Velociraptor Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Pakken ! Pakken ! Hvor er du ? Snufs. Ingen vet hvor pakken er. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 At Bryggeri nissen fikk lage brun julebrus, som smaker champagne.....Den skal være RØD.... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Irriterer meg over en besiviser som heter PUA, på samlivs-forumet. Han tror han vet alt, og nekter og inrømme feil.. Så bruker han engelske sleng-utrykk hele tiden, for å sørge for at ingen forstår han. Kan skrives mye enklere på Norsk. F.eks: PUA - Pick-Up-Artist AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's) Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..) Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner Target - Hun du er ute etter Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock KINO - Berøring IOI - Indicator Of Interest Til moderator: Er ikke ment som noe personangrep. Søtt! Det skrives forresten "besserwisser" Endret 18. november 2007 av PUA Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hahehahh xD Du tar det med stil Endret til besserwisser Endret 18. november 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Den var bare for åpenlys. Samme som å stave "intelligent" feil... Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jo takk du Nok OT Jeg bruker ikke ordet besserwisser så ofte jeg, ganske sjeldent faktisk.. *Hint* 'Hint* Endret 18. november 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Irriterrer meg over feber, kronisk tett nese og sår hals Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Irriterer meg over at 3 uker er lenge. >.< Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Irriterer meg over at 3 uker er lenge. >.< irriterer meg over at 5 uker er lenge Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 irriterer meg over at 5 uker er lenge Nei, det er lengRE. Meh.. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 hehe, sant nok. Men det føles veldig lenge til hvertfall Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 hehe, sant nok. Men det føles veldig lenge til hvertfall 3 uker er lenge nok for meg. Jaja, nok OT. Irriterer meg over at jeg fortsatt har vondt etter å falle ned trappa i går. >.< Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Irriterer meg over at der er søndag Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Irriterer meg over at det er søndag, og jeg har selvsagt ikke begynt med leksa før i dag, når jeg har hatt over ei uke på meg til å gjøre den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg irriterer meg over at det er søndag. Jeg vil ikke stå opp halv seks i morra >.< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg irriterer meg over at jeg ikke er kommet skikkelig i gang med historieprosjektet enda. Oo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) At jeg sitter og holder på med en oppgave om ISBN-numre og forskjeller mellom ISBN-10 og ISBN-13. Et dørgende kjedelig tema, og jeg har bare meg selv å takke for det, da jeg valgte det selv da det virket som et greit og enkelt tema å skrive om. Heldigvis er det mest mattesiden av det som skal belyses, altså utregning av kontrollsiffre, og sjekking av numre ved hjelp av kontrollsiffre, så jeg slipper iallfall å vurdere viktigheten av en slik standard, og hvorvidt denne burde forebedres. Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt fin Radiohead musikk på i bakgrunnen tror jeg at jeg hadde blitt depressiv. I may be paranoid, but not an android. Endret 18. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 HELDAGSPRØVE NESTE UKE Fysikk, norsk, matte og kjemi. Jippi... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 GYM prøve i morra! Teoretisk! Og vi har bare hatt 1 undervisningstime Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Unger! Faen for no' dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg