Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunder som:

- mumler så jeg må spørre hundre ganger om hva de sa

- ikke greier å bruke den forbanna kjeppen til å legge mellom kundene (!!)

- som ikke sier hei, takk eller hade

- som absolutt skal betale 36,50,- i enkroninger

- klager over at det er så lite ris i riskremen. Lager jeg produktene jeg selger, eller? Nei. SKRIV EN MAIL!!

- som skal ha tilbake 50 øre, fordi det sto at eplenektaren kostet 11,50 og ikke 12 - på trass av at de handlet for 150-200 kroner.

- bestemmer seg for "nei, jeg vil visst ikke ha rømme idag alikevel. Jeg legger den sammen med potetgullet, jeg! :)".

 

 

osvosovosvosovoosovov.

 

Eller de som kommer å skal betale bensin for 250kr i kronestykker... ja, i en pose...

 

Eller de som bestiller seg pølsemeny, men som ombestemmer seg når de finner ut at de må ta beger, og ikke flaske.

 

Eller de som søler som et helvette, uten å i det minste si fra...

Lenke til kommentar
Nå har jeg funnet frem arkene!!

Nynorsk aaaaaaaaaaah, innlevering til imorra pissfaenskap.

Fy faen. Føler med deg. Tilhengere av SPYnorsk skulle blitt gjellet. Slike som de i Noregs Mållag, ARGH! Å lære seg spynorsk i skolen er like unyttig som kristendom. Snakk om å kaste bort verdifull læretid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Fy faen. Føler med deg. Tilhengere av SPYnorsk skulle blitt gjellet. Slike som de i Noregs Mållag, ARGH! Å lære seg spynorsk i skolen er like unyttig som kristendom. Snakk om å kaste bort verdifull læretid.

Lærer man om religion på rett måte hjelper det til med å klare å se hvordan samfunnet fungerer, både nasjonalt og internasjonalt. Problemet med religionsfaget på grunnskole/videregående skole er at lærerne legger opp til at elevene skal pugge alt mulig piss.

Lenke til kommentar
Eller de som bestiller seg pølsemeny, men som ombestemmer seg når de finner ut at de må ta beger, og ikke flaske.

Irriterer meg over at jeg ikke kan velge. Ingen av bilene mine har koppholder.

 

Er også irritert over at jeg ikke klarer å få lagt meg, selv om jeg skal tidlig opp i mårra og ikke har sovet ordentlig på flere uker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...