Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn :wallbash:

 

Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter.

 

Har ikke du bil da?

 

Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. :p

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn :wallbash:

 

Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter.

 

Har ikke du bil da?

 

Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. :p

 

Nei, ikke for øyeblikket, den er inne til hellakkering enda :) Den blir garantert ferdig på onsdag, og jeg gleder meg allerede.

 

En annen ting som irriterer litt er at jeg ikke har bilen nå, og at jeg har fått hele to pakker på postkontoret. Problemet er at pakkene er så store at jeg ikke kan få de med på sykkelen. Den ene pakka er effektanlegget til bilen, så det får jeg i alle fall ikke med meg :)

Lenke til kommentar
Irriterende vær i Trondheim for øyeblikket. Jeg hater regn :wallbash:

 

Åja, gjett om. Blei søkkvåt bare av den lille turen ned til bussen, og skoene var som to basseng etter 50meter.

 

Har ikke du bil da?

 

Nå går det jo an å la den stå en gang i blant, er ikke det. :p

 

Nei, ikke for øyeblikket, den er inne til hellakkering enda :) Den blir garantert ferdig på onsdag, og jeg gleder meg allerede.

 

En annen ting som irriterer litt er at jeg ikke har bilen nå, og at jeg har fått hele to pakker på postkontoret. Problemet er at pakkene er så store at jeg ikke kan få de med på sykkelen. Den ene pakka er effektanlegget til bilen, så det får jeg i alle fall ikke med meg :)

 

En bussjåfør en bussjåfør... nanananananananaaa

Lenke til kommentar

Argh! Møtte både fjortiss-banden og barnevogn-banden idag, og en del av gammel dame-banden. Et to meter bredt fortau, helt tomt, ei dame går halvfort i MIDTEN så jeg må ta i fart og presse meg forbi uten at hu tar hintet og bare ser stygt på meg.

Barnevognbanden skulle såklart først ut av et kjøpesenter hvor jeg skulle inn, de skulle gå med sine to tvillinger hver ved siden av hverandre og forventa nærmest at jeg skulle snu og gå rundt så de kunne dytte de bedritne snørrungene sine rundt.

Og fjortissbanden som sto i midten av døra på skolen og snakka dårlig norsk og ikke skjønte at de blokkerte døra!

Fy faen!

Lenke til kommentar
Argh! Møtte både fjortiss-banden og barnevogn-banden idag, og en del av gammel dame-banden. Et to meter bredt fortau, helt tomt, ei dame går halvfort i MIDTEN så jeg må ta i fart og presse meg forbi uten at hu tar hintet og bare ser stygt på meg.

Barnevognbanden skulle såklart først ut av et kjøpesenter hvor jeg skulle inn, de skulle gå med sine to tvillinger hver ved siden av hverandre og forventa nærmest at jeg skulle snu og gå rundt så de kunne dytte de bedritne snørrungene sine rundt.

Og fjortissbanden som sto i midten av døra på skolen og snakka dårlig norsk og ikke skjønte at de blokkerte døra!

Fy faen!

 

Just try not to hit anyone... I know it's hard, but you have to try...

Lenke til kommentar

Dette var da rett etter jeg hadde fått tilbake nynorsken... 2/3.... Jævla inkompotente befolkning!

 

En annen ting, folk som bryter inn i tilfeldige tråder og spør spørsmål relatert til wow. Senest nå så jeg en post på samlivsforumet hvor person X siterer person Y og spør et spørsmål som dreier seg om han er Z på wow.......... Brenn.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du"

tester en upper-cut, og følger opp med en albu.

 

Jeg irriterer meg over å være syk. Har tilbrakt omtrent hele dagen i senga.

 

Aaaaaau, dusten halter og skriker, før jeg smeller'n ned fra taket med et balltre med spiker.

 

Jeg irriterer meg over alle andre enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...