Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som er de første til å svare i en ny tråd og som siterer den første posten. Hva er vitsen??

 

HELT enig! Slik som nå er det greit, for det du postet er på en annen side, samt at innlegget er kort!

 

Er så typisk folk å quote et innlegg på en side når de skal skrive noe så enkelt som "hæ, hva mener du" og da selvfølgelig i tillegg til at posten er rett over

Lenke til kommentar

Jysk irriterer meg!

jeg var nede på tirsdag for å handle ny seng, det er greit nok, men for å få den fraktet så kosta det 480,-

Jeg så ingen andre muligheter, så jeg betalte denne dyre summen bare for å få den opp til leiligheten, vi blir enig om torsdag i 18-20 tiden.

Mens jeg venter her i dag, så ringer en kompis jeg nesten aldri ser pga han er i militæret, denne uka skulle han være på en militærbase rett i området her, nuvel, han ringer å spør om jeg er med å tar en kaffe nedde i byen,

Dette har selvfølgelig jeg veldig lyst til, men kan ikke bare stikke når dem kommer med den nye senga mi, å gjett hva, klokka er snart 24, å jeg har hverken seng eller fått beskjed hvorfor jeg ikke har noe seng :realmad:

 

Hadde jeg vist dem ikke kunne komme, så hadde jeg tatt første buss ned til byen...

Fy satan dem skal få høre på telefonen imorgen :angry:

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller begyner alt å bli forbudt/rasistisk å si?

Er nok dessverre ikke bare deg nei.

 

 

Føler at jeg må trø veldig varsomt når jeg er i nærheten av folk med en annen hudfarge. Redd for å si noe som ikke er ment rasistisk, men som i en eller annen utopisk verden kan oppfattes sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...