Skavold Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Quayle: Nettopp. Heldigvis er jeg ekstremt sjelden belemret med den slags, da jeg er velsignet med et arbeidssted der det stort sett er godt voksne som arbeider. De har heldigvis vett nok til litt. Generelt er jeg imponert over IT-standarden her på huset Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Skulle i minibanken for å sjekke saldoen der ei dame fra Romania med gulltann kom bort til meg, gav meg en rose og en lapp hvor det sto at jeg måtte hjelpe henne fordi hu kom hit til Norge for å få penger til sine to fattige barn hjemme i Romania.Så sa hu "fifty kroner". Jeg svarte "I'm broke, sorry." og prøvde å gå, men hu ville ikke gi seg og pekte på minibanken og sa "You can withdraw cash there." hvorav jeg - som ble lettere irritert av damen - svarte med "I'm a poor student, I don't have any money, except the money I'm going to buy food for because I haven't eaten for 3 days now and I'm feeling dizzy and hungry and very fucked up." og hun fortsatte og mase, jeg trykte rosen og lappen tilbake i hånda hennes og gikk, og hu fulgte etter, jeg gikk inn på butikken og kjøpte melk og kneip, og da jeg kom ut, sto hu jaggu der og venta og prøvde å presse på meg rosen, jeg gikk fort min vei og halvveis hjemme, så jeg at hu endelig snudde og gav opp. Herre for et mas >< Ja ja, hun jobba no litt for å prøve å tyne penger av deg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Foreldrene mine og den fordømte hunden, samt at slekta finner ut at det passer med selskap akkurat DENNE helga. Jo, takk! Fin timing! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2101759.ece Pistol var spikerpistol i sms. Folk som ringer politiet fordi de har fått en feilsendt sms, irriterer meg. Er det fordi de håper å være interessante? For ei dum kjerring. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Den fordømte bikkja i underetasjen som har bjeffet høyt og konstant i hele jævla dag mens jeg har vært hjemme fra jobb på grunn av sykdom. Har du hund og bor i første etasje i C-blokka på Nedre Bergheim i Trondheim, føl deg truffet. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Når jeg ikke finner ting jeg trenger! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Den dumme stilen jeg skal ha skrevet til i morgen. Oppgaven er grei, men å be oss om å lage bl.a et sammendrag av 12 sider som krever 45min bare til gjennomlesing på 500 er litt vel tidkrevende. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 faen jeg brakk nesen i dag Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 at overlay fra dscaler ikke vises i riktig oppløsning. så jeg sitter med bilde på sekundær-skjermen som tilsvarer 800x600 i forhold til 1024x768 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 At jeg hadde tenkt å begynne å øve på 3kapittlers historieprøve til i morgen klokka 8 i dag, da jeg fant fram boka skulle jeg bare sjekke noe på dataen, også tenker jeg bare "jaja fem minutt forsinka gjør ikke no" og når jeg ser på klokka så var den ikke 20.10 men 21:22 .FAEN DDE. ååhrr fyfan er det mulig å ha en mer sytete irriterende stygg stemme faen jeg brakk nesen i dag Visst du har en trøndersk historielærer som leser postene dine skjedde det vel i historietimen? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 faen jeg brakk nesen i dag Do tell. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Faen, nynorskleksene hjemsøker meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Nynorsk som er så koselig. Jeg har en stil i sidemål å gjøre til søndag. Gleder meg til å komme skikkelig i gang, jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Nynorsk som er så koselig. Jeg har en stil i sidemål å gjøre til søndag. Gleder meg til å komme skikkelig i gang, jeg. Det kommer an på hva selve oppgaven er. Nynorsk i seg selv er digg. J*vlige oppgaver (på nynorsk) er ikke så digg! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 innlevering på ein sundag. lol er det sundagskulen då Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Nynorsk er konge. Det er verre med Bokmål! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 innlevering på ein sundag. lol er det sundagskulen då lol internet lol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Skal levere på itslearning før 23:59 på søndag. Oo Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Nynorsk er konge. Det er verre med Bokmål! Irriterer meg at folk ikke kan få lære seg den målformen de foretrekker skikkelig, istedenfor å lære to halvdårlig. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ja, men jeg skal ikke klage. Er nok mye enklere å ha bokmål som sidemål i og med at vi blir mata med det i aviser, TV osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg