Flaskepost Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 irriterer meg nå over alt julestyret, jeg har satt opp liste og ca pris og ideer, men det føles så mye ut når jeg setter på opp på den måten! Men jeg tror jeg ville handla for mer hadde jeg bare gått ut å kjøpt noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over busser som er 10 mintt forsinka når det snør, er skikkelig kaldt ute og du er våt på føtter'n. Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over busser som er 10 mintt forsinka når det snør, er skikkelig kaldt ute og du er våt på føtter'n. Kjenner til den. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over busser som er 10 mintt forsinka når det snør, er skikkelig kaldt ute og du er våt på føtter'n. +1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Pakken pakken hvor er du ? Ingen vet hvor pakke er .. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Pakken pakken hvor er du ? Ingen vet hvor pakke er .. Hvor, hvor, hvor????????!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Noe som irriterer meg grenseløst er nettet her på internatet.. Det skrus av klokka 8 om morgenen og skrus på halv fire. Greit nok det, da har vi LAN.. MEN!: Internetten som kommer på ellers er så fucked up at den funker i to-tre timer etter halv fire, og så går alt til *******.. Da funker det nesten ikke (eller IKKE) før halv fire neste dag igjen. Noen ganger funker det ikke i det hele tatt.. Men om helgene er det bedre for da drar nesten alle her hjem.. Men det som er merkelig da er at nettet funker hele fredagen inkl. natta for så på litt utpå lørdagen å falle sammen igjen og da har vi ikke annet å gjøre enn å spille mot boter eller en-mot-en fram til mandagen igjen Endret 16. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har noe lignende selv. Nå så klikker nettet i tidsrommet 17-18 til rundt 12. Når vi hadde telenor så klikket det fra 7 på kvelden til klokka 6 morgenen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har noe lignende selv.Nå så klikker nettet i tidsrommet 17-18 til rundt 12. Når vi hadde telenor så klikket det fra 7 på kvelden til klokka 6 morgenen Ja det er utrolig morsomt se.. Men det jeg synes er det mest merklige er at (nettet funker greit nå) men: når vi først klarer å komme oss inn på en side og skal laste ned noe (fra http..) så går det faktisk i 1-2MB/s Endret 17. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 At nettet forsvant her tydeligvis like etter at jeg la meg i natt. Hadde en stor torrent gående, og den kom jo selvfølgelig ikke noe sted før ISP våkna på morran i dag. Blargh. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du"tester en upper-cut, og følger opp med en albu. Jeg irriterer meg over å være syk. Har tilbrakt omtrent hele dagen i senga. Aaaaaau, dusten halter og skriker, før jeg smeller'n ned fra taket med et balltre med spiker. Jeg irriterer meg over alle andre enn meg. Oi, faen, nå ble han skikkelig rød, falt ned 4 meter der det ikke var snø. Irriterer meg at Elkjip har brukt 8 uker på å rote bort tv`en vår... Så for øyblikket er det ingen som vet hvor vår tv er... Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Irriterer meg over en besserwisser som heter PUA, på samlivs-forumet. Han tror han vet alt, og nekter og inrømme feil.. Så bruker han engelske sleng-utrykk hele tiden, for å sørge for at ingen forstår han. Kan skrives mye enklere på Norsk. F.eks: PUA - Pick-Up-Artist AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's) Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..) Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner Target - Hun du er ute etter Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock KINO - Berøring IOI - Indicator Of Interest Til moderator: Er ikke ment som noe personangrep. Endret 18. november 2007 av Nautique Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hahaha. Glad jeg holder meg milevis vekk fra den biten av forumet EDIT: Skriveleif Endret 17. november 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Folk som skriver "+1". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target Dagens ord! Irriterer meg over at om eg går på ein smell når eg speler nettpoker (f.eks, eg er bigstack og taper flush mot hus) så går resten av kortspelet den dagen til helvette... =s Eg kjem liksom ikkje inn i flyten igjen =/ Endret 17. november 2007 av aspic Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helvette! Var ute å tok noen bilder, og skulle ta i JPG, men kameraet sto på RAW så nå må jeg konvertere ALLE bildene i ps før jeg kan sette dem sammen i photomatix... Faen! 200 bilder! Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Folk som skriver "+1". +1 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det norske landslaget i fotball....nuff said. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) At jeg er trøtt når jeg absolutt ikke vil være trøtt. Og at jeg presterte å falle ned trappa i dag. Au, au, au.. =/ Endret 17. november 2007 av Kibs Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Irriterer meg grenseløst med ailiensa på Crysis. Ødelegger hele spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg