dagr0z Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mamma på MSN. Sendte henne noe bilder, og får følgende svar tilbake: "takk lol". I smileyer, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mamma på MSN. Sendte henne noe bilder, og får følgende svar tilbake: "takk lol". I smileyer, selvfølgelig.Ouch Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mamma på MSN. Sendte henne noe bilder, og får følgende svar tilbake: "takk lol". I smileyer, selvfølgelig. Tragisk.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mamma på MSN. Sendte henne noe bilder, og får følgende svar tilbake: "takk lol". I smileyer, selvfølgelig. Tragisk.... Hvis hun har sagt noe som "å, du må vokse opp nå du er (putt alder her), ikke oppfør deg som en 3åring" Da du må si: og du sier JEG oppfører meg som en 3åring? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Muttern er den som snakker mest fjortiss her hjemme. Og bestemor sier "as" ÅÅÅÅÅÅh... Seriøst så hjernedødt. "Gulost er best til frokosten as", og liksom er ikke uvanlig det heller........ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Muttern er den som snakker mest fjortiss her hjemme.Og bestemor sier "as" ÅÅÅÅÅÅh... Seriøst så hjernedødt. "Gulost er best til frokosten as", og liksom er ikke uvanlig det heller........ Vi har en lærer som er sånn , han er driitkul :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Etter at mamma så 8 Mile for første gang gikk hun rundt og sa "yo!" i flere uker etterpå. Telefonen ringer: - Yo, det er meg! Jeg kommer hjem fra skolen: - Yo, er du hjemme alt? osv. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Etter at mamma så 8 Mile for første gang gikk hun rundt og sa "yo!" i flere uker etterpå. Telefonen ringer: - Yo, det er meg! Jeg kommer hjem fra skolen: - Yo, er du hjemme alt? osv. Ahahahah ! Jeg morer meg på din bekostning. Pakken min er enda ikke kommet Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Skulle ønske mamman min snakket litt sånn. Hadde hun snakket like gammelnorsk som hun er i mental alder (og fysisk alder ) hadde det vert Dansk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 mora mi hadde snaket norrønt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Irriterer meg over "Jeg er morsomm"-poster i "Det morsommeste noen har sagt i en skoletime". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Etter at mamma så 8 Mile for første gang gikk hun rundt og sa "yo!" i flere uker etterpå. Telefonen ringer: - Yo, det er meg! Jeg kommer hjem fra skolen: - Yo, er du hjemme alt? osv. Ahahahah ! Jeg morer meg på din bekostning. Pakken min er enda ikke kommet Min kom i dag Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 At iTouch ikke har kommet enda.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Irriterer meg over "Jeg er morsomm"-poster i "Det morsommeste noen har sagt i en skoletime".x2. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mamma : "Hvordan kommer man seg ut av internett?". Hver gang hun ikke får til noe sier hun at hun klarer seg. Jada, sikkert derfor hun banner så hele huset rister. Når hun ikke vil ha min hjelp går jeg selvfølgelig. Og da skriker hun "hjelp meg da for faen!". Oh yeah^^. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) "Ok, hvordan kommer jeg meg på internett?" "Bare klikk på der det står internett med musa" "Javell, men hva er musa?" Det er mamman min som ikke vet det, ikke jeg. Endret 15. november 2007 av SuKa Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Folk som på liv og død må sitere alt mulig rart i tillegg til den bittelille setningen man siterer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Den som var så dyr at faren din ble sint? Nei... Det var et kamera til verdi 12.000 En annen ting og... ble tipset om et Nikkor 16mm f/2.8 til 3000 (nypris 10k) til birkeland foto... jeg ringte de, og de hadde nettopp solgt det til en på Stjørdalen.. Du bor i Tr.heim, og så kjøper du stæsj hos Alf-Erik? Artig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Folk som er de første til å svare i en ny tråd og som siterer den første posten. Hva er vitsen?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Folk som skal skrive "dere er nerde, og jeg er kul"-poster (skjult mening) i "Du vet du er nerd når..."-topicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg