Darkbuster Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hohoho! Kalte du meg ho? Fyafen du skal få! Ikke nok med at en skjeggete dust kaller meg hore, men han brukte også engelsk for å kamuflere ordet! Sitat fra Dirty Oppland eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du" tester en upper-cut, og følger opp med en albu. Jeg irriterer meg over å være syk. Har tilbrakt omtrent hele dagen i senga. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter. Endret 16. november 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter. Har ikke du bil da? Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. Endret 16. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Åh, hater de som skal alltid si noe teit etter eller midt i en konsert på skolen. Sånn som: Åh, jævlig fett ass!, eller, Hahahaha, for en dust!, og liknende. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hull i favorittullsokkene mine. Det er egentlig mer trist enn irriterende, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) At jeg skulka skolen idag, og at jeg sitter her nå og kunne vært ferdig med skolen : S Endret 16. november 2007 av Nautique Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hull i favorittullsokkene mine. Det er egentlig mer trist enn irriterende, når jeg tenker meg om. Jeg pleier å bruke sokkene til det blir hull i dem, for så å kjøpe nye... Men jeg begynner å bli grusomt lei av at det er så utrolig kaldt ute! Sitter inne og frysen dagen lang... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Hjelpes. Jeg skal dit i dag. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Hjelpes. Jeg skal dit i dag. Snu... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter. Har ikke du bil da? Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. Nei, ikke for øyeblikket, den er inne til hellakkering enda Den blir garantert ferdig på onsdag, og jeg gleder meg allerede. En annen ting som irriterer litt er at jeg ikke har bilen nå, og at jeg har fått hele to pakker på postkontoret. Problemet er at pakkene er så store at jeg ikke kan få de med på sykkelen. Den ene pakka er effektanlegget til bilen, så det får jeg i alle fall ikke med meg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter. Har ikke du bil da? Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. Nei, ikke for øyeblikket, den er inne til hellakkering enda Den blir garantert ferdig på onsdag, og jeg gleder meg allerede. En annen ting som irriterer litt er at jeg ikke har bilen nå, og at jeg har fått hele to pakker på postkontoret. Problemet er at pakkene er så store at jeg ikke kan få de med på sykkelen. Den ene pakka er effektanlegget til bilen, så det får jeg i alle fall ikke med meg En bussjåfør en bussjåfør... nanananananananaaa Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Du får glede deg til onsdag, da! Er jo ikke sååå lenge til. Endret 16. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over at dasspapiret er av så dårlig kvalitet at du ender med å trøkke fingeren opp i ringen helt opp til knoken......... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Argh! Møtte både fjortiss-banden og barnevogn-banden idag, og en del av gammel dame-banden. Et to meter bredt fortau, helt tomt, ei dame går halvfort i MIDTEN så jeg må ta i fart og presse meg forbi uten at hu tar hintet og bare ser stygt på meg. Barnevognbanden skulle såklart først ut av et kjøpesenter hvor jeg skulle inn, de skulle gå med sine to tvillinger hver ved siden av hverandre og forventa nærmest at jeg skulle snu og gå rundt så de kunne dytte de bedritne snørrungene sine rundt. Og fjortissbanden som sto i midten av døra på skolen og snakka dårlig norsk og ikke skjønte at de blokkerte døra! Fy faen! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Argh! Møtte både fjortiss-banden og barnevogn-banden idag, og en del av gammel dame-banden. Et to meter bredt fortau, helt tomt, ei dame går halvfort i MIDTEN så jeg må ta i fart og presse meg forbi uten at hu tar hintet og bare ser stygt på meg.Barnevognbanden skulle såklart først ut av et kjøpesenter hvor jeg skulle inn, de skulle gå med sine to tvillinger hver ved siden av hverandre og forventa nærmest at jeg skulle snu og gå rundt så de kunne dytte de bedritne snørrungene sine rundt. Og fjortissbanden som sto i midten av døra på skolen og snakka dårlig norsk og ikke skjønte at de blokkerte døra! Fy faen! Just try not to hit anyone... I know it's hard, but you have to try... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Dette var da rett etter jeg hadde fått tilbake nynorsken... 2/3.... Jævla inkompotente befolkning! En annen ting, folk som bryter inn i tilfeldige tråder og spør spørsmål relatert til wow. Senest nå så jeg en post på samlivsforumet hvor person X siterer person Y og spør et spørsmål som dreier seg om han er Z på wow.......... Brenn. Endret 16. november 2007 av chokke Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg at jeg ikke finner datamusa mi. Har lett etter den griselenge. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du"tester en upper-cut, og følger opp med en albu. Jeg irriterer meg over å være syk. Har tilbrakt omtrent hele dagen i senga. Aaaaaau, dusten halter og skriker, før jeg smeller'n ned fra taket med et balltre med spiker. Jeg irriterer meg over alle andre enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg