Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterte meg her en dag over kjerringer som har mensen, ja faktisk mensen :p

Hadde det ikke vert for det så hadde det blitt kos på meg i ferien... :tease:

6548467[/snapback]

Jeg irriterer meg over kjerringer som ikke forteller at de har mensen, når jeg er drita og vi ligger i et bekmørkt rom og puler uten kondom.

Det er morro skal jeg si deg :sick:

EDIT: Skrev i flertall, men det har bare skjedd EN gang altså. Heldigvis.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

kan jeg tenke meg! fisj så ekkelt, mye søl og gris!

dong kan gå, men vi var på hotellrom, og fult av voksne i alle andre rom, og er de ikke mye mere følsom når de har mens? blir mye søl sikkert, og de voksne hadde sikkert lurt litt, hehe

Lenke til kommentar
Innpåslitne bergensere som babler og babler og står i.

Hører noen på P4 om morgenen? Reklame for pølsemenyer på Shell hvor en bergenser driver å maser og babler og synger. Blir gærne av sånne folk, spesielt bergensere. :p

6552562[/snapback]

Davy Wathne :no:

Lenke til kommentar

MÅKER!!

Skal jeg bli rik noen gang, så fanger jeg en levende måke og forsker på dens targeting-system og selger til forsvaret. Makan til presisjonsdriting finnes ikke. På parkeringa utafor leiligheten min står det snittlig 5-6 biler hvorav min er den eneste som alltid er nyvaska. Det er aldri måkedritt på noen av dem andre, eller på bakken for den saks skyld! Aldri!

Lenke til kommentar

Først og fremst. Hahaha, samtlige bet agnet. Og som Stefan korrekt påpekte: "Dobbeltmoral ftw". :!:

Sinus-reklamen på Blink. Jeg har så fått nok av jukking hver gang en ny side lastes.

6523319[/snapback]

Denne er jeg med på. Herregud som jeg hater den animerte saken. :-\

Lenke til kommentar
Hvitosten irriterer meg en del (les signaturen min).

6547869[/snapback]

Jeg irriterer meg også over dette grusome ordet. Vi er vel alle enige i at brunosten er brun, men er den virkelig det? Når en gul ost kan være hvit, kan en brun ost være svart.

Edit: Tar for meg alle problemstillinger ang. emnet på Gulost.moo.no (får ikke den jævla banneren til å virke).

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grønt over all måsen som er i tromsø, er faen meg ikke trygt å gå i byen, det er en måke i nærheten uansett. så vidt de stuper i deg :p

6557124[/snapback]

Du bor i tromsø du også :thumbs:

ja, det er farlig. kan vedde på at de hadde de morsomt på VG-lista. :D

vi er en del fra tromsø her ja :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...