Stian89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 @Kibs: Har jeg også lurt på, er jævla irriterende. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 @Kibs: Har jeg også lurt på, er jævla irriterende. Jeg er ikke alene! Neida. Men bra jeg ikke er den eneste. Irriterer meg at 14 timer faktisk ER 14 timer, og 14 timer er over et halvt døgn (bare sånn.. i fall folk ikke visste det). :S Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Irriterer meg over den hodepinen jeg har akkurat nå! Og at jeg har innmari mange skole oppgaver, og jeg er dum som har utsatt dem. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Folk som er de første til å svare i en ny tråd og som siterer den første posten. Hva er vitsen?? HELT enig! Slik som nå er det greit, for det du postet er på en annen side, samt at innlegget er kort! Er så typisk folk å quote et innlegg på en side når de skal skrive noe så enkelt som "hæ, hva mener du" og da selvfølgelig i tillegg til at posten er rett over Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lil-H: Hvis de virkelig drar den ut så tar de med alle bildene som er i posten også. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jysk irriterer meg! jeg var nede på tirsdag for å handle ny seng, det er greit nok, men for å få den fraktet så kosta det 480,- Jeg så ingen andre muligheter, så jeg betalte denne dyre summen bare for å få den opp til leiligheten, vi blir enig om torsdag i 18-20 tiden. Mens jeg venter her i dag, så ringer en kompis jeg nesten aldri ser pga han er i militæret, denne uka skulle han være på en militærbase rett i området her, nuvel, han ringer å spør om jeg er med å tar en kaffe nedde i byen, Dette har selvfølgelig jeg veldig lyst til, men kan ikke bare stikke når dem kommer med den nye senga mi, å gjett hva, klokka er snart 24, å jeg har hverken seng eller fått beskjed hvorfor jeg ikke har noe seng Hadde jeg vist dem ikke kunne komme, så hadde jeg tatt første buss ned til byen... Fy satan dem skal få høre på telefonen imorgen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hoe hoe hoe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hoe hoe hoe HAHAHHAH, nei fy faen, verdens nærmer seg et Utopia. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe.. Så utrolig dumt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hohoho! Kalte du meg ho? Fyafen du skal få! Ikke nok med at en skjeggete dust kaller meg hore, men han brukte også engelsk for å kamuflere ordet! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det bare meg, eller begyner alt å bli forbudt/rasistisk å si? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det bare meg, eller begyner alt å bli forbudt/rasistisk å si? Er nok dessverre ikke bare deg nei. Føler at jeg må trø veldig varsomt når jeg er i nærheten av folk med en annen hudfarge. Redd for å si noe som ikke er ment rasistisk, men som i en eller annen utopisk verden kan oppfattes sånn. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer noe jævlig at jeg er syk med influensa, og kun klarer å sove 3-4 timer natten. Det hjelper fint lite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg å gjøre franskoppgaver når jeg er sykemeldt. -_- Men det må gjøres, jeg vil stå. Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over at jeg våkner rundt 5 hver jævla morra, uavhengig av når jeg legger meg >< Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over at jeg våkner rundt 5 hver jævla morra, uavhengig av når jeg legger meg >< Hos meg er det klokken 04:07. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg over at jeg våkner rundt 5 hver jævla morra, uavhengig av når jeg legger meg >< Hos meg er det klokken 04:07. Våknet 07:55-07:57 i 5 dager i strekk, uten noe vekkeklokke, som sto på kl 8:00... utrolig... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Irriterer meg å gjøre franskoppgaver når jeg er sykemeldt. -_-Men det må gjøres, jeg vil stå. Oo Du trenger ikke det for å stå hvis du er sykmeldt vet du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jo, jeg har fått en individuell læringsplan så jeg skulle slippe å måtte dele dette skoleåret på to vanlige år. Valgt det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Allergi som bare dukker opp fra ingen steder irriterer grenseløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg