Skavold Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er kassadamenes drømmekunde. Irritasjonen nå er den jævlig stolen jeg sitter på. Skal heldigvis gå tilbake til den ordentlige i morra. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kunder som:- mumler så jeg må spørre hundre ganger om hva de sa - ikke greier å bruke den forbanna kjeppen til å legge mellom kundene (!!) - som ikke sier hei, takk eller hade - som absolutt skal betale 36,50,- i enkroninger - klager over at det er så lite ris i riskremen. Lager jeg produktene jeg selger, eller? Nei. SKRIV EN MAIL!! - som skal ha tilbake 50 øre, fordi det sto at eplenektaren kostet 11,50 og ikke 12 - på trass av at de handlet for 150-200 kroner. - bestemmer seg for "nei, jeg vil visst ikke ha rømme idag alikevel. Jeg legger den sammen med potetgullet, jeg! ". osvosovosvosovoosovov. Eller de som kommer å skal betale bensin for 250kr i kronestykker... ja, i en pose... Eller de som bestiller seg pølsemeny, men som ombestemmer seg når de finner ut at de må ta beger, og ikke flaske. Eller de som søler som et helvette, uten å i det minste si fra... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg funnet frem arkene!!Nynorsk aaaaaaaaaaah, innlevering til imorra pissfaenskap. Fy faen. Føler med deg. Tilhengere av SPYnorsk skulle blitt gjellet. Slike som de i Noregs Mållag, ARGH! Å lære seg spynorsk i skolen er like unyttig som kristendom. Snakk om å kaste bort verdifull læretid. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Heilt samd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Fy faen. Føler med deg. Tilhengere av SPYnorsk skulle blitt gjellet. Slike som de i Noregs Mållag, ARGH! Å lære seg spynorsk i skolen er like unyttig som kristendom. Snakk om å kaste bort verdifull læretid. Lærer man om religion på rett måte hjelper det til med å klare å se hvordan samfunnet fungerer, både nasjonalt og internasjonalt. Problemet med religionsfaget på grunnskole/videregående skole er at lærerne legger opp til at elevene skal pugge alt mulig piss. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Faen! Gjorde noe små oppgaver og havna her igjen . Samtidig som jeg har jobba (les: ikke) iherdig med en kjemirapport. Arbeidsvaner er en fin ting... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Nynorsk tykkjer eg er ein viktig del av det som er norskundervisninga. Vi i Noreg burde vera stolte av å ha så mykje som 3 skriftspråk her, ikkje vera skjemt over det og leggje eit av dei for hat. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 hysj på deg eplefe. Nynorsk er irriterende (selv om jeg er helt ferdig med å lære det. for mange år siden *glad*) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nynorsk tykkjer eg er ein viktig del av det som er norskundervisninga. Vi i Noreg burde vera stolte av å ha så mykje som 3 skriftspråk her, ikkje vera skjemt over det og leggje eit av dei for hat. Kva er den tredje? Riksmål? Eg trur ikkje det er ei offisiell form. Endret 13. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kva er den tredje? Riksmål? Samisk? Tror jeg? Nei? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Ja, det kan hende. Samisk ... :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Helt korrekt, samisk er Norges tredje offisielle skriftspråk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Jeg støtter forøvrig Aidskake i hennes frustrasjon. Butikkyrket ville vært jævlig bra, om man slapp unna kundene. ^^ Endret 13. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Faktisk, ja Prøv Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Og hvordan skal du klare det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Og hvordan skal du klare det? Skrive det på samisk vel, hva faen tror du? Noen er så blåste... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Og hvordan skal du klare det? Skrive det på samisk vel, hva faen tror du? Noen er så blåste... Haha! Hvordan lærer han samisk da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Og hvordan skal du klare det? Finne en jævla oversetter vel Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan jeg sende brev til det offentlige på samisk, og forvente svar på samisk tilbake? Og hvordan skal du klare det? Skrive det på samisk vel, hva faen tror du? Noen er så blåste... Haha! Hvordan lærer han samisk da? Trenger da ikke lære det, bare få noen andre til å skrive det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Eller de som bestiller seg pølsemeny, men som ombestemmer seg når de finner ut at de må ta beger, og ikke flaske. Irriterer meg over at jeg ikke kan velge. Ingen av bilene mine har koppholder. Er også irritert over at jeg ikke klarer å få lagt meg, selv om jeg skal tidlig opp i mårra og ikke har sovet ordentlig på flere uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg