Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg grenseløst er nettet her på internatet.. Det skrus av klokka 8 om morgenen og skrus på halv fire. Greit nok det, da har vi LAN..

MEN!: Internetten som kommer på ellers er så fucked up at den funker i to-tre timer etter halv fire, og så går alt til *******.. :thumbdown: Da funker det nesten ikke (eller IKKE) før halv fire neste dag igjen. Noen ganger funker det ikke i det hele tatt.. Men om helgene er det bedre for da drar nesten alle her hjem..

Men det som er merkelig da er at nettet funker hele fredagen inkl. natta for så på litt utpå lørdagen å falle sammen igjen og da har vi ikke annet å gjøre enn å spille mot boter eller en-mot-en fram til mandagen igjen :(

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Har noe lignende selv.

Nå så klikker nettet i tidsrommet 17-18 til rundt 12.

Når vi hadde telenor så klikket det fra 7 på kvelden til klokka 6 morgenen

Ja det er utrolig morsomt se..

 

Men det jeg synes er det mest merklige er at (nettet funker greit nå) men: når vi først klarer å komme oss inn på en side og skal laste ned noe (fra http..) så går det faktisk i 1-2MB/s :hmm:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du"

tester en upper-cut, og følger opp med en albu.

 

Jeg irriterer meg over å være syk. Har tilbrakt omtrent hele dagen i senga.

 

Aaaaaau, dusten halter og skriker, før jeg smeller'n ned fra taket med et balltre med spiker.

 

Jeg irriterer meg over alle andre enn meg.

Oi, faen, nå ble han skikkelig rød,

falt ned 4 meter der det ikke var snø.

 

Irriterer meg at Elkjip har brukt 8 uker på å rote bort tv`en vår... Så for øyblikket er det ingen som vet hvor vår tv er...

Lenke til kommentar

Irriterer meg over en besserwisser som heter PUA, på samlivs-forumet. Han tror han vet alt, og nekter og inrømme feil.. Så bruker han engelske sleng-utrykk hele tiden, for å sørge for at ingen forstår han. Kan skrives mye enklere på Norsk.

 

F.eks:

 

PUA - Pick-Up-Artist

AFC - Average Frustrated Chump (mao de som IKKE er PUA's)

Set - Gruppe med folk (2-set er 2 folk osv..)

Mixed-set - Gruppe med både menn og kvinner

Target - Hun du er ute etter

Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target

AMOG - Alpha Male Of the Group - Mannlig cockblock

KINO - Berøring

IOI - Indicator Of Interest

 

Til moderator:

Er ikke ment som noe personangrep.

Endret av Nautique
Lenke til kommentar
Cockblock - Venninder som prøver å beskytte target

Dagens ord! :D

 

Irriterer meg over at om eg går på ein smell når eg speler nettpoker (f.eks, eg er bigstack og taper flush mot hus) så går resten av kortspelet den dagen til helvette... =s Eg kjem liksom ikkje inn i flyten igjen =/

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...