSLO terminal? når den EGENTLIG skal til porsgrunn (Komplett lager->sandefjord->stokke Terminal->porsgrunn) :S Endret 19. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Chip´s Challenge Hadde glemt hvor provoserende det spillet var. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Pakken min er forsinket en uke. Hva venter du på? Pakken, kanskje? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) De ekle menneskene som ikke greier å la folk gå AV tbanen før de skal presse seg på selv! DØØØØØØØ!!11oneone Endret 19. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Overhørte noen mekkengangstere rett før vi gikk på toget i dag: «Fæen, ass. Jeg skjønner ikke folk som venter til folk har gått ut av toget før de går på selv. Faen jeg skal ha bra sitteplass, lissom». Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Pakken min er forsinket en uke. Hva venter du på? Pakken, kanskje? De med vett ville kjønt at jeg mener hva som er i pakken... men det er de med vett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Overhørte noen mekkengangstere rett før vi gikk på toget i dag: «Fæen, ass. Jeg skjønner ikke folk som venter til folk har gått ut av toget før de går på selv. Faen jeg skal ha bra sitteplass, lissom». Vettu hva? Jeg håper de dør. En lang og SVÆRT smertefull død. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Når man sitter på en toalett på større institusjoner (flere på rad) og det ikke er pause, dvs lite folk. Og så kommer det en person som skal drite, og denne setter seg selfølgelig rett ved siden av avlukket der som jeg sitter Endret 19. november 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dø smertfullt på grunn av et retard moment? Hadde ikke vært noen mennesker igjen i verden Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når man sitter på en toalett på større institusjoner (flere på rad) og det ikke er pause, dvs lite folk. Og så kommer det en person som skal drite, og denne setter seg selfølgelig rett ved siden av avlukket der som jeg sitter Det er verre å være shitern. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Pakken min er forsinket en uke. Hva venter du på? Mailorderbride ! Håper det er luftehull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg