Petrvs Romanvs Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Når en etter ti måneder skal poste i bloggen, og får følgende beskjed : 404 Edit: Skrivefeil, huff Endret 15. november 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Irriterer meg at jeg klarte å trykke feil på en matteprøven på it'sl. Jeg hadde rett svar, men trykte feil. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Shit, hva gjør du da a? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Shit, hva gjør du da a? Dasser ute i to timer vel... Hvis ikke en kamerat peller seg hjem snart Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sitt på skolen da.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Det er hva man kaller en real smekk på pungen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Sitter/satt du ute med bærbar PC da? Jeg har også glemt nøkkel uttalige ganger, men utebod = rox. Endret 15. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At det er så grisevanskelig å fyre opp i peisen! Jeg klarte den ene peisen, men ikke fader om den andre får fyr på seg. Meh, da får mamma gjøre det, eller evt kjøpe noe pellets som forhåpentligvis brenner litt lenger enn avispapir Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Så du må få mora de til å fyre opp i peisen, eh? Hvor vanskelig kan det være? Endret 15. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sitt på skolen da.. Skolen er nesten en mil unna, og det er langt i rullestol At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Det er hva man kaller en real smekk på pungen. Kan si det ja :!: Sitter/satt du ute med bærbar PC da? Jeg har også glemt nøkkel uttalige ganger, men utebod = rox. Stemmer *ønske seg utebod* btw, fatter kom hjem etter noen timer *redda* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jenter som sier til typen "ops, jeg ble visst gravid jeg, jeg nekter å ta abort!" når de har slurva med prevansjon o.l. Med unntak om det er en ærlig feil som har oppstått ett sted som gjorde at jenta ble gravid da selvsagt. Eller jenter som ble gravid med vilje og lurte typen sin Det er jævlig irriterende! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hvem i helvete er det som lager vanlig film av Les Miserables? Jeg vil ha musikalen min! Nå! Endret 15. november 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jeg er så irritert på han jeg leier sammen me. fy fan han er stut i hugu. trur han bestemmer alt og er kar. har mest lyst tel å gi han en mitt i tryne. må faen meg leie sammen med han til juli for faen. hadde det ikke vøri for at jeg leier et hus for 3000kr i mnd så hadde jeg fløtta tvert, Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 FedEx... Rota vekk(/stjålet) iPhonen min, og først nå kom mva på noen radiatorer jeg kjøpte i september (trodde jeg klarte å snike meg unna det ) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 At jeg glemte nøkkelen i dag, og får ikke dratt til noen, når det er 2 FUKKINGS GRADER! og jeg sitter i genser Jeg glemte nøklene mine her om dagen. Gikk rundt huset og ned til kjellerdøra der jeg har en nøkkel liggende. Men der er det sånn at du bruker lås inne og ute, og gjett hva som stod fast i låsen på innsiden?! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk min Nikon MB-D200 i dag sendt fra Molde. Oppi eska lå en Canon batteryback... Hva faen! Jeg føler meg fornærmet... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Den som var så dyr at faren din ble sint? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Den som var så dyr at faren din ble sint? Nei... Det var et kamera til verdi 12.000 En annen ting og... ble tipset om et Nikkor 16mm f/2.8 til 3000 (nypris 10k) til birkeland foto... jeg ringte de, og de hadde nettopp solgt det til en på Stjørdalen.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk min Nikon MB-D200 i dag sendt fra Molde. Oppi eska lå en Canon batteryback... Hva faen! Jeg føler meg fornærmet... Kanskje du skal se på det som et aldri så lite tegn fra oven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg